Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har seg sånn at jeg er veldig betatt av en som jobber i kassen.

Jeg har ikke lyst til å la sjansen gå fra meg, så hvordan skal jeg gå frem?

Skal jeg gi han en lapp det står noe fint på?

Føler det kan bli litt overveldende for han å om jeg ber han ut muntlig foran kunder...

Jobber du i kassen, og hadde du blitt "redd" eller glad for å få en lapp av en kunde? :)

Anonym poster: 018ad83509c261fd3fc4c542c61632f7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha, jeg vil ikke bli "stalket" av en kunde, så finn heller ut hva han gjør på fritiden :-)

• Liker 1
Skrevet

Haha, jeg vil ikke bli "stalket" av en kunde, så finn heller ut hva han gjør på fritiden :-)

Og hvordan blir ikke det stalking?

Send en lapp hvor det står noe enkelt og fint, ikke masse hinting eller absurde dikt om blomster og kjærleik. Jeg hadde syntes du var tøff som gjorde det hadde det vært meg! Go for it!

• Liker 17
Skrevet

Noe enkelt + nummer?

Anonym poster: 059b2ad04029542d494ed09f24a4c50b

• Liker 2
Skrevet

Hadde kjøpt 1 flaxlodd hver dag uansett vær i 1 år......

• Liker 8
Gjest molecules
Skrevet

Syntes det blir veldig pinlig å skrive en lapp med fine ord. Bare gi han telefonnr. ditt på en lapp, så kan han ringe deg om han er interessert. :danse:

• Liker 2
Skrevet

Hadde kjøpt 1 flaxlodd hver dag uansett vær i 1 år......

Hahah :)

Anonym poster: 74c0571271364a2be48907c80d38832d

• Liker 1
Skrevet

Blæ, jeg har fått slike lapper av to menn da jeg jobbet i butikk i min ungdom.

Jeg likte det IKKE. Det er ikke så lett å være avvisende og oppføre seg helt normalt neste gang man møtes. Jeg er i jobbsituasjon - du er i kundesituasjon, det er helt forskjellige ting.

Jeg ville heller prøvd å finne ut mer om han og eventuelt oppsøkt han på en annen, mer naturlig måte.

Hvis du gir lapp, må du ta med i beregninga at det kanskje blir rar stemning om han ikke tar kontakt, sånn at du kanskje ønsker å skifte dagligvarehandel....

Hvis du er tøff nok kan du heller skravle litt ekstra med han i butikken og "snakke deg til en date" om det passer seg slik.

Finn ut hva han heter og undersøk om han har kjæreste først.

Anonym poster: 06293896937fc22108731df26738322d

• Liker 6
Gjest fjellhamster
Skrevet

Jeg hater folk som skal sjekke meg opp på jobb. Kanskje ekstra siden jeg har samboer (som jeg absolutt ikke skal bytte ut), men det er vanskelig å være hyggelig, høflig og profesjonell når kunden på andre siden av kassen tydelig er betatt... Bare gi han en lapp med "jeg liker deg, ta kontakt om du er interessert + nummer", ikke gjør noe mer ut av det.

• Liker 4
Skrevet

Blæ, jeg har fått slike lapper av to menn da jeg jobbet i butikk i min ungdom.

Jeg likte det IKKE. Det er ikke så lett å være avvisende og oppføre seg helt normalt neste gang man møtes. Jeg er i jobbsituasjon - du er i kundesituasjon, det er helt forskjellige ting.

Jeg ville heller prøvd å finne ut mer om han og eventuelt oppsøkt han på en annen, mer naturlig måte.

Hvis du gir lapp, må du ta med i beregninga at det kanskje blir rar stemning om han ikke tar kontakt, sånn at du kanskje ønsker å skifte dagligvarehandel....

Hvis du er tøff nok kan du heller skravle litt ekstra med han i butikken og "snakke deg til en date" om det passer seg slik.

Finn ut hva han heter og undersøk om han har kjæreste først.

Anonym poster: 06293896937fc22108731df26738322d

Jo , men det her handler om en gutt/mann. De tenker annerledes enn oss jenter , jeg tror han hadde blitt smigret og tatt det fint..

Go for it TS , men gjør som noen andre her skriver , gi bare en lapp med navn og nr på , kanskje et beskjedent kompliment/ vil bli kjent med deg :)

Skrevet

Hmm.

Nei da tror jeg ikke at jeg tør!

Jeg får vel bare håpe på at skjebnen fører oss sammen en eller annen gang :P

Ts

Skrevet

Jo, gjør det!

Bedre å ha prøvd enn å ikke ha prøvd, og angre senere!

Dere blir hvertfall ikke sammen om du ikke gjør noe!

Anonym poster: a78d12e002278e725b9b5fb3591f49c9

• Liker 5
Skrevet

Han er ihvertfall det peneste jeg noensinne har sett.

aahh.. oh my god! Han er SÅ deilig. :rodmer:

Ts

• Liker 1
Skrevet

Jeg jobber kassa på en butikk, og har flere ganger blitt bedt ut av kunder, en inviterte meg til og med med til syden, men siden jeg har en så fin samboer så har jeg takket fint nei alle gangene. Det er bare hyggelig da, og endrer jo ikke tone eller oppfatning av folk av den grunn :)

Du skal bare hoppe i det. Du har jo ingenting å tape :o)

LYKKE TIL!

• Liker 3
Skrevet

Hva om du bare står utenfor en gang han er ferdig på jobb, og spør om dere skal planlegge en date en gang?

Bare husk at hvis du blir avvist, uansett hva du gjør - så kan det bli litt kleint å kjøpe varer i den butikken senere. :P

Skrevet

Jo , men det her handler om en gutt/mann. De tenker annerledes enn oss jenter , jeg tror han hadde blitt smigret og tatt det fint..

Spot on. Han hadde nok digget det uansett om han var interessert eller ikke.

Hmm.

Nei da tror jeg ikke at jeg tør!

Jeg får vel bare håpe på at skjebnen fører oss sammen en eller annen gang :P

Ts

Gjør det, gjør det!

• Liker 2
Skrevet

Jeg jobber kassa på en butikk, og har flere ganger blitt bedt ut av kunder, en inviterte meg til og med med til syden, men siden jeg har en så fin samboer så har jeg takket fint nei alle gangene. Det er bare hyggelig da, og endrer jo ikke tone eller oppfatning av folk av den grunn :)

Du skal bare hoppe i det. Du har jo ingenting å tape :o)

LYKKE TIL!

Jeg er så enig! Folk må ikke ta seg selv så høytidelig! Og er man proff, så forholder man seg ikke plutselig annerledes til han som har prøvd seg, når han senere er innom butikken igjen.

De som nevner stalking.. Hallo.. Hvis det dreier seg om å prøve seg èn gang, og livet går videre om man blir avvist... så er det slett ikke stalking.

Kom igjen, TS!:)

Anonym poster: b40e8b2775f8dd1ac51614892adff9ea

• Liker 1
Skrevet

Spot on. Han hadde nok digget det uansett om han var interessert eller ikke.

Gjør det, gjør det!

Se der ja , til og med Gud mener du skal gjøre det :fnise:

Uansett om han ikke er interessert , you will make his day !

Venter spent på oppdatering :jepp:

• Liker 3
Gjest Herr Heftig
Skrevet

Jeg tror at siden han er mann, vil det utelukkende være en ego-boost. Dette sier jeg med forbehold om at dere er en naturlig match uansett og du ikke er 50 år eldre enn ham eller noe(men da hadde du kanskje ikke hatt internett)

Skrevet

Jeg tror at siden han er mann, vil det utelukkende være en ego-boost. Dette sier jeg med forbehold om at dere er en naturlig match uansett og du ikke er 50 år eldre enn ham eller noe(men da hadde du kanskje ikke hatt internett)

Ha , mamma er 60 ,og sitter på nettet store deler av dagen :P

Anonym poster: fa3440f25fe6b0bb8e37791390d8d7f9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...