Gjest Toomuch Skrevet 22. mars 2004 #1 Skrevet 22. mars 2004 La oss konsentrere oss om muligheten av at han faktisk er interessert, men han er litt usikker og han er redd denne kvinnen, som sikkert virker sterk og vet hva hun føler for han (og han vet det)... Hvordan kan man lokke frem mannen? Jeg vil at han skal ta skikkelig initativ!
Gjest Anonymous Skrevet 23. mars 2004 #2 Skrevet 23. mars 2004 Hei - jeg ANER ikke, men vil gjerne ha tips.....!
Gjest GreenSky Skrevet 23. mars 2004 #3 Skrevet 23. mars 2004 Hvorfor kan ikke du ta intiativet selv? Mange menn elsker å bli sjekket opp!
Gjest Anonymous Skrevet 23. mars 2004 #4 Skrevet 23. mars 2004 Long story. Jeg prøver på nytt, og tror ikke alt er tapt...men må ligge lavere... Jeg tror kanskje det er ok med indirekte henvendelser, som "skal du dit...?" Pluss en masse tålmodighet. Er det virkelig sant at mange liker å bli sjekket opp? Her får jeg neste inntrykk av at menn ikke liker at kvinner tar initiativet, veldig gammeldags. Jeg greier ikke å sitte og vente, jeg... Tror kanskje jeg har skremt bort noen....men det kan jo ha mange årsaker... (Jeg er rundt 30)
Gjest Anonymous Skrevet 23. mars 2004 #5 Skrevet 23. mars 2004 La oss konsentrere oss om muligheten av at han faktisk er interessert, men han er litt usikker og han er redd denne kvinnen, som sikkert virker sterk og vet hva hun føler for han (og han vet det)... Hvordan kan man lokke frem mannen? Jeg vil at han skal ta skikkelig initativ! Prøve å virke litt mindre sterk.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå