AnonymBruker Skrevet 23. februar 2013 #1 Skrevet 23. februar 2013 Jeg var på vors ikveld, meg gadd ikke bli med videre ut ettersom de skulle på et kjipt utested. På vorset derimot var det ei jente jeg drev på med litt før jeg møtte min nåværende kjæreste. Litt utpå kvelden satt jeg og henne å pratet sammen. Plutselig lente hun seg mot meg og prøvde å kysse meg, jeg lente meg bort fra henne og spurte henne hva hun drev med. Hun sa beklager og gikk. Kjæresten min var ikke på vorset, bør jeg fortelle henne om dette? Det skjedde jo strengt tatt ikke noe. Anonym poster: bc7c8e5f298f0d25de9f4ad14c62fc5a
Rubies_ Skrevet 23. februar 2013 #3 Skrevet 23. februar 2013 Personlig syns jeg ikke du trenger å gjøre det. Du har ikke gjort noe galt, etter min mening.
Nøtte Skrevet 23. februar 2013 #4 Skrevet 23. februar 2013 I og med at du ikke har gjort noe galt, bør det ikke være så farlig å fortelle henne det. Det er noe du selv må kjenne på, og vurdere ut i fra deres åpenhet i forholdet. Vet at det kan være vanskelig å fortelle om slike hendelser, da en ikke vil skape unødvendig krangel, usikkerhet osv. Men hva om din kjæreste får høre det fra en annen om en tid, vil det ikke da være bedre om hun hører det fra deg? Personlig ville jeg satt pris på om min samboer fortalte det til meg. 5
Miss Lucky Skrevet 23. februar 2013 #5 Skrevet 23. februar 2013 Jeg hadde fortalt det.. og hadde satt pris på om min kjære hadde fortalt meg det om det var han det skjedde med. Får man plutselig vite det på et seinere tidspunkt av en eller annen grunn blir det fort balade. 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2013 #6 Skrevet 23. februar 2013 Tror det er best å fortelle det. Så er hun klar over det.. Ei jente tok på låret til typen min en gang han var på byen uten meg. Han sa det til meg, og han han trakk seg unna og lurte på hva hun dreiv med. Dette var ei jente jeg hadde jobbet med og som visste at vi var sammen. Fint han sa det, så jeg kunne velge hvordan jeg ville forholde meg til henne deretter.... Anonym poster: cd82550d81ad0e2b298fdad593314828
Gjest Skrevet 23. februar 2013 #7 Skrevet 23. februar 2013 Du kan jo nevne det, sånn nærmest i forbifarten. Type, sprø ting som skjedde på festen. Framstill det som helle latterlig at hun faktisk prøvde seg på deg som har dame. Da gjør du ikke noe stort nummer av det, men informerer henne. Om hun vil vite mer, så spør hun vel. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå