Gå til innhold

Slitsomt med TV-sport hver helg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ektemann sitter fra kl 13 til gjerne 16-17 hver helg og ser sport i TV. Blir sliten av det, får ikke konsentrert meg til mine oppgaver jeg sysler med hjemme.

Hvordan få kommunisert ut at jeg ikke orker dette og at jeg faktisk heller ønsker å se på andre serier i såfall eller bare ha TV avslått?!

Uten å bli mislikt?!

Anonym poster: 0d8e53a05d4c55a4d31fe60c876de658

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Elissima
Skrevet

Kjøp en tv til og ha i et annet rom!

• Liker 6
Skrevet

3-4 timer når det er helg er da ikke så grusomt mye? Jeg synes du burde ta deg sammen eller finne noe annet å gjør i de timene enn å henge rundt tv-apparatet.

Anonym poster: 31ca91bd6ca52361835f618ce0fd6e32

• Liker 10
Skrevet

Skulle også til å foreslå tv nr 2.

• Liker 2
Skrevet

Hvis det er nrksporten skjønner jeg deg. Må få drept den nrske skisporten snart, mer deprimerende enn finsk fjernsynsteater. Hvis det er fotball ogpremier league så få du pent finne deg i det.

Anonym poster: 844359aba22affd1e5ec8dd2e79125a5

• Liker 4
Skrevet

samme som foregår her, kan du gå i butikken nå?? Nei, skal se på Nortug og co og gjerne i maaange repriser... Blir gal jeg, ønsker å se på noe jeg kan kose meg med også, men neida...

• Liker 3
Gjest fjellhamster
Skrevet

Lage egen tv-stue? Eller la han se sport på pcen med headset på. Alt man skal lage problemer ut av.. Jeg mener man så respektere den andre sine ønsker og behov, og det gjelder både han som ønsker å se tv-sport, og deg som åpenbart ikke ønsker det. Gi og ta.

• Liker 3
Gjest Funky Punk
Skrevet

3-4 timer når det er helg er da ikke så grusomt mye? Jeg synes du burde ta deg sammen eller finne noe annet å gjør i de timene enn å henge rundt tv-apparatet.

Enig.

Det var da ikke mange timene, så syns heller du skal finne på noe annet.

• Liker 3
Skrevet

Hadde investert i en ekstra TV. Ser ikke problemet. Han synes sikkert det er like kjedelig å se på dine serier.

• Liker 4
Skrevet

Og hva må han finne seg i på tirsdagskveldene?

Skrevet

Og hva må han finne seg i på tirsdagskveldene?

Hva går på TV tirsdag som er verdt å se?

Anonym poster: 288d3d748cad95aaad86782cf458de24

• Liker 2
Skrevet

Hva går på TV tirsdag som er verdt å se?

Ingen ting. Men det er damekveld på TV2.

Når jeg tenker meg om, er TV-programmet stort sett rettet mot damer.

• Liker 2
Skrevet

Ingen ting. Men det er damekveld på TV2.

Når jeg tenker meg om, er TV-programmet stort sett rettet mot damer.

Enig :)

• Liker 1
Gjest Kevlarsjäl
Skrevet

1. Skaff ekstra tv! La han se på sporten sin, et par timer hver helg skader ingen:)

2. Spør om dere kan ha 1 tvfri helg i mnd hvor dere går tur/koser dere med matlaging eller andre ting. Disse helgene bør være fleksible ift viktige sportshendelser.

3. Legg felles husarbeid til ukedagene, slik at du ikke står alene og vasker fordi han "må" se sport.

4. Finn deg din egen "hobby" eller noe som tar 4-5 timer enten i helgene til samme tidspunkt som hans tvsport eller en hverdag.

5. Prøv å se litt sport med ham innimellom, for samværets skyld. Ta deg en pils og slapp av:)

• Liker 5
Skrevet

Få deg en egen TV :-)

Men er det langrenn, skiskyting osv. han ser på? Det er jo kjempe gøy, blir alltid forferdelig lite sosial på vinteren når dette kommer på tv.

Anonym poster: fe497486213c584b768cbde96535b2dc

Skrevet

Ta deg sammen kvinne.. Skru volumet på tven slik at han får med seg det som skjer, og du kan ha i øreplugger.

Anonym poster: da3d59eee62dd1d26e3919e20eee4c99

Skrevet

Kjenner til problemet. hva om det er en liten leilighet der lyder høres overalt?

Hva om TS ikke får konsentrert seg til sine ting og tang?

Hva om TS er l y d s e n s i t i v?

Løsning:

Mannen bør bruke trådløse hodetelefoner til TV!! Da får han sett og Partneren får ro.

Sport på tv er grasalt støyende...Usj!

• Liker 5
Skrevet

Jeg mener man så respektere den andre sine ønsker og behov, og det gjelder både han som ønsker å se tv-sport, og deg som åpenbart ikke ønsker det. Gi og ta.

Hvis de bor i en urban liten leilighet forstår jeg problemet hennes!

Husk at enkelte er lydsensitive og plages av støy.

Den som blir plaget ift livskvalitet er jo ikke problemet: det er han som ser T V som får ta hensyn til den som plages! Kjøp trådløse hodetelefoner! Kan ikke ha det slikt i hjemmet, der bør det være ro.

• Liker 2
Skrevet

Kommer vel an på om han ser en del/okkuperer lydbildet hverdager også det...kan hende HUN ikke får sett noe av sitt?

Skrevet

På slutten av skisesongen er jeg alltid drittlei av lyden av skirenn. For meg, som finner sport komplett uinteressant, så betyr det timevis med støy i helgene hele vinteren.

Det er ikke alle som bor slik at man kan " innrede en egen tv-stue"...

Hater kubjeller intenst.

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...