AnonymBruker Skrevet 23. februar 2013 #1 Skrevet 23. februar 2013 Jeg er 24 år og ønsker meg flere venner, har ikke så mange som fortsatt bor her. Føler at i frivillige organisasjoner(er med i en) og lignende så er folk enten endel yngre enn meg eller så er de endel eldre. Jeg er singel, barnløs og studerer ikke. Jobber ikke heller for tiden. Har vært endel på aktivitetsvenner, så kjenner til stedet. Men er det noe sted i det virkelige liv en kan bli kjent med nye mennesker i 20-årene, som er barnløse(ikke noe galt med de som har barn, men tenker at vi kanskje har mer felles om de ikke har barn)? Kan jo si litt om mine interesser; syr på maskin, liker brettspill og å reise, synes det er gøy å invitere på ting, liker godt konserter. Sånne vanlige ting som kino, bowling, kafe, fest, ut på byen, lage mat med venner, osv er også gøy. Tror ikke noen politisk organisasjon er noe for meg. Bor i Stavanger området. Håper noen har noen gode tips til hvor jeg kan bli kjent med nye mennesker:) Anonym poster: 12cebdebaeab06c4d64ea834eadcc1eb
Gjest test123 Skrevet 23. februar 2013 #2 Skrevet 23. februar 2013 på personlige meldinger er det en del jenter i stavanger på din alder
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå