Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg har tenkt veldig mye og lenge på å slå opp med samboeren min, men er fremdeles ikke helt sikker på at det er det rette, og det er så forferdelig vanskelig. Må nok flytte hjem til foreldre, for ingen av oss har nok råd alene til å bo i leiligheten som vi leier. Jeg er redd for at det kommer til å bli så mye styr, jeg hater og flytte og er veldig konfliktsky. Jeg elsker han fremdeles, men bare har ikke de samme følelsene lengre, og jeg vil egentlig være litt fri og alene og finne ut av hvem jeg er. Men jeg føler at jeg ikke har noen spesifikk grunn, derfor tror jeg det blir vanskelig å forklare til han også... Og jeg er redd for at han kommer til å bli veldig lei seg og sint... Har noen noen tips til hvordan jeg kan gjøre dette? Hva jeg kan si? Synes det er så forferdelig :( Noen som har noen lignende erfaringer å dele?

Anonym poster: 6c411d85736980faca3354ea9371887c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vært i samboeren din sine sko, og jeg kan si at jeg syntes det var fryktelig dårlig gjort at mannen min hadde gått så lenge og følt på disse tinga uten å si fra til meg. Hvorfor ikke ta det opp før du kommer til det punktet at du skal gjøre det slutt? Er du villig til å jobbe sammen med han for å bevare forholdet? Kommunikasjon er en fin ting..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...