Gå til innhold

Gode kokebøker med sunn mat?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg trenger inspirasjon til å lage god, sunn mat. Trenger tips til gode kokebøker med sunn mat! Helst skal ikke ingrediensene være altfor fancy, eller oppskriftene altfor innviklede. Oppskrifter på både vanlig sunn hverdagsmiddag, sunn kosemat, sunne frokoster osv ønskes.

Finnes sånne kokebøker?

Jeg liker de gode, gammeldagse håndholdte kokebøkene, jeg, istedenfor oppskrifter på nettet.

Edit: Oisann, kanskje denne skulle vært postet i mat og drikke istedenfor?

Endret av Lille_Lilje
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kristine Weber (kriweb.no) har kommet ut med en kokebok; Sunn og sterk med protein. Den kan anbefales!

• Liker 1
Skrevet

Jeg kjøpte helt enkelt av bla Ingrid espelid på mammut salg, veldig positivt overrasket :-)

• Liker 1
Gjest idakaroline
Skrevet

Jeg har flere - Den norske vegankokeboken, Vegetarkokeboken, Salig Blanding og Hellstrøm Jr. Anbefaler alle sammen! Så forresten at det var tilbud på Salig Blanding på Libris i dag.

Skrevet

Dette høres kanskje rart ut, men kokeboka Fra Boller til Burritos som brukes på heimkunnskapen på ungdomsskolen, er faktisk veldig bra. Inneholder en masse gode oppskrifter, og har fokus på vanlig, hjemmelaget, god mat. Det er en solid blanding av sunne ting, og noen ting med sukker eller hvetemel som f.eks. hveteboller, osv.

• Liker 1
Skrevet

Jeg anbefaler "Helsekokeboken" av Ulrika Davidsson!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...