iingvild Skrevet 22. mars 2004 #1 Skrevet 22. mars 2004 Hei, jeg har kjøpt noen nye DVD plater til å brenne på. Når jeg brenner på de virker alt som om det går greit, men når den er ferdig og jeg skal se på innholdet så er det rett og slett ikke noe der?!?! Noen som kan hjelpe?
Gjest Anonymous Skrevet 22. mars 2004 #2 Skrevet 22. mars 2004 Sikker på at du ikke har "brent" en image på harddisken i stede for å brenne det på dvd-rom'en. Pass på at du velger dvd-brenneren når du skal brenne.
iingvild Skrevet 22. mars 2004 Forfatter #3 Skrevet 22. mars 2004 Jeg har gjort akkurat det samme som når jeg har brent på massevis av andre DVD'plater før, så svaret på det er nei, noe bilde av fila har jeg ikke laget. Ingvild
iingvild Skrevet 23. mars 2004 Forfatter #4 Skrevet 23. mars 2004 Fikk det til på en plate, men gjorde ikke noe spesielt. Har ellers prøvd 5-6 plater. Er det bare utrolig dårlig kvalitet på platene?
Labella Skrevet 23. mars 2004 #5 Skrevet 23. mars 2004 Er det - eller + plater? Vi har hatt mye trøbbel med minusplatene, selv om brenneren skal ta dem - det hører til sjeldenhetene at brenningen blir vellykka på minusplater her, så vi bruker bare pluss nå - funker utmerket!
iingvild Skrevet 23. mars 2004 Forfatter #6 Skrevet 23. mars 2004 Jeg har kun DVD-R brenner, så den må jo ta minus plater. Har kjøpt noen andre før, annet merke, og de har funket hver gang. Men disse var litt billigere da........
Labella Skrevet 23. mars 2004 #7 Skrevet 23. mars 2004 I følge samboeren min er det dårligere kontroll på minusplatene, og finnes mange flere useriøse aktører blant produsentene. Sikkert lurt å holde seg til et merke som man vet fungerer...
iingvild Skrevet 23. mars 2004 Forfatter #8 Skrevet 23. mars 2004 Ja, tror det også er lurt Labella! :-) Saken er vel egentlig at det var kjæresten min som skulle være snill som kjøpte dem til meg! Men, så gikk det som det gikk! Har nå sendt e-mail til Datakjeden her i Trodheim, får se hva de svarer! Ingvild
Labella Skrevet 23. mars 2004 #9 Skrevet 23. mars 2004 Har nå sendt e-mail til Datakjeden her i Trodheim' date=' får se hva de svarer![/quote'] Hvis ikke de er greie på mail, så ta med deg platene (og kvitteringen) ned dit. Har fått byttet plater med feil på der, jeg. Lykke til!
iingvild Skrevet 23. mars 2004 Forfatter #10 Skrevet 23. mars 2004 Han svarte bare at det var rart, og at jeg kunne ringe kunde suport! Men det koster sikkert flesk, og de vet jo ikke noe mer enn meg hva som er galt! Evt hva som er galt. De hadde sikkert uansett sakt at det var noe galt med brenneren min. Men tror du de teller over platene hvis jeg leverer dem? Var 25, har brent på en, er kjipt å måtte levere den også. Har nå bare 408 Mb ledig på maskina, så har ikke plass til å kopiere 4,3 giga tilbake til hardisken. Hvor har disken min gått i dag??? heheh....
Labella Skrevet 23. mars 2004 #11 Skrevet 23. mars 2004 Vi leverte tilbake 22 av 25 eller noe sånt - noen av de vi leverte hadde vi også prøvd å brenne på, og vi hadde kastet et par feilbrente. Tror ikke det er så nøye om det mangler noen - de sa ikke noe på det da vi leverte dem i hvert fall. Hvis de spør får du bare si at du kastet den første feilbrente platen.
iingvild Skrevet 24. mars 2004 Forfatter #12 Skrevet 24. mars 2004 Jepps, nå har kjæresten tatt de for å stikke innom med de, får bare vente å se hva som skjer
iingvild Skrevet 24. mars 2004 Forfatter #13 Skrevet 24. mars 2004 Meldingen i butikken var at de var såpas billige, at disse varene hadde de ikke reklamasjon på! WHAT? Er det lov? Ja ja, lite handling der senere i alle fall!!
Gjest Anonymous Skrevet 24. mars 2004 #14 Skrevet 24. mars 2004 Ikke noe ekspert på det område, men det høres jo rart ut. Uansett det svir jo verre for dem om du ikke handler der i fremtiden, forteller det til venner og her på KG :D
Labella Skrevet 24. mars 2004 #15 Skrevet 24. mars 2004 Meldingen i butikken var at de var såpas billige, at disse varene hadde de ikke reklamasjon på! WHAT? Er det lov? Ja ja, lite handling der senere i alle fall!! Det er jeg ganske sikker på at de ikke har lov til. Det går ikke an å selge defekte varer, uansett pris. Kjøper du en vare skal den virke - hvis ikke må butikken ta den tilbake. Fy søren så dårlig service!!!
iingvild Skrevet 24. mars 2004 Forfatter #16 Skrevet 24. mars 2004 Jeg skal prøve å oppgradere driverprogrammet til spilleren min. Han i butikken hadde vist sakt at han var klar over at platene var dårlige. Og at de ikke funket på alle spillere, men de funket jo på noen, så da kunne de selge dem. Jeg skal ikke si jeg handler der en gang til nei......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå