Gå til innhold

Hund med leddproblemer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan har den det, eler haddde. Hvordan utartet det seg, og hvor lenge levde den med det?

Anonym poster: c751d004d452a9ca99707f7f7aaaaad0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min har gikt i begge forlabbene og har gått på Karsivan i to år. Det fungerer utmerket, men de må gå på det minst to mnd før du kan vurdere om det virker.

Anonym poster: 8d813974ba6be55050f675b138a3519d

Skrevet (endret)

Min har HD grad E,8år gammel , bruker Cosequin DS og har gjort det i mange år.Samt stabil trening, samme rutine hver dag slik at en ikke overbelaster hunden.Svømming er flott!Samt gå turer i skogen. Bruker metacam ca 40ml hver dag.men det er pga ryggsmerter og ikke hofta

Endret av Kårky
Gjest Funky Punk
Skrevet (endret)

Hadde en hund som hadde hofteproblemer/ryggproblemer og gikk til en veterinær som driver akupunktur osv. Der fikk han gullimplantat og akupunkturbehandling et par ganger og hadde ikke mer problemer før et par år senere. Da tok vi ny behandling.

Ville ikke gi ham medisiner og smertestillende over lengre tid så dette var et godt alternativ. Kostet da, ca 10 år siden, ca 2500:- for hver behandling

Endret av Funky Punk
Skrevet

Spondylose.

Fått Ritalin i 9år.

Jogging på asfalt i tidlig/ung alder pluss arvlighet førte til det. Hunden er 12 og lever enda, men vil bli avlivet før neste vinter.

Anonym poster: 4c49a62bba74a85508032f8bd8e2966e

Skrevet

Du me

Spondylose.

Fått Ritalin i 9år.

Jogging på asfalt i tidlig/ung alder pluss arvlighet førte til det. Hunden er 12 og lever enda, men vil bli avlivet før neste vinter.

Ritalin ???

Min har spondylose og bruker metacam .Ritalin mot smerter har jeg aldri hørt om

Skrevet

Du me

Ritalin ???

Min har spondylose og bruker metacam .Ritalin mot smerter har jeg aldri hørt om

Unnskyld, RIMADYL. :ler: Litt sliten etter gårsdagen fyll.

Skrevet

puuuh! Hhaha så for meg den bikkja jeg nå! :laugh:

Rimadyl kjenner jeg til ja :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...