Gå til innhold

Damer med med hestehale. Hva synes dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes, hovedsaklig dere menn, om damer med hestehale og oppsatt hår? Er dette noe dere foretrekker eller foretrekker dere at håret henger løst ned?

Anonym poster: 09dfaaab9b231a14aa618fc4e5489b6a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har nevnt det i en annen tråd at jeg er veldig svak for måten hun her har håret på.

Noen kler hestehale bedre enn andre, men synes det som regel ofte er veldig fint med at det henger løst. Jenter med langt hår er iallefall bra, da er mye gjort på den fronten.

jennamarbles.jpg

Gjest winston
Skrevet

Har nevnt det i en annen tråd at jeg er veldig svak for måten hun her har håret på.

Noen kler hestehale bedre enn andre, men synes det som regel ofte er veldig fint med at det henger løst. Jenter med langt hår er iallefall bra, da er mye gjort på den fronten.

jennamarbles.jpg

Er det håret, eller kanskje heller den åpne munnen og det sløve blikket du liker..

• Liker 6
Skrevet

Jeg liker at det henger løst.

Anonym poster: ab3dfd8bba2628d39cb3942ab50dd3c3

• Liker 1
Skrevet

Er det håret, eller kanskje heller den åpne munnen og det sløve blikket du liker..

Det er jo ikke å legge skjul på at hun ser bra ut Winston!

Skrevet

Hestehale er fint, men jeg foretrekker haleløse. Eventuelt kattehale.

Anonym poster: 8cbffd0ea5621198ac1a8f11dfdc9620

Skrevet

Hestehale er fint, men jeg foretrekker haleløse. Eventuelt kattehale.

kattehale?

Anonym poster: 826201c0acf43da318c1fc1a9437235f

Gjest cockblock
Skrevet

Ser bra ut? Har du sett videoen hennes uten sminke? Ser ut som en Alien :sjokkert:

Gjest winston
Skrevet

Det er jo ikke å legge skjul på at hun ser bra ut Winston!

Virkelig Ikke, men hver sin smak..

• Liker 1
Skrevet

kattehale?

Anonym poster: 826201c0acf43da318c1fc1a9437235f

:danse:

Gjest Katten.
Skrevet

jennamarbles.jpg

Eww.

Hestehale og oppsatt hår = meget attraktivt i mine øyne.

Skrevet

Jeg synes oppsatt hår kan være kjempefint, men foretrekker at det er litt løst og "tilfeldig" oppsatt istedenfor veldig stramt. Mange kler godt å få håret litt vekk fra ansiktet, synes jeg. :) Hestehale er også finest hvis den er litt "rufsete", mener jeg. Selv om det så klart er individuelt og handler litt om smak.

Skrevet (endret)

Hestehale er fint. Så lenge den ikke er satt for høyt eller for lavt. Jenter som bruker tid på håret sitt ved å sette det opp er alltid satt pris på av meg.

Jeg har en egen trå på å knekke koden på oppsatt hår i det underforumet med hår her på KG.

Jenter som liker sitt hår å viser det er alltid bra.

Endret av Wonders
Skrevet

Alle menn jeg har snakket med om hår (altså ikke såå mange) foretrekker det løst. Er nesten kun da jeg får komplimenter for håret også. 2 timer på oppsats vs lufttørkede bølger, siste vinner på mannefronten..

Anonym poster: 00d6f499012e3700269233debe956fb2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...