Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Mistenksom
Skrevet

Hva legger man egentlig i den setningen? Scenario: min samboer var på fest. Dagen etter tikker det inn en sånn melding fra en av de fremmede damene på festen... Det gnager litt, for jeg mistenker at de kanskje fikk litt for god kontakt. Kanskje er jeg helt på viddene, og alene om å tro at "takk for i går :)" etter en fuktig kveld betyr mer enn det gjør. Hjelp meg gjerne ut her?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Akkurat hva denne personene mente,vil jeg ikke spekulerer i

Men normalt bruker i alle fall vi "takk for i går" som nettopp en takk for en hyggelig kveld.

Du får nesten ta og spørre sambo om det var mer enn vanlige ting som skjedde i går ?

• Liker 1
Skrevet

At det kommer en SMS med det synes jeg er litt mistenkelig. Men jeg kjenner ikke hele situasjonen og din samboer.

Om han derimot hadde møtt noen bekjente dagen derpå, og de hadde sagt "takk for i går", hadde det virket mer naturlig og vanlig.

Men kanskje han fikk seg en venninne? Helt uskyldig? Kanskje de diskuterte Spiderman og klesmote?

Anonym poster: 7762272dc664a947628e050671b4cb91

Skrevet

mulig de ble drita og hadde mange tunge fortrolige samtaler og så ble de enige om at de var enige og dermed ble de gode venner og så våknet damen opp i dag og var lettet i hele kroppen for å ha fått ut all gørra som damer går å bærer på hele døgnet.

Skrevet

Hva legger man egentlig i den setningen? Scenario: min samboer var på fest. Dagen etter tikker det inn en sånn melding fra en av de fremmede damene på festen... Det gnager litt, for jeg mistenker at de kanskje fikk litt for god kontakt. Kanskje er jeg helt på viddene, og alene om å tro at "takk for i går :)" etter en fuktig kveld betyr mer enn det gjør. Hjelp meg gjerne ut her?

Jeg hadde følt mistenksomhet hvis ei fremmed dame hadde sendt typen min ei sånn mld. Han har tydeligvis gitt tlfnr sitt til denne dama, hvorfor? Jeg hadde følt at han hadde opptrådt som singel.

Jeg hadde tenkt at det ligger "ugler i mosen" bak, definitivt.

Snu på det : hvis du var dame og hadde skrevet "takk for igår" til en fremmed type, hva hadde du selv lagt i det? Jeg hadde definitivt vært interessert i fyren! Jeg hadde IKKE sendt ei slik mld hvis jeg ikke var interessert og/eller visste at han var i et forhold.....

Og til slutt kan jeg si av egen erfaring : de gangene en type har sendt meg ei sånn mld, har han vært hypp på meg, uten tvil! Aldri fått ei sånn mld fra en ukjent type bare på "vennskapelig" basis..

Gjest Mistenksom
Skrevet

TS her.. Joda det kan godt hende at det er helt uskyldig og bare en høflig takk for i går. Men disse to kjenner hverandre ikke. Hun er fra en annen by, og de er ikke venner på Facebook heller. Normalt ville jeg selv ikke send videre en sånn melding eller tatt bryet med å finne personen med mindre vi fikk utrolig bra kontakt og det var noen jeg likte. Jeg har også fått sånne meldinger fra gutter tidligere når jeg ikke hadde kjæreste, men da er det tydelig at de liker meg, at jeg har ledet de til å tro jeg er interessert i dem (bevisst og ubevisst). Det hadde nok vært verre om samboeren min var den som sendte meldingen. Men jeg kan ikkenoe for at jeg synes dette er en smule mistenksomt :/ grrrr, jeg får vel bare kaste tanken fra meg, Hehe

Skrevet

Det kan jo være at denne damen er slik at hun sier takk til alle.??

Men som sagt,kun din samboer kan gi svar.

Skrevet

TS her.. Joda det kan godt hende at det er helt uskyldig og bare en høflig takk for i går. Men disse to kjenner hverandre ikke. Hun er fra en annen by, og de er ikke venner på Facebook heller. Normalt ville jeg selv ikke send videre en sånn melding eller tatt bryet med å finne personen med mindre vi fikk utrolig bra kontakt og det var noen jeg likte. Jeg har også fått sånne meldinger fra gutter tidligere når jeg ikke hadde kjæreste, men da er det tydelig at de liker meg, at jeg har ledet de til å tro jeg er interessert i dem (bevisst og ubevisst). Det hadde nok vært verre om samboeren min var den som sendte meldingen. Men jeg kan ikkenoe for at jeg synes dette er en smule mistenksomt :/ grrrr, jeg får vel bare kaste tanken fra meg, Hehe

Stoler du ellers på typen din, eller har du andre ganger opplevd at du ikke kan ha tillit til han?

Jeg hadde tenkt at "hun pakker det inn", at det var noe mer mellom dem...Når kom han hjem etter festen da? Kjenner du andre som var der? Du får gjøre litt research...

Skrevet

Eller kanskje hun ville ha det litt moro og sende en melding "takk for i går" tilfeldig til en på kontaktlista :danse:

Skrevet

Høres ut som de fikk litt for god kontakt , ja.

Fyll og fest = idiotoppførsel stort sett.

Vi må være et land av alkoholikere.

• Liker 1
Skrevet

Høres ut som de fikk litt for god kontakt , ja.

Fyll og fest = idiotoppførsel stort sett.

Vi må være et land av alkoholikere.

Ikke generaliser. Et fåtall av befolkningen henger på KG og forteller om idiotien.

• Liker 2
Skrevet

Ikke generaliser. Et fåtall av befolkningen henger på KG og forteller om idiotien.

Det er bare et faktum at en stor andel av befolkningen har et større eller mindre behov for fest og fyll.

Og alkohol inn = vett ut.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har nok også stusset vist sambo fikk en slik mld. Fordi det aldri har skjedd før.

Men det er jo ikke sikkert han ga nr til henne,hun kan jo ha fått tak det fra noen andre evt 1881. Å det kan jo hende hun la noe mer i det enn samboeren din gjorde. Så den eneste som kan gi deg et svar,er samboeren din..

Skrevet

Jeg hadde blitt veldig skeptisk...

Anonym poster: 173057f3391a958df05f6032f3fe47a5

Gjest Cuntzilla
Skrevet

Det er jo ikke helt uvanlig å sende en mld og takke for i går, er det til en splitter ny bekjent fra den samme kvelden så betyr det jo gjerne at man har fått litt ekstra god kontakt - men det kan godt bare være som bare venner! Jeg sender ofte "takk for i går" til folk, også nye bekjente. Er en del av ritualet mitt for å pleie fylleangsten. Og å pleie vennskap, både nye og gamle.

Jeg skriver aldri "takk for i går" til de jeg har ligget med, for meg er det et utrolig kleint uttrykk å bruke om sex. Folk er forskjellige der da.

Men selv om det kan bety mye så er nok mitt første instinkt at hun nok var en smule interessert i kjæresten min :)

Da jeg bare har vært i forhold fyllt med tillit så ser jeg ikke helt problemet her da. Jeg har aldri stolt så lite på en kjæreste at jeg hadde tenkt utroskap ut fra en sånn melding, eller blitt bekymret fordi han får god kontakt med andre folk eller damer faller for han.

Så jeg vet ikke hva du bekymrer deg for her, det ligger vel mer i forholdet deres og typen din enn i den meldingen. Tror du han kan ha vært utro, for eksempel? Eller er på utkikk etter ny kjæreste? Hvorfor er det egentlig et problem at ei dame ble litt glad i han?

Skrevet

Ryddet for innlegg skrevet av utestengt bruker.

Tekola, mod.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...