Gjest paraply Skrevet 23. februar 2013 #1 Skrevet 23. februar 2013 Gravid, med en mann jeg holde på med en stund. Brukte prevensjon. Han ga utrykk for at han hadde følelser for meg, og jeg følte det på samme måten ( Hvis ikke ville jeg ikke hatt sex med han). Etter jeg ble gravid kommer det fram at han hele tiden har pleid en relasjon til ei annen jente, samt aldri vært interessert i meg enn som noe annet en kortvarig moro. Han sier han vil stille opp for babyen, men viser det ikke... Tar aldri kontakt, og utsetter det alltid når jeg prøver å lage en avtale. Er jeg urimelig som føler meg litt sviktet? Burde jeg finne meg i at han er så uforutsigbar og la han '' ta del'' av svangerskapet ( selvom det ikke virker som han vil). Eller skal jeg gjøre det som føles best for meg- unngå å ha noe med han å gjøre i det hele tatt. Jeg føler at alle barn bør ha en pappa, men jeg er redd dette kan bli en pappa som svikter og sårer.. Da han er en evig ungkar og egoist. Han er 30år. Jeg, endel yngre. Vet ikke hva jeg vil med dette innlegget... bortsett fra kanskje litt støtte og andre synspunkter? Hva ville dere gjort?
Gjest anonym Skrevet 23. februar 2013 #2 Skrevet 23. februar 2013 Gravid, med en mann jeg holde på med en stund. Brukte prevensjon. Han ga utrykk for at han hadde følelser for meg, og jeg følte det på samme måten ( Hvis ikke ville jeg ikke hatt sex med han). Etter jeg ble gravid kommer det fram at han hele tiden har pleid en relasjon til ei annen jente, samt aldri vært interessert i meg enn som noe annet en kortvarig moro. Han sier han vil stille opp for babyen, men viser det ikke... Tar aldri kontakt, og utsetter det alltid når jeg prøver å lage en avtale. Er jeg urimelig som føler meg litt sviktet? Burde jeg finne meg i at han er så uforutsigbar og la han '' ta del'' av svangerskapet ( selvom det ikke virker som han vil). Eller skal jeg gjøre det som føles best for meg- unngå å ha noe med han å gjøre i det hele tatt. Jeg føler at alle barn bør ha en pappa, men jeg er redd dette kan bli en pappa som svikter og sårer.. Da han er en evig ungkar og egoist. Han er 30år. Jeg, endel yngre. Vet ikke hva jeg vil med dette innlegget... bortsett fra kanskje litt støtte og andre synspunkter? Hva ville dere gjort? Vil du ha dette barnet? Er han i et forhold med hun andre, mao : var han utro med deg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå