Gå til innhold

Bruke kuponger på reise i USA - noen nettsider?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Min familie skal ut å reise i ca. 2 mnd til USA. Jeg har sett mye på TLC sine tv-program som f.eks "Rik på rabatt" og lurer dermed på;

• Finnes det noen hjemmesider der kuponger er samlet? Tenker på til attraksjoner til Disneyland o.l?
  • Finnes det kuponger på f.eks hotell overnattinger, bil leie o.l.?

Er kjekt å kunne gjøre reisen litt billigere hvis man har mulighet!

Takker for tips!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Disneyland kan du egentlig bare glemme å få rabatter på, bortsett fra bagatellmessige avslag. Hotell og leiebil er det derimot ofte avslag på. Leiebil er vanligvis mye billigere hvis du bestiller før du reiser. Du kan også ofte få rabatt på noen ting hvis du betaler med Visa eller Mastercard og oppgir en kode. Se http://usa.visa.com/m/discounts/index.jsp og http://www.mastercard.us/consumer_index.html

Personene på Rik på rabatt har vanligvis spart på kuponger i årevis, og byttet til seg akkurat det de trenger for å lage sære kombinasjoner som butikkene ikke har tenkt på. De blir også nødt til å kjøpe masse greier de ellers aldri ville kjøpt, bare fordi de får det billig. Det gir derfor et lite representativt bilde av hvor mye man vanligvis kan spare med kuponger.

Anonym poster: fb3b8ce5370032d3c9428f42b3973ddc

Skrevet (endret)

Det finnes kuponger og rabatter for USA på flere nettsteder, jeg brukte masse av disse da jeg selv var i USA sommeren som var. Mine favorittsider er:

Livingsocial.com

local.amazon.com

KGBdeals.com

Groupon.com

travelzoo.com

Da vi var i Florida fant jeg faktisk et eget magasin med bare slike kuponger, kan jo være verdt å se etter hvis du er interessert i slikt?

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
Skrevet

Hvis du googler litt, så vil du finne masse sider med kuponger. Coupons.com for eksempel :)

I tillegg har de største butikkene, walmart, target og så videre kuponger du kan laste ned fra siden deres. Og Macy`s gir deg et visitors pass med 10% rabatt (tror jeg det var) på alt, men det kan hende du må be om det.

Man får også masse kuponger på nyhetsbrev, men hvis du vil ha for feks hotell og leiebil, må du melde deg opp fra den amerikanske siden, og ikke gå gjennom feks hotels.com. Hotelcoupons.com derimot er lurere :)

Anonym poster: a73ed216da56068ef75da605d04737dc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...