Aphrodite Skrevet 23. februar 2013 #1 Skrevet 23. februar 2013 God (jævla) kveld. Jeg har i dag gjort noe forbannet dumt, og det var å stole på ei hevngjerrig kjerring. I hvert fall, hun har KLIPPET av meg 90% av øyevippene mine. Jeg vet at de vil vokse ut igjen, men ettersom jeg faktisk syntes at det er litt trist uten øyevipper, så er jeg litt lei meg. (Og sur) Det jeg lurer på, ettersom jeg har ikke råd til vippeextensions(staves det slik..?) og jeg ser jo at vippeserum koster godt over 1000lappen. Jeg er sinna og vippeløs. Er det noen som vet hva jeg kan gjøre? (Uten å vente minst 1 måned på at de vokser ut igjen.. Og hvis jeg må det, noen tips sånn at det kan se ut som jeg har litt øyevipper?) Og hvis jeg må vente skal dette bli bloggen min for sinne og frustrasjon. (Ja, den jenta har fått gjennomgå. Og hun gjorde det fordi hun syntes det ville være en god "hevn" for at jeg snakket med kjæresten hennes. JA, JEG BARE SNAKKET..) Nå går jeg og legger meg og dør sakte men sikkert. Vær så snill og hjelp meg.
Tøffeldyret Skrevet 23. februar 2013 #2 Skrevet 23. februar 2013 Hva med å bruke falske som du limer på hver dag? 4
Aphrodite Skrevet 23. februar 2013 Forfatter #3 Skrevet 23. februar 2013 (endret) Jeg greier ikke å sette det på selv. Da ser det ut som jeg har gjort det i fylla. De blir kjempe skeive og det ser så utrolig stygt ut.. Og "venninna" mi skulle egentlig sette på falsk på meg i dag, derfor de ble klippet. Og jeg stolte såpass på henne at jeg lukket øynene. OG der var de borte. Bare på det ene øyet da.... Men tusen takk for tips, jeg bare greier ikke sette det på selv.. Endret 23. februar 2013 av Gardina
Gjest Animula Skrevet 23. februar 2013 #4 Skrevet 23. februar 2013 Merkelig venninne! Jeg synes også du burde prøve falske øyenvipper før de gror ut igjen. Det kan jo uansett være kjekt å lære seg til en eller annen anledning senere? Jeg liker Lauren Luke som har sminkevideoer på youtube (panacea81). Koselig jente og lette instruksjoner. Her er videoen hennes om å sette på falske øyenvipper på Oprahsiden http://www.oprah.com/style/Fake-Eyelash-Tutorial-Video-With-Lauren-Luke
Gjest Animula Skrevet 23. februar 2013 #5 Skrevet 23. februar 2013 Jeg ser nå at denne var for individuelle øyenvipper, men hun har videoer for vanlige og. Eller finn en annen instrukjsonsvideo der ute.
Aphrodite Skrevet 23. februar 2013 Forfatter #7 Skrevet 23. februar 2013 Beklager Skjoldmøy, men denne situasjonen er kjempe kjedelig for min del. Kanskje en god latter for deg, men dette såret meg og "venninna" mi visste seg å være en gæren kjerring. Uansett, det skader jo ikke å prøve. Men blir det ikke dyrt med lim og måtte bytte øyevipper HVER eneste dag? Eller kan jeg bruke de flere dager på rad? (Tips til vipper og lim gjerne. Burde jeg ha individuelle?) 7
Gjest Animula Skrevet 23. februar 2013 #8 Skrevet 23. februar 2013 Du kan bruke de flere ganger, men det kan sikkert være greit å få rensket de litt for lim og eventuell sminke. Jeg ville nok satset først på vanlige som henger sammen for det er nok enklest tross alt. Bruk veldig lite lim om gangen og la det semitørke litt før du setter de på. Det var en helt sprø hevnaksjon! Det finnes mange rare folk der ute..
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2013 #9 Skrevet 23. februar 2013 Finnes ikke håp for verden hvis folk skal sitte å le når andre har det trist! Anonym poster: 4db4ab6d87c67d91be9d6ce4a0d93183 11
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2013 #10 Skrevet 23. februar 2013 Hvordan klarte hun å komme helt innpå øyet ditt med en saks uten at du merket det? Eller ha du ekstremt lange øyevipper så hun bare gjorde det sånn i forbifarten? Anonym poster: aefb558f5193f1d7bd2465cb1b8e0f06 1
Anehan Skrevet 23. februar 2013 #11 Skrevet 23. februar 2013 Jeg har brukt de samme falske øyevipper omtrent hver dag i 15-20 dager før jeg bytter par. Og du bruker såpass lite av limen at jeg vil tippe den varer iallefall i et halvt år hvis du bruker hver dag. For å kunne ha dem og bruke dem lenge uten at de blir ødelagt, så må du ha en oppbevaringseske til dem som du har dem i når du ikke bruker dem, etter hver gang de har vært i bruk så må du fjerne all lim og sminke..
yes2yes Skrevet 23. februar 2013 #12 Skrevet 23. februar 2013 Som andre her nevner, er falske vipper en god ting. Det finnes pakker med enkeltvipper istedenfor remser, og disse er enkle å sette på gjerne. Og det holder i massevis å bare sette et par på den ytre øyekroken. Om du allikevel ikke skulle være like stødig, kan du lære deg å tegne en fin eyeliner etter behag. En tynn strek kan få det til å virke som du har en rekke tette vipper, og i verste fall kan du kjøpe sånn 'dot-pensel'(?) hvor du kun påfører små prikker tett inntil våtlinjen.
Adhara Skrevet 23. februar 2013 #13 Skrevet 23. februar 2013 Sett på individuelle falske vipper, mye lettere og mer naturlig enn falske remse-øyevipper Dessuten er det fullt mulig å øve seg litt på å sette på remse-øyevipper, ingen er gode i en ting med en gang
super-s Skrevet 23. februar 2013 #14 Skrevet 23. februar 2013 Herregud, hva skjer med folk?? Hva sa hun, og hvorfor i all verden skulle hun klippe øyenvippene dine? Er det vanlig å klippe øyenvippene for å sette på nye? For en sprø kjerring.. Som noen over her sa så finnes det mange filmer på youtube der man lærer å sette på falske vipper.. 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2013 #15 Skrevet 23. februar 2013 Ser du har fått flere gode forslag til hva du kan gjøre med de vippeløse øynene dine, så jeg skal foreslå noe annet istedet. Fyll en spruteflaske med blekk, og oppsøk henne, resten sier seg selv... Anonym poster: 5f2e26bfa40d1f50df3704561e5f4e86 8
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2013 #16 Skrevet 23. februar 2013 Bare la det gå vil være mitt råd. Hun var rett og slett slem og smågal, men prøv å heve deg over det. Begynner man med slike hevnaksjoner så bare eskalerer ting og man gjør det i grunn surt for seg selv etter min mening. For mye drama, for lite nytte. Lykke til med øyevippene, håper du får til å sette på falske så lenge. Anonym poster: 63ea676b8d730c38f493a86d0515ee06
Aphrodite Skrevet 23. februar 2013 Forfatter #17 Skrevet 23. februar 2013 Hvordan klarte hun å komme helt innpå øyet ditt med en saks uten at du merket det? Eller ha du ekstremt lange øyevipper så hun bare gjorde det sånn i forbifarten? Anonym poster: aefb558f5193f1d7bd2465cb1b8e0f06 Nei, jeg la ikke merke til det fordi jeg lukket jo øynene når hun skulle sminke meg ettersom vi skulle ut og "kose" oss.... Så derfor ble det KLIPP på høyre øyet, med sånn liten trimmesaks eller hva det heter. Herregud, hva skjer med folk?? Hva sa hun, og hvorfor i all verden skulle hun klippe øyenvippene dine? Er det vanlig å klippe øyenvippene for å sette på nye? For en sprø kjerring.. Som noen over her sa så finnes det mange filmer på youtube der man lærer å sette på falske vipper.. Fordi jeg pratet med kjæresten hennes for noen uker siden, og hun er veldig sjalu tydeligvis.. Og hun gjorde det fordi jeg har sagt til henne at jeg er så fornøyd med de etter jeg brukte vippeserum. OG KLIPP, KLIPP.. Ser du har fått flere gode forslag til hva du kan gjøre med de vippeløse øynene dine, så jeg skal foreslå noe annet istedet. Fyll en spruteflaske med blekk, og oppsøk henne, resten sier seg selv... Anonym poster: 5f2e26bfa40d1f50df3704561e5f4e86 Hadde jeg vært nok full av faen i dag, så hadde jeg gjort noe lignende. Jeg har øvd meg på å sette på falske, men jeg syntes det ser veldig falskt ut. Er det noe med vippene jeg bruker kanskje? Har fått til en strek som ser ut som jeg har litt øyevipper i hvert fall. Må også legge til at jeg ser jævlig dust ut med lange vipper på venstre øye og korte på høyre..
super-s Skrevet 23. februar 2013 #18 Skrevet 23. februar 2013 Nei, jeg la ikke merke til det fordi jeg lukket jo øynene når hun skulle sminke meg ettersom vi skulle ut og "kose" oss.... Så derfor ble det KLIPP på høyre øyet, med sånn liten trimmesaks eller hva det heter. Fordi jeg pratet med kjæresten hennes for noen uker siden, og hun er veldig sjalu tydeligvis.. Og hun gjorde det fordi jeg har sagt til henne at jeg er så fornøyd med de etter jeg brukte vippeserum. OG KLIPP, KLIPP.. Hadde jeg vært nok full av faen i dag, så hadde jeg gjort noe lignende. Jeg har øvd meg på å sette på falske, men jeg syntes det ser veldig falskt ut. Er det noe med vippene jeg bruker kanskje? Har fått til en strek som ser ut som jeg har litt øyevipper i hvert fall. Må også legge til at jeg ser jævlig dust ut med lange vipper på venstre øye og korte på høyre.. Herregud, syke syke menneske!! (hun ja) 1
Aphrodite Skrevet 23. februar 2013 Forfatter #19 Skrevet 23. februar 2013 Herregud, syke syke menneske!! (hun ja) Ja, det er ikke tull engang. Makan til kjerring..
Nyxe Skrevet 25. februar 2013 #20 Skrevet 25. februar 2013 Herre gud for en gal kjerring Noen folk tåler ikke at kjæresten viser noen andre oppmerksomhet i det hele tatt, det er helt sykelig sjalu.. Er det slik at du er venner med kjæresten hennes? Vet han hva hun gjorde mot deg? Og ang vippene så er det lettest å feste punkt vipper, og det er dem som ser minst falsk ut og. Du kan også bruke halv vipper som er en kortere rems man kun fester i ytter kanten som er mye lettere og naturligere enn en full rems. Jeg foretrekker MAC sine halv vipper, de er helt fantastisk! De kommer i fin eske, har gjennomsiktig rems som er helt perfekt fleksibel Hvis du ikke har en MAC i nærheten kan du prøve Make Up Store. De pleier å ha ett enormt utvalg av vipper de og. Om du velger punkt vipper så funker Depend like bra som dyrere merker jeg har kjøpt. For lim så bruker jeg Make Up Store sitt. Ikke bruk limen du får med fra H&M eller Depend osv. Og sørg for at du kjøper hvit/klar lim og ikke sort! Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå