Bitte Skrevet 22. mars 2004 #1 Skrevet 22. mars 2004 Jeg var på en meeeget bra date i helgen,jeg! Han var en kjempe flott fyr,på alle måter...veldig omtenksom,og sjarmerende. Dessuten hadde han et fint glimt i øyet. Vil gjerne treffe han igjen....og håper han tenker på samme måte,men man vet jo aldri. Hvor lange venter man før man foreslår noe? Jeg vil IKKE skremme han vekk.....for her ser jeg at jeg kan bli forelsket. Begynner å bli lenge siden jeg har tenkt tanken,så dette vil jeg ta vare på. Noen som har gode råd...?
Gjest Anonymous Skrevet 22. mars 2004 #2 Skrevet 22. mars 2004 Hvis du har tålmodighet, og det bør du kanskje fremskaffe, så hadde jeg ventet og sett hva han hadde gjort. Han bør ringe deg eller ta kontakt i løpet av uken hvis han er interessert. Si takk for sist og si at dere skal treffes igjen, eventuelt avtale noe konkret. Er du ikke enig? Hvis det var så bra, så satt han sikkert med samme følelsen. (Jeg må innrømme at jeg nok hadde sendt han sms ...hvis det hadde føltes riktig. Men du verden så hyggelig om han tok initiativet først! Ikke sant?!) Lykke til.
Gjest Tim Skrevet 22. mars 2004 #3 Skrevet 22. mars 2004 En dame jeg var ute med en lørdag startet allerede dagen etter å mase. Jeg syntes det ble en turn-off. Selv kan jeg kanskje karakteriseres som en litt sjenert person, men liker jeg en person jeg har vært ute med så tar jeg kontakt igjen. Men en melding hvor du nok en gang takker for en hyggelig kveld kan du vel fint sende, og kanskje se hva som skjer fra der?
Bitte Skrevet 22. mars 2004 Forfatter #4 Skrevet 22. mars 2004 Jeg fikk faktisk meldinger av han i går ettermiddag,hvor han takket for et hyggelig møte,og sendte meg et kyss. Ble veldig glad for det,men det var ikke et ord om å treffes igjen. Jeg skal faktisk prøve ,denne gang, å ha is i magen. Gjøre meg litt interessant og spennende. Vil absolutt ikke mase på han....
Gjest Eks-maser Skrevet 22. mars 2004 #5 Skrevet 22. mars 2004 Tim, hva mener du egentlig med turn-off? Jeg blir så lei meg hver gang menn sier at noen kvinner gjør, sier osv er turn-off... Kanskje ikke alle menn som synes det, men well...At en telefon fra en dame dagen etter en date er en turn-off? Hadde en mann ringt meg dagen etter, så hadde jeg blitt glad. Med mindre han var helt psycho-masete. Og her er det sikkert bare snakk om en vanlig telefon? Hvorfor kan ikke menne og kvinner kommunsiere normalt uten å ha alt dette spillet? :cry: Er det mandigheten deres vi truer? Kvinner burde ikke ha telefon som vi kan ringe ut på! Det er jo helt tydelig!
Gjest Anonymous Skrevet 22. mars 2004 #6 Skrevet 22. mars 2004 Jeg fikk faktisk meldinger av han i går ettermiddag,hvor han takket for et hyggelig møte,og sendte meg et kyss. Ble veldig glad for det,men det var ikke et ord om å treffes igjen. Jeg skal faktisk prøve ,denne gang, å ha is i magen. Gjøre meg litt interessant og spennende. Vil absolutt ikke mase på han.... Supert! Ha is i magen. han ringer sikkert nærmere helgen. Han kan være litt usikker, han også, vet du... Jeg antar at du har svart på meldingen. Hvis ikke, så gjør det!
nessi Skrevet 22. mars 2004 #7 Skrevet 22. mars 2004 Jeg fikk faktisk meldinger av han i går ettermiddag,hvor han takket for et hyggelig møte,og sendte meg et kyss. Ble veldig glad for det,men det var ikke et ord om å treffes igjen. Jeg skal faktisk prøve ,denne gang, å ha is i magen. Gjøre meg litt interessant og spennende. Vil absolutt ikke mase på han.... Jeg regner med at du svarte på SMS'n du fikk av han? Er jo viktig å vise at du også koste deg. Jeg ville ventet en dag eller to, også ville jeg sendt en sånn søt godnatt melding eller noe sånn, og se om jeg fikk noen respons.
Gjest Tim Skrevet 22. mars 2004 #8 Skrevet 22. mars 2004 Sendte selv en slik melding til en jente dagen etter for å fiske litt. Fikk en positiv tilbakemelding fra henne, så jeg tok igjen kontakt noen dager senere og det ble en date til :-) Så det er nok bare å vente i spenning (han tar nok kontakt igjen)! Lykke til! :-)
Gjest Tim Skrevet 22. mars 2004 #9 Skrevet 22. mars 2004 Tim, hva mener du egentlig med turn-off? Jeg blir så lei meg hver gang menn sier at noen kvinner gjør, sier osv er turn-off... Kanskje ikke alle menn som synes det, men well...At en telefon fra en dame dagen etter en date er en turn-off? Hadde en mann ringt meg dagen etter, så hadde jeg blitt glad. Med mindre han var helt psycho-masete. Og her er det sikkert bare snakk om en vanlig telefon? Hvorfor kan ikke menne og kvinner kommunsiere normalt uten å ha alt dette spillet? :cry: Er det mandigheten deres vi truer? Kvinner burde ikke ha telefon som vi kan ringe ut på! Det er jo helt tydelig! Jeg mener ikke at en jente som tar kontakt er automatisk masete, men man (jenter og gutte) bør lissom ikke ringe personen man fikk et nummer av på byen med en gang man kommer hjem (jf. filmen Swingers) Så en koselig "takk for i går"-melding funker fint. Men selv liker jeg ikke å prate så fryktelig mye på telefon (noe mange gutter/menn ikke liker), så jeg ville gjerne vært spart for en telefonsamtale dagen etter. Derimot kan litt sms-flørting være koselig. Men igjen, alt avhenger helt av hva som skjedde på daten så klart.
Bitte Skrevet 22. mars 2004 Forfatter #10 Skrevet 22. mars 2004 Klart jeg svarte på meldingen...må jo vise at jeg er litt interessert i å treffe han igjen. Så litt små flørting ble det i går kveld. Egentlig er jeg jo litt "gammeldags"...elsker at en mann tar initiativ. Men gidder ikke sitte på gjerdet over laaang tid...da er det bedre å finne ut hvor man står. Orker ikke gå rindt å lure ,liksom. Jeg lover å holde ut...med is i magen. Lover også å holde dere oppdatert på hvordan dette går.
Gjest Tim Skrevet 22. mars 2004 #11 Skrevet 22. mars 2004 Klart jeg svarte på meldingen...må jo vise at jeg er litt interessert i å treffe han igjen. Så litt små flørting ble det i går kveld. Egentlig er jeg jo litt "gammeldags"...elsker at en mann tar initiativ. Men gidder ikke sitte på gjerdet over laaang tid...da er det bedre å finne ut hvor man står. Orker ikke gå rindt å lure ,liksom. Jeg lover å holde ut...med is i magen. Lover også å holde dere oppdatert på hvordan dette går. Tvi tvi dette går nok bra. Krysser fingre, bein, armer og alt som krysses kan for deg
Bitte Skrevet 23. mars 2004 Forfatter #12 Skrevet 23. mars 2004 En liten oppdatering: Hørte fra han i går også...så det må jo være et godt tegn. Nevnte noe om at vi kanskje burde treffes nærmere helgen - og DET er en god idè! Kribler i hele meg!
Gjest Anonymous Skrevet 23. mars 2004 #13 Skrevet 23. mars 2004 Tim og Bitte; dere snakker ikke om hverandre vel?? Anyway: Lykke til begge to!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå