AnonymBruker Skrevet 23. februar 2013 #1 Skrevet 23. februar 2013 Flørten min er en svært opptatt fyr. Han er mye på jobbreise i utlandet, og i blant er reisene lengre enn andre ganger. Nå har han snart vært borte i to uker. Like før han dro, sendte jeg ham en melding, og fikk jo selvfølgelig svar, med en flørtende tone. Men ikke noe mer. Ikke har jeg hørt noe fra ham heller mens han har vært på reise nå. (Jeg har forsåvidt ikke mottatt sms fra ham tidligere heller da han har vært i utlandet...). Etter jul har han i det hele tatt vært svært så opptatt, og jeg har hørt svært lite fra ham, det er stort sett jeg som har tatt initiativ. Han sendte en melding der han beklaget at han måtte takke nei til et tilbud fra meg fordi det var noe annet som krevde hans fulle oppmerksomhet. (Jeg vet hva det var, og forstår at han måtte ha fokus på det.) Rett etterpå dro han på jobbreise. Etter som han rett før nyttår var "ivrig" (til å være ham) på meldingsfronten, blir jeg litt "bekymret". Bør jeg unnskylde ham med at han er svært opptatt, har tankene på jobb og dermed ikke "anledning" til å sende melding til meg? (Da vi møttes like før den intensive perioden satte inn, var det ingen tegn på at interessen var noe mindre enn tidligere.) Anonym poster: 8926445f17a569d706dd555d12531825
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 23. februar 2013 #2 Skrevet 23. februar 2013 been there, done that! han er ikkje unnskyldt. sjå deg om etter ein ny flørt.
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2013 #3 Skrevet 23. februar 2013 Hvor lenge datet dere før han ble så opptatt? Og er dette bare for en periode, eller har han det ofte så travelt? Jeg er sammen med en jeg møtte for fem måneder siden, og nå den siste måneden har begge vært mer enn normalt opptatt (jeg har vært på kurs som har spist et par helger, han har vært på turer/ferie med venner to andre helger), og jeg merker at det gjør noe med intimiteten når vi ikke har vært sammen så lenge, når vi treffes sjeldnere og kortere (ca en kveld i uka i stedet for mesteparten av helgen). Men vi sender hverandre alltid meldinger, sånn omtrent hver dag, og har mer kontakt når vi har tid. Dersom det ikke blir tilsvarende travelt framover er jeg ikke bekymret i det hele tatt. Jeg ville blitt veldig usikker på den andre om jeg ikke hørte fra ham på to uker, med mindre vi fikk avklart at han faktisk ikke hadde mulighet til å sende (ikke dekning eller noe sånt). Du bør snakke med ham om dette synes jeg. Anonym poster: b5a3bad854c225053c2ef5071371d06e
makkapakka Skrevet 23. februar 2013 #4 Skrevet 23. februar 2013 Så opptatt er normalt folk ikke, uansett hvor viktige de ønsker å være at de ikke kan gi lyd ifra seg. Hadde det latt opp til han å ta kontakt og prøve å være så opptatt selv at du ikke sitter å ser på klokka og mobilen hele tiden. 2
Nettinettet Skrevet 24. februar 2013 #6 Skrevet 24. februar 2013 Jeg tenker at dette handler om hvordan du føler om at det er sånn. Hvis du ikke trives med at han forsvinner i lengre perioder uten å gi lyd fra seg, og du kjenner at du blir lei deg eller usikker pga det, så er det ett problem. Vi hører ofte at vi ikke skal være så krevende, men jeg mener at det å forvente å få en melding om dagen om hvordan man har det eller bare "tenker på deg, selv om det er travelt" ikke er å kreve for mye.
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2013 #7 Skrevet 24. februar 2013 Reiser han til samme sted hver gang? Vært i samme situasjon og han viste seg å ha dame. Anonym poster: 85b34e30d0dd3a4252f54089297f7bc8 1
Gjest Lille-pus Skrevet 24. februar 2013 #8 Skrevet 24. februar 2013 Man klarer alltid å finne tid til en kort liten SMS i løpet av en dag Lange samtaler kan være litt vanskeligere under hektiske perioder med mye reising og tidssoneforskyvning. Det er noe som heter at "Der det er vilje er det vei", og det gjelder så absolutt også i slike tilfeller, selv om det ikke blir timeslange samtaler utav det. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå