Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg lurer på om dere har noen tips til noen finish puddere (gjennomsiktig) som gjør huden matt. Nå jeg har tatt på sminke osv, eller når jeg går uten, glinser huden min, og jeg vil gjerne ha det bort.. Har dere noen tips? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ikke det fra The Balm, hvertfall! huden blir sååå tørr og ekkel, man får lett hvite komedoner ved bruk.. så jeg lurer på det samme!

Skrevet

ikke det fra The Balm, hvertfall! huden blir sååå tørr og ekkel, man får lett hvite komedoner ved bruk.. så jeg lurer på det samme!

Har hørt at det er forferdelig jeg også.. Det er ikke så lett å finne noe som virker bra.. :(

Skrevet

Jeg bruker "Prep + Prime Transparent Finishing Powder" fra Mac, kjempe fornøyd! Kostet 205 kr tror jeg, og varer leeenge. Noen ganger så kan huden min nesten se litt svett ut når jeg tar på foundation, men huden blir matt og fin når jeg bruker det pudderet :)

Skrevet

Jeg bruker "Prep + Prime Transparent Finishing Powder" fra Mac, kjempe fornøyd! Kostet 205 kr tror jeg, og varer leeenge. Noen ganger så kan huden min nesten se litt svett ut når jeg tar på foundation, men huden blir matt og fin når jeg bruker det pudderet :)

Jeg bruker den samme, er superfornøyd. Utrolig matt og luftig(?), nesten så jeg holder på å dynke ansiktet i det siden det føles så lett.

Koster noe over 100 lappen på TaxFree, så det kan du jo ønske deg om noen du kjenner er ute på ferde. Men husk for all del å ha en kost som utnytter produktet, for jeg har dessverre opplevd at de dårlige kostene mine har 'slukt' inn alt eller spredt det rundt før jeg får påført den.

Skrevet

Jeg bruker den samme, er superfornøyd. Utrolig matt og luftig(?), nesten så jeg holder på å dynke ansiktet i det siden det føles så lett.

Koster noe over 100 lappen på TaxFree, så det kan du jo ønske deg om noen du kjenner er ute på ferde. Men husk for all del å ha en kost som utnytter produktet, for jeg har dessverre opplevd at de dårlige kostene mine har 'slukt' inn alt eller spredt det rundt før jeg får påført den.

Argh, jeg kom hjem fra London i går... Om jeg bare hadde visst dette tidligere...

Men takk for svar! Bestiller den ganske snart!

Skrevet

Argh, jeg kom hjem fra London i går... Om jeg bare hadde visst dette tidligere...

Men takk for svar! Bestiller den ganske snart!

Ikke fortvil, den er verdt pengene for 200 lappen og! Selvsagt er det godt å få den billigere om man kan, men ingen krise. Jeg kjøpte faktisk min i London jeg og.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...