AnonymBruker Skrevet 22. februar 2013 #1 Skrevet 22. februar 2013 Jeg bor for meg selv og jeg studerer. Bor noen timer unna mora og stefaren min. Har vært der nå denne uken pga ferie, og skulle på skitur med han jeg dater i helgen. Sa til min mor at jeg skulle i bursdag til en venninne i helga. Min stefar vet sånn halvveis at jeg dater noen, da jeg måtte sånn halvveis for noen dager siden pga noe jeg skulle låne. I morges hadde jeg tatt på meg skitøy og tatt med meg skiene og gått ut. Og selvfølgelig så kom mora til stefaren min og spurte hva jeg skulle. Jeg sa jeg skulle i en bursdag til en venninne på fjellet og vi skulle gå på ski. Og så ringte søsteren min i dag og sa at mamma var bekymret fordi jeg hadde sagt to forskjellige ting til dem. Så jeg sa da til henne at jeg skulle i bursdag nå og på fjellet neste uke.. Så om min mor og moren til stefaren min snakker sammen da, så finner de jo ut at det ikke kan være sant heller, da jeg hadde på meg skiutstyr. Så nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre. For jeg vil ikke fortelle min mor om at jeg dater noen enda, da jeg synes det er tidlig og hun er helt hysterisk av seg så jeg har egentlig ikke lyst å fortelle om han eller noen andre noensinne (om jeg skal gifte meg så kan jeg kanskje nevne det). Enda mindre vil jeg at moren min skal møte han, for moren min er ikke en bra mor og jeg har ikke hatt det så bra i oppveksten på grunn av henne. Min søster har sluppet dette, da de hun har datet kjenner foreldrene mine og bor i samme by som dem, men hun har nesten aldri sagt noe hun heller. Så nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre. Jeg hater å lyve sånn, men det er ikke så mye annet jeg kan gjøre. Noen råd? Min stefar sier selvfølgelig ikke det han vet til min mor, da jeg bad han holde tett om det og han holder sine løfter. Anonym poster: 5e61224df0858e9fbe7d239c8d4482fc