Gå til innhold

~ Slik blir du gift i utlandet ~

Anbefalte innlegg

Skrevet

Et lite VG-tips til de som har diskutert hemmelige vielser her inne tidligere. VG dekket saken igår. Se her.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den artikkelen var midt i blinken for meg som gifter meg hemmelig om noen måneder!

Vi lurte en stund på å dra til utlandet, men vi vil ikke vente så lenge, så da blir det her hjemme i steden, men reiser på "bryllupsreise" litt senere i høst.

Vel, hemmelig for familie og venner da, dere her inne vet jo dette :-)

Takk for tips!!

Skrevet

er det at det giftet seg i utlandet eller at de giftet seg hemmelig som er poenget ditt?

selv skal jeg gifte meg ved en ambassade, men det skal ikke være hemmelig.. våre foreldre og søsken skal få være med og venner skal få vite om det før vi drar..

Skrevet

Vi vurderte lenge å reise utenlands på en ambassade for å gifte oss, og gjøre det hemmelig, derfor var det veldig morsomt å se at andre har gjort det, og se hva de valgte av antrekk, selv om de ikke skulle ha selskapet.

Vi har vært litt i tvil om vi burde holde det hemmelig, men når vi ser at andre også gjør det, da kan vi! Følg oss, vi kommer etter :ler:

Men det viktigste nå er å bli gift, så sted, tid, antrekk og alt annet er underordnet, denne gangen SKAL jeg bli gift, om jeg så møter opp i søplesekk :o (noe jeg selvfølgelig håper jeg slipper.... :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...