bebisss Skrevet 23. februar 2013 #1 Skrevet 23. februar 2013 Etter noen år som mann og kone har vi komt inn i den hverdagslige A4 rutinen. Jobb, hjem, middag, kvelds, sove. Vi er ikke mye sosiale av oss, har ikke råd til å reise på ferie Vi er for det meste bare hjemme. Jeg føler hverdagen begynner å bli kjedelig og da er jeg redd forholdet også vil vissne litt bort. Hva vil dere at dama deres skal gjøre for å få en sånn " kjærlighetsboost" ? Jeg vil overraske mannen min, få han til å kjenne at han elsker meg igjen, gjøre ham glad, og da vil jeg gjøre hva som helst, romantiskt, sexy, søtt, morsomt..ja.. Så hva liker dere menn? Hva vil dere at dama deres gjør for at hverdagen ikke blir så kjedelig. Nå vil jeg ha mange gode ideer fra dere
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2013 #2 Skrevet 23. februar 2013 En gang kledde jeg på meg strømper med hofteholder, kort skinnskjørt som så vidt dekket rumpa, hadde en tynn, tynn bluse, og sminket meg litt overdrevent. Så trippet jeg inn i stua på høye hæler og lente meg forførende mot veggen. For å si det sånn, etter en slik episode var spenning, , prat, glede og sex krydret opp i 3-4 måneder i ettertid. Det var et eksempel av den skitne typen Anonym poster: d1c8e2b0ebe609e80a5432f958d240bc 3
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2013 #3 Skrevet 23. februar 2013 Ps, jeg er kvinne, ser nå at du ba om råd fra menn, haha!! Anonym poster: d1c8e2b0ebe609e80a5432f958d240bc
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2013 #4 Skrevet 23. februar 2013 Etter noen år som mann og kone har vi komt inn i den hverdagslige A4 rutinen. Jobb, hjem, middag, kvelds, sove. Vi er ikke mye sosiale av oss, har ikke råd til å reise på ferie Vi er for det meste bare hjemme. Jeg føler hverdagen begynner å bli kjedelig og da er jeg redd forholdet også vil vissne litt bort. Hva vil dere at dama deres skal gjøre for å få en sånn " kjærlighetsboost" ? Jeg vil overraske mannen min, få han til å kjenne at han elsker meg igjen, gjøre ham glad, og da vil jeg gjøre hva som helst, romantiskt, sexy, søtt, morsomt..ja.. Så hva liker dere menn? Hva vil dere at dama deres gjør for at hverdagen ikke blir så kjedelig. Nå vil jeg ha mange gode ideer fra dere Det er mannens oppgave å holde forholdet spennende. Anonym poster: d2a01566d1035b981401a2b35f467d9a
Puremercy Skrevet 23. februar 2013 #5 Skrevet 23. februar 2013 Hva med en trivelig helaften? Proev aa lage mat som dere ikke har smakt foer. Kjoep en drikke du vet han liker kjempegodt og kanskje en liten oppmerksomhet (Parfyme o.l.)? Alt dette ikledd kjempepene feminine klaer/sexy undertoey og en fin dessert paa soverommet ala hva kvinnen over meg skrev litt mer om.
Gjest Gjest Skrevet 24. februar 2013 #6 Skrevet 24. februar 2013 Jeg synes de samme svara kommer opp hver gang et slikt spørsmål kommer opp. Vin, en bedre middag, sexy undertøy, forsøk på kinky sex...ER dette virkelig spennende?? Overraskende? Ja, kanskje for noen...hva vet jeg. Men er det ikke noe annet man kan gjøre da? Og MÅ det egentlig være sex i bildet bestandig? Sexlivet dabber av med åra, sånn er det bare. For å være helt ærlig så var det svært lite som kunne overraske meg på den fronten da jg var i mitt forrige langvarige forhold. Og skulle han plutselig dukke opp med pisk eller noe sånt så hadde det bare blitt kleint. Hvorfor "late som", og gjøre ting man TROR må være kinky. Greit nok å prøve nye ting, og jeg sier ikke at det ikke kan gi forholdet et puff, men gaah...jeg blir så trøtt av dette romantisk-middag og strømpeholdergreine...er det ingen som hat noen orginale forslag???
Steinar40 Skrevet 24. februar 2013 #7 Skrevet 24. februar 2013 Hva med å være litt realistisk, akseptere at livet stort sett er hverdager og være fornøyd med det? 1
TheHairyToothfairy Skrevet 24. februar 2013 #8 Skrevet 24. februar 2013 det der er veldig individuelt, tror jeg - her lønner det nok seg å kjenne din mann. for meg funker det veldig fint med mye kos, gjerne litt massasje - og ikke nødvendigvis med bare hendene. etterfulgt av masse tid med den type hanky panky dere to gjør best. mannen din har sikkert noen ting han tenner ekstra på, utnytt dem og, steinar - jeg begynner forstå hvorfor du er singel. ærlig talt. et forhold er IKKE bare hverdager. 2
Gjest Svampebob1 Skrevet 24. februar 2013 #9 Skrevet 24. februar 2013 Etter noen år som mann og kone har vi komt inn i den hverdagslige A4 rutinen. Jobb, hjem, middag, kvelds, sove. Vi er ikke mye sosiale av oss, har ikke råd til å reise på ferie Vi er for det meste bare hjemme. Jeg føler hverdagen begynner å bli kjedelig og da er jeg redd forholdet også vil vissne litt bort. Hva vil dere at dama deres skal gjøre for å få en sånn " kjærlighetsboost" ? Jeg vil overraske mannen min, få han til å kjenne at han elsker meg igjen, gjøre ham glad, og da vil jeg gjøre hva som helst, romantiskt, sexy, søtt, morsomt..ja.. Så hva liker dere menn? Hva vil dere at dama deres gjør for at hverdagen ikke blir så kjedelig. Nå vil jeg ha mange gode ideer fra dere Vent på han i sexy undertøy og gi han en BJ når han kommer hjem fra jobb.. Da blir du sikkert populær ;-) 1
Steinar40 Skrevet 24. februar 2013 #10 Skrevet 24. februar 2013 det der er veldig individuelt, tror jeg - her lønner det nok seg å kjenne din mann. for meg funker det veldig fint med mye kos, gjerne litt massasje - og ikke nødvendigvis med bare hendene. etterfulgt av masse tid med den type hanky panky dere to gjør best. mannen din har sikkert noen ting han tenner ekstra på, utnytt dem og, steinar - jeg begynner forstå hvorfor du er singel. ærlig talt. et forhold er IKKE bare hverdager. Livet er stort sett hverdager, og det er faktisk bare helt normalt. Selv om mange åpenbart ikke skjønner det.
TheHairyToothfairy Skrevet 24. februar 2013 #11 Skrevet 24. februar 2013 Livet er stort sett hverdager, og det er faktisk bare helt normalt. Selv om mange åpenbart ikke skjønner det. DITT liv er stort sett hverdager. Og du er den single som gir kjærlighetsråd. Nok om deg, over til tråden. 2
Gjest Svampebob1 Skrevet 24. februar 2013 #12 Skrevet 24. februar 2013 Livet er stort sett hverdager, og det er faktisk bare helt normalt. Selv om mange åpenbart ikke skjønner det. Nettopp. Men man må passe på at ikke hver dag blir en hverdag, på samme måte som man må passe på at ikke hver dag blir en kosedag. Begge deler fører til at man mister høydepunktene i hverdagen. Den ene fordi man ikke gir seg selv variasjon og den andre fordi kosedagen blir hverdagslig. Man trenger begge deler, men for mye av en av de vil uansett bli usunt/kjedelig. 3
bebisss Skrevet 25. februar 2013 Forfatter #13 Skrevet 25. februar 2013 Jeg har tidligere stått i sexy undertøy når han kom inn døra etter jobb, da var han for trøtt til å rive de av meg. Men han sa han satte pris på det da. Vi har alle hverdager, men noen avbrekk utenom helgene må man jo ha, å gjøre noe fint for kjæresten sin. Vi går jo noen ganger på kino, om det er noe vi virkelig vil se, det er jo koselig. så en sjelden gang iblandt så går vi ut å spiser. sex er jo en selvfølge vi har og vi prøver å gjøre det spesielt om vi orker. ikke alltid man har tid på dagen og om kvelden er man gjerne litt for trøtte til å gidde å fra på latexdrakta liksom.. Men bare fantasien kan stoppe oss..
Gjest Gorgonzola Skrevet 25. februar 2013 #14 Skrevet 25. februar 2013 Viktigst for meg: De små "gledene" i hverdagen som er; bekreftelser, komplimenter, kjærtegn, aksept, forståelse og at hun både ser og hører meg samtidig som hun lar meg i fred når det behøves. Ikke like enkelt å balansere men jeg forventer ikke at hun treffer bestandig. Sånn sexy undertøy forføring er selvsagt helt konge men det passer definitivt best når det eksisterer et snev av forventning. Type sms tidligere på dagen, eller at det er fredda'n og handleturen på polet er unnagjort. 1
Stocking lover Skrevet 9. mars 2013 #15 Skrevet 9. mars 2013 Jeg synes de samme svara kommer opp hver gang et slikt spørsmål kommer opp. Vin, en bedre middag, sexy undertøy, forsøk på kinky sex...ER dette virkelig spennende?? Overraskende? Ja, kanskje for noen...hva vet jeg. Men er det ikke noe annet man kan gjøre da? Og MÅ det egentlig være sex i bildet bestandig? Sexlivet dabber av med åra, sånn er det bare. For å være helt ærlig så var det svært lite som kunne overraske meg på den fronten da jg var i mitt forrige langvarige forhold. Og skulle han plutselig dukke opp med pisk eller noe sånt så hadde det bare blitt kleint. Hvorfor "late som", og gjøre ting man TROR må være kinky. Greit nok å prøve nye ting, og jeg sier ikke at det ikke kan gi forholdet et puff, men gaah...jeg blir så trøtt av dette romantisk-middag og strømpeholdergreine...er det ingen som hat noen orginale forslag??? Hvorfor må det være så originalt? Jeg synes skjørt og lange strømper + høye hæler fungerer helt utmerket. Det er vel det viktigste - ikke at det skal være så veldig annerledes? 1
Gjest Lille-pus Skrevet 11. mars 2013 #16 Skrevet 11. mars 2013 Viktigst for meg: De små "gledene" i hverdagen som er; bekreftelser, komplimenter, kjærtegn, aksept, forståelse og at hun både ser og hører meg samtidig som hun lar meg i fred når det behøves. Ikke like enkelt å balansere men jeg forventer ikke at hun treffer bestandig. Sånn sexy undertøy forføring er selvsagt helt konge men det passer definitivt best når det eksisterer et snev av forventning. Type sms tidligere på dagen, eller at det er fredda'n og handleturen på polet er unnagjort. Kloke ord fra Gorgonzola. Fra min side kan det bare signeres, og det tror jeg faktisk gjelder svært mange når de får tenkt seg om.
Gjest Sunheart Skrevet 11. mars 2013 #17 Skrevet 11. mars 2013 Jeg synes det er viktig å krydre hverdagen litt. Bruker ofte å overraske kjæresten i sexy undertøy, bare komme inn i stuen, sette meg over han i sofaen og ri han til himmelen. Eller foreslå koselige ting man kan gjøre. Plutselige innfall, der man handler en annen plass enn vanlig, eller en annen by, kan være spennende. Jeg har lett for å kjede meg om ting hele tiden blir rutine.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå