Gå til innhold

Budsjett vs eksklusivt bryllup

Budsjett vs eksklusivt bryllup  

53 stemmer

1. 1. Skal dere ha budsjettbryllup, ekslusivt bryllup eller midt mellom? Speifiser gjerne hva samlet budsett er på :)

Fremhevede innlegg

Skrevet

Flere som gifter seg eier allerede bolig og alt de trenger ;)

Anonym poster: 772ef4308191e4386f57b5833bf4477d

Vel, men etter som utviklingen går sin gang, så vil det være flere og flere som gifter seg som ikke eier egen bolig.

Videoannonse
Annonse
Gjest Amber Rose
Skrevet

Oh my god! 230.000 på en dag? Hadde mine mistanker om at det ikke er billig å gifte seg, men å bruke så mye penger på én dag hadde jeg aldri klart eller hatt samvittighet til :P

Kommer definitivt til å bli budsjettbryllup her. Klarer meg helt fint uten at alt skal være så eksklusivt. Det kommer sikkert til å bli barbeque bak i hagen vår :fnise:

Skrevet

Jeg vil ha et budsjettbryllup, men ikke slik at det merkes ;) Men jeg mener (og håper) at man kan få en fabelaktig dag uten å måtte spinke og spare i ørten år for å få råd.

(Når jeg tenker budsjettbryllup er det max 100 000 kr på hele pakka. Må nevne at bare hvis vi invitere kun foreldre+søsken(+samboere/kjærester)+de nærmeste vennene så er vi oppe i 25 personer bare ved mine foreldre+søsken(+samboere/kjærester)+bestevenninne(+samboer+barn). Så må man jo legge til resten av de eventuelle gjestene:P)

Skrevet

Vi skal ha budsjettbryllup. Å gifte seg er i utgangspunktet gratis.

MEN vi legger alle pengene i bryllupsreisen ;) Fordi vi elsker å reise sammen, og har planer om å oppfylle en av våre store drømmer som bryllupsreise. Hadde vi brukt tilsvarende med penger på bryllupet kunne det absolutt blitt eksklusivt.

Alle må jo gjøre sine egne prioriteringer :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...