Gå til innhold

Hvor finne "myke", mørke jeans ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er på leting etter et par mørke jeans som er "myke" i stoffet. De ser helt vanlige ut, men er vel mer stretchy antar jeg. Fant et perfekt par på H&M for en stund siden, men de fikk hull i knærne omtrent med en gang, selv om de faktisk kostet 400 kroner. Hvor kan jeg finne noen lignende? Jeg synes mange jeans er så harde og stive i stoffet.

Anonym poster: 39be7a81978e034d83d8076a3b0f89c2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bik bok har en serie som heter superflex eller noe. De er myke og gode. I følge noen kan den svarte bli litt blass over tid.

Skrevet

Bik bok har en serie som heter superflex eller noe. De er myke og gode. I følge noen kan den svarte bli litt blass over tid.

Takk for tipset! Da skal jeg sjekke ut der neste gang jeg er i byen. :)

Anonym poster: ddc0f392298fecf83a4668de33b1a408

Gjest BettyBoop
Skrevet

Er på leting etter et par mørke jeans som er "myke" i stoffet. De ser helt vanlige ut, men er vel mer stretchy antar jeg. Fant et perfekt par på H&M for en stund siden, men de fikk hull i knærne omtrent med en gang, selv om de faktisk kostet 400 kroner. Hvor kan jeg finne noen lignende? Jeg synes mange jeans er så harde og stive i stoffet.

Anonym poster: 39be7a81978e034d83d8076a3b0f89c2

jeg fant noen fine fra hm. med merket divided. har ikke opplevd noe hull i knærne på noen av de jeg har, men mulig de ikke er myke nok, for er slim fit
Skrevet

jeg fant noen fine fra hm. med merket divided. har ikke opplevd noe hull i knærne på noen av de jeg har, men mulig de ikke er myke nok, for er slim fit

TS her.

Er usikker på hva de jeg har heter, men jeg kan jo ta en ekstra kikk innom H&M også neste bytur. Var innom der for under en uke siden og fant ikke den typen jeg ser etter, men det kan jo sikkert variere fra butikk til butikk.

Kan ikke slim fit være myke? Det vil vel bare si at de er litt mer "klengete" på kroppen, eller? Ser for meg at de har mer stretch enn vanlig. Men der kan jeg jo ta helt feil.

Gjest BettyBoop
Skrevet (endret)

TS her.

Er usikker på hva de jeg har heter, men jeg kan jo ta en ekstra kikk innom H&M også neste bytur. Var innom der for under en uke siden og fant ikke den typen jeg ser etter, men det kan jo sikkert variere fra butikk til butikk.

Kan ikke slim fit være myke? Det vil vel bare si at de er litt mer "klengete" på kroppen, eller? Ser for meg at de har mer stretch enn vanlig. Men der kan jeg jo ta helt feil.

jo de jeg har er strechy men føler ikke de er myke, for de strammer jo litt, spesielt når man sitter. men nå vet ikke jeg helt hva du mener med myk. For jeg ser for meg sånn joggebukseaktig når du sier det Endret av BettyBoop
Skrevet

Levis! Kjempegod stretch, gode og myke! :) Fantastiske å ha på, og betjentingen er oftest veldig flinke til å finne riktig størrelse og passform! :)

Gjest BettyBoop
Skrevet

Levis! Kjempegod stretch, gode og myke! :) Fantastiske å ha på, og betjentingen er oftest veldig flinke til å finne riktig størrelse og passform! :)

de er jo uhorvelig dyre da
Skrevet

Jeg har et par jeans fra Gina Tricot som heter "Lisa". De er superstretchy, og etter et par vask har de ikke mistet formen. Også passer jeg på å vaske de på vranga :)

Skrevet

Jeg er gutt da, men jeg kjøpte et par Diesel jeg er veldig fornøyd med! Mørkeblå, mye og litt elastiske.

Skrevet

de er jo uhorvelig dyre da

Ja, de koster mer enn jeans fra HM, Gina Tricot etc. Til gjengjeld sitter de (synes jeg) 1000 ganger bedre, og blir dermed brukt mer. Har heller ikke opplevd at de har fått hull etter mye bruk og vask, i motsetning til alle de ørtene parene fra GIna jeg har kjøpt gjennom årene :)

Ts nevnte heller ikke prisklasse, så jeg tok sjansen på å nevne levis ;)

Gjest BettyBoop
Skrevet (endret)

Ja, de koster mer enn jeans fra HM, Gina Tricot etc. Til gjengjeld sitter de (synes jeg) 1000 ganger bedre, og blir dermed brukt mer. Har heller ikke opplevd at de har fått hull etter mye bruk og vask, i motsetning til alle de ørtene parene fra GIna jeg har kjøpt gjennom årene :)

Ts nevnte heller ikke prisklasse, så jeg tok sjansen på å nevne levis ;)

ikke enig jeg kjøpte en dieselbukse til over 1000 kroner. den satt perfekt når jeg kjøpte den men så vida den seg dritmye ut og er vid og slapsete. Mulig levis er bedre enn diesel. Har ikke hatt levisbukse siden ungdomsskolen. men for å komme med et billigere alternativ til levis som er like bra og som ikke blir fort slitt: Crocker buksene fra JC. ligner på levis i utseendet og fasong. Endret av BettyBoop
Skrevet

Sikkert forskjell fra merke til merke, og modell til modell. Jeg har hvertfall god erfaring med mine 3 par i ulike vask fra levis! De er kjøpt i løpet av de siste 3 årene alle sammen, så kan jo godt hende at de har blitt bedre over årene også.

Skrevet

Takk for Gina Tricot tips! Glemte å sjekke innom der sist. :) Har hatt et par bukser jeg var fornøyd med derifra.

Når det gjelder Levis så er nok de litt for dyre for meg. Men takk for tips uansett! :)

• Liker 1
Skrevet

Dr. denim! Aldri hatt mer behagelig og fin jeans! :) Bor nærmest i mine ;) 400 kr på Carlings.

Gjest winston
Skrevet

Stikk på Carlings. De fleste merkene der har myke stretchy varianter. Kjempefornøyd med en Lee-bukse derfra. Mørk fin farge, stretch (men likevel fast). Har dårlig erfaring med for myk stretch, de blir bare slaskete etterhvert.

Skrevet

De blå blir ikke det, har to stk i forskjellige blåtoner og de har holdt seg supert :-) men ja, min svarte har også blitt blass..

Skrevet

Vero Moda har noen deilige stretch-bukser, koster vel rundt 250? De er min favoritt ihvertfall, ellers er de overnevnte fra bikbok veldig gode :)

Skrevet

Jeg kjøper mine på Esprit jeg. Koster mellom 600-800 kroner og holder i år. :)

Skrevet

De blå blir ikke det, har to stk i forskjellige blåtoner og de har holdt seg supert :-) men ja, min svarte har også blitt blass..

Jeg har også i blå. Veldig fornøyde med de så langt. Men har bare hatt de i 2 uker. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...