Gå til innhold

Fy filler'n for en mann jeg har!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Et hurra for en mann her i fra altså! Vi bor hver for oss, har begge hovedomsorgen for to barn og har begge lagt bak oss to omtrent like lange ekteskap. Der slutter likheten. Aldersforskjellen er stor og vi har svært forskjellige meninger om både interiør og oppdragelse. Men vi har noe grunnleggende felles, og det gjør at dette faktisk funker.

Som i går... Da tok jeg endelig motet til meg og tok opp noe jeg har tenkt på i lang tid. "Ny-familie" konseptet er vanskelig syns jeg, og jeg har slitt med å finne min plass og rolle i hans familie. Hans første reaksjon var at jeg ikke hadde en "plass" i hans hjem. Jeg var ikke et inventar! Jeg hadde en rolle i tilfelle, som en del av familien, og den var likeverdig som hans. At jeg måtte tørre å snakke til hans barn, selv om det ikke er mitt hjem (de er store, så det går mer på å rydde etter seg enn å ikke henge i taklampa ;-) ). Og her har jeg gått og lurt på hvordan jeg skulle si det! Jeg hadde jo skjønt alt han, uten å måtte si noe. For et fantastisk menneske. Han SER både det som skjer og ikke skjer, og han leser mellom linjene.

Jeg måtte bare rope hurra for forhold som fungerer sånn :-) Og ikke minst et lite spark på skinnleggen min, som ikke snart lærer at han ikke har de tankene og holdningene som jeg er vant med fra ekteskapet mitt ;-)

Anonym poster: 906879db74491b9c16b27e4f5ae9032d

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ut i fra tittelen på tråden din trodde jeg dette var en klagetråd :sjenert:

Så godt at du har funnet deg en god mann :klem:

• Liker 4
Skrevet

Ja, det var totalt sprik mellom overskrift og innhold. Men godt at du er fornøyd, da!

Anonym poster: a725382212e0b25692d63537d1855c40

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...