E312 Skrevet 23. februar 2013 #1 Skrevet 23. februar 2013 Jeg har fundert litt på hvordan seriøse gutter egentlig opptrer i forhold til en jente de peker seg ut. Hva kjennetegner en gutt som er seriøs og vil gå inn for noe ordentlig, fremfor en som vil ha tak i det jenten har mellom bena og lite annet? Hvor lenge kan en f eks vente med å kysse, fra en har begynt å møtes?
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2013 #2 Skrevet 23. februar 2013 Tror ikke det er mulig å finne ut. Gutter kan leken. Og de kan leke lenge. Jeg ventet lenge med første kyss, og fra derfra var det lenge til vi lå med hverandre. Men tydeligvis var det kun lek og morro han skulle ha. Anonym poster: d5310fdfc86c99d61ce3d06b98c29c94
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2013 #3 Skrevet 23. februar 2013 Jeg tror ikke det har så mye å si hvor lenge man venter med å være fysiske. Eksen hadde jeg sex med første gang vi traff hverandre, vi var sammen i ni år. Han jeg er sammen med nå hadde jeg sex med på andre date (men vi hadde hatt mye kontakt via nettet i ca en måned). Men jeg tror også at hvis den andre er seriøs, så tåler han også å vente med sex dersom du ikke er klar, uten å miste interessen (så lenge han vet du faktisk er interessert i ham). Jeg tror vel egentlig at en som er seriøs viser at han ønsker å bli kjent med "hele deg", han tar initiativ til å treffes og til å vise hvem han er, er med på å gi forholdet en framdrift og utvikling... Anonym poster: 0e2827408a32acb766f149d67a1dfae1 5
Steinar40 Skrevet 23. februar 2013 #4 Skrevet 23. februar 2013 Jeg tror ikke det har så mye å si hvor lenge man venter med å være fysiske. Eksen hadde jeg sex med første gang vi traff hverandre, vi var sammen i ni år. Han jeg er sammen med nå hadde jeg sex med på andre date (men vi hadde hatt mye kontakt via nettet i ca en måned). Men jeg tror også at hvis den andre er seriøs, så tåler han også å vente med sex dersom du ikke er klar, uten å miste interessen (så lenge han vet du faktisk er interessert i ham). Jeg tror vel egentlig at en som er seriøs viser at han ønsker å bli kjent med "hele deg", han tar initiativ til å treffes og til å vise hvem han er, er med på å gi forholdet en framdrift og utvikling... Anonym poster: 0e2827408a32acb766f149d67a1dfae1 Bli bedre kjente på alle områder, ja.
E312 Skrevet 23. februar 2013 Forfatter #5 Skrevet 23. februar 2013 En seriøs gutt kan mao treffe jenten flere ganger før han nærmer seg henne med kyss osv?
Rubies_ Skrevet 23. februar 2013 #6 Skrevet 23. februar 2013 Jeg har fundert litt på hvordan seriøse gutter egentlig opptrer i forhold til en jente de peker seg ut. Hva kjennetegner en gutt som er seriøs og vil gå inn for noe ordentlig, fremfor en som vil ha tak i det jenten har mellom bena og lite annet? Hvor lenge kan en f eks vente med å kysse, fra en har begynt å møtes? Det er ikke bestandig sånn at et seriøst forhold begynner med at fyren er interessert i noe seriøst. Det kan være at både han og hun bare koser seg sammen, og så plutselig utvikler det seg til å bli noe ordentlig seriøst. Min erfaring er imidlertid at gutter som er seriøs gjerne prater om en fremtid. Prater kanskje om boligkjøp, barn eller andre sånne forpliktelser. Og ellers at han ønsker at man skal ha god kontakt med svigerfamilien og vennene hans.
Gud Skrevet 23. februar 2013 #7 Skrevet 23. februar 2013 Jeg tror ikke det er sånn at det finnes seriøse gutter og useriøse gutter. Det kommer an på hva de føler for hver enkelt jente. Og det vet de ikke før de har blitt godt kjent. En som er "seriøs" før dere kjenner hverandre ville jeg styrt unna uansett. 3
Steinar40 Skrevet 24. februar 2013 #8 Skrevet 24. februar 2013 En seriøs gutt kan mao treffe jenten flere ganger før han nærmer seg henne med kyss osv? Han må i hvert fall vise interesse for deg på mange andre områder. Dreier det seg bare om festing og fyll så er han ikke seriøs.
Gjest Purple Haze Skrevet 24. februar 2013 #9 Skrevet 24. februar 2013 Det finnes ingen fasit på det. Men en seriøs gutt vil ta initiativ til å treffes, han stresser ikke med sex, han viser deg at han bryr seg om deg, viser deg respekt og har tanker om en fremtid sammen. En player er mer utspekulert. Han vil si akkurat det du vil høre, han spiller et spill. En god pekepinn på om han er seriøs eller ikke, kan være å se på hvordan han har vært før. Har han hatt seriøse, lengre forhold, eller har han drevet rundt. 2
Pene sko... Skrevet 24. februar 2013 #10 Skrevet 24. februar 2013 Han er snill, har alltid forståelse, han gir mye av seg selv, presser deg ikke til noe du ikke vil, er villig til å vente på deg, ønsker å treffe deg og ha kontakt med deg, vil inkludere deg i livet sitt og i det hele tatt viser med ord og handling at han legger ned en vesentlig innsats for å få det til å fungere best mulig slik at begge kan trives. Men det finnes ingen fasit og mange (både damer og menn) er meget talentfulle skuespillere. 2
Gjest Gjest Skrevet 24. februar 2013 #11 Skrevet 24. februar 2013 Talentfulle skuespillere? der er overhode ikke normalt og spille spill med mennesker,de må jo være psyke...
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2013 #12 Skrevet 24. februar 2013 En god pekepinn på om han er seriøs eller ikke, kan være å se på hvordan han har vært før. Har han hatt seriøse, lengre forhold, eller har han drevet rundt. Så det er greit å dømme menn etter hvor mange sexpartnere de har hatt? Anonym poster: 598d8c615d22a3e8f0f3ad6135f18ad4 1
-Jiinxs- Skrevet 24. februar 2013 #13 Skrevet 24. februar 2013 Jeg synes at det du spør om varier fra person til person. Du vil bare få mange forskjellige svar og sitte igjen som et spørsmålstegn.
Gjest Purple Haze Skrevet 24. februar 2013 #14 Skrevet 24. februar 2013 Så det er greit å dømme menn etter hvor mange sexpartnere de har hatt? Anonym poster: 598d8c615d22a3e8f0f3ad6135f18ad4 Jeg nevnte ikke sex med et ord. Cluet her er om vedkommende har hatt forhold før, og da helst noe som har vart mer enn et par måneder.
Gjest Gjest Skrevet 24. februar 2013 #15 Skrevet 24. februar 2013 Jeg har fundert litt på hvordan seriøse gutter egentlig opptrer i forhold til en jente de peker seg ut. Hva kjennetegner en gutt som er seriøs og vil gå inn for noe ordentlig, fremfor en som vil ha tak i det jenten har mellom bena og lite annet? Hvor lenge kan en f eks vente med å kysse, fra en har begynt å møtes? Han er interessert i å bruke tid på deg og slipper deg inn i livet sitt.
Gjest Gjest Skrevet 24. februar 2013 #16 Skrevet 24. februar 2013 Stemmer ikke nødvendigvis, jeg traff en som brukte tid på meg og som slapp meg inn i livet, det var kun skuespill for å ha meg der når det passet han
Gjest Sunheart Skrevet 24. februar 2013 #17 Skrevet 24. februar 2013 En mann som er seriøs ber deg med ut på kino, middag , bowling og lignende uten å forvente sex. Han er oppmerksom og oppriktig interessert i å bli kjent med deg. Men jeg har hatt sex på første date og også ventet, men det har blitt noe seriøst av det uansett. men man merker om en mann er interessert når han kontakter deg uten noen grunn
WubWub Skrevet 24. februar 2013 #18 Skrevet 24. februar 2013 (endret) Hva menes egentlig med å være "seriøs" ? Hører det er mange piker som sier de er ute etter en "seriøs" mann. Med det mener de en grav alvorlig formell fyr, som planlegger et stabilt familie liv etter de første treffene og skal ha orden på alt eller en som venter over en lengre periode før han ønsker å parre seg? Hva som er seriøst er jo igrunn definisjons spørsmål. Det går ann å være seriøs selvom man parrer seg på første treff. Sikkert flere som har fått langvarige forhold med giftemål barn og hus ut av det, mens i andre tilfeller så fungerer det ikke. Det har mer med kjemi enn seriøsitet å gjøre tenker jeg. Why so serious? Endret 24. februar 2013 av WubWub
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2013 #19 Skrevet 24. februar 2013 Hva menes egentlig med å være "seriøs" ? Hører det er mange piker som sier de er ute etter en "seriøs" mann. Med det mener de en grav alvorlig formell fyr, som planlegger et stabilt familie liv etter de første treffene og skal ha orden på alt eller en som venter over en lengre periode før han ønsker å parre seg? Hva som er seriøst er jo igrunn definisjons spørsmål. Det går ann å være seriøs selvom man parrer seg på første treff. Sikkert flere som har fått langvarige forhold med giftemål barn og hus ut av det, mens i andre tilfeller så fungerer det ikke. Det har mer med kjemi enn seriøsitet å gjøre tenker jeg. Why so serious? Jeg hadde sex med kjæresten min på første date (vi hadde kjent hverandre i 3 uker før det vel og merke), men jeg kunne ikke vite om han ville noe seriøst eller ikke med meg før etter en stund. Han fortalte foreldrene sine om meg etter date nr. 2, og etterhvert så spurte han om jeg så for meg noe mer enn bare dating med han osv. Jeg tror det er viktig å huske på at alle menn(og kvinner) er ute etter sex, men det er ikke alle som er klar for et forhold eller vil inn i et forhold. Dette har kanskje med seriøsitet å gjøre. Jeg mener at man finner ut av ting om man har sex tidlig, for det er ihvertfall viktig for meg at sexen funker og at vi passer sammen i senga og liker noen lunde de samme tingene. Anonym poster: d43195fff374f81cf8712086a4d09f6b
Montefalco Skrevet 24. februar 2013 #20 Skrevet 24. februar 2013 Hvor seriøs en mann er i et forhold beror vel i stor grad på hvor seriøs dama er. De damene som klager over at de bare treffer playere bør kanskje vurdere litt hvordan de oppfører seg selv. En seriøs mann / dame er opptatta vat at forholdet består avmer enn sex. Det er ikke et godt tegn dersom man ikke får møte partnerens venner og familie.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå