AnonymBruker Skrevet 23. februar 2013 #1 Skrevet 23. februar 2013 Jeg ønsker litt hjelp fra dere her inne til å tolke en relasjon jeg nylig har innledet. Jeg har ganske lav selvtillit, og derfor vanskelig for å se med klare øyne hva som skjer foran meg når det er noe som er bra, derfor vil jeg spørre dere "utenfor" om situasjonen. Jeg er 19 og møtte for litt siden en fin fyr gjennom en kamerat. Denne gutten (heretter ellers kalt A) er vel den den nevnte kameraten min henger mest med. Jeg møtte han først tilfeldig da jeg skulle treffe denne kameraten, og A satt på med ham i bilen. Jeg merket på den stunden vi sto og snakket her, alle sammen, at gutten kastet en del positive (faktisk svært pene, interessante) blikk direkte mot meg. Snakket også litt med ham, og hadde allerede fra første sekundet jeg sveipet øynene over ham tenkt høyt inni meg at han der var en fin fyr, men tenkte aldri noe særlig over det da jeg med ett tenkte at "han er for fin for meg". Dagen etterpå sendte han meg add på face, så jeg la han med glede til. Traff han igjen dagen etter da jeg skulle treffe vår felles kamerat, og ba sistnevnte ta med seg han. Da tilbragte vi all tiden vi hang sammen, med hverandre - vi var 5 stk tilstede, men han satt seg med meg og vi satt for oss selv og snakket og hadde det kjempehyggelig helt til kl ble for mye! Han var hele tiden veldig engasjert/entusiastisk og viste liksom glede over at han tilbragte tiden med meg, og det var faktisk ikke stillhet mer enn maks noen sekunder om gangen. Da vi skulle gå hver for oss ba jeg om en klem - og fikk en meget varm og god en som svar. Dette er ikke så lenge siden, så siden har vi snakket på face, funnet ut vi har veldig mye musikk til felles blant annet osvosv. Så møtte jeg ham igjen for et par dager siden, også da med kameraten vår med, men det var kun han og jeg som tilbragte tiden sammen. Fra humøret og oppførselen å bedømme var han virkelig glad for å være med meg igjen. Da klokken ble mye sa vår kamerat flrere ganger at han tenkte de skulle gå, men A ignorerte det så godt han kunne, hehe. En stund senere da han faktisk skulle gå og A egentlig skulle sitte på med ham, sa jeg at han bare kunne kjøre, men A måtte bli igjen med meg litt til. "Jeg fikk beskjed om å bli jeg, så bare kjør" sa han da med det samme til han, så ble vi sittende sammen i flere timer til. Da vi omsider gikk hver til vårt spurte han om en gjentagelse av klemmen vi ga hverandre sist, så ble det en til god og stor hadeklem. Det jeg tenker på er hvor jeg har han nå, hvor vidt kan jeg være sikker på at han vil noe mer med meg, om han vil det skal bli noe? Jeg merket senest sist vi var sammen, at han betraktet meg med beundrende blikk. Det kan jeg ikke ha tatt feil av tror jeg, for det var blikk som tydelig fortalte noe positivt. Og om "kysten er klar" hvordan skal jeg da gå frem framover for å komme videre ? Tenkte på å be han med på film etter vi har hengt ute en dag f eks, men virker det litt dumt? Jeg har virkelig fått sansen for den gutten, og har det veldig fint i hans nærvær... jeg vil liksom ha han på en dypere måte enn som en venn. Ut fra tidligere erfaring har jeg liksom kommet frem til at gutter ikke gidder involvere seg med jenter uten å "ha noe for de", eller intensjoner om å starte noe. Jeg vet jeg høres ut som en amatør siden jeg spør om dette, men det er nå nesten et halvår siden jeg sist hadde et forhold, og siden har jeg fått mye mindre selvtillit. Tidligere har jeg vært vant med at gutta jeg involverer meg med en gang viser at de vil ha det jeg har mellom beina, og så gått løs på meg ganske så kjapt... enten dette har vært fuckbuddies, forhold eller korte forbigående saker (og fylle-relaterte hendelser er jo noe annet igjen). Så jeg er liksom ikke vant med at gutter kan gå frem forsiktig, derfor lurer jeg liksom på om det i det hele tatt er mulig. At han f eks kan være interessert i meg, men ønske å bane seg frem sakte, fremfor å gå rett på? Tusen takk for svar! Anonym poster: 60321077625365917fa50d0b95c3b519
Gjest Animula Skrevet 23. februar 2013 #2 Skrevet 23. februar 2013 Så søtt! Han virker interessert i deg ja, be han med på film du! 2
Drømmejenta Skrevet 23. februar 2013 #3 Skrevet 23. februar 2013 Han høres kjempe søt ut. Be han på film du,det hadde jeg gjort :-) 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå