Cera Skrevet 22. februar 2013 #1 Skrevet 22. februar 2013 Jeg skal arrangere et utdrikningslag, og er helt blank på hva jeg skal finne på. Vi blir ikke så mange, 6-7 stk, og det blir heller ikke alkohol da en av de som er med er under 18. Og det bør heller ikke være noe som koster mye. Utover det er det helt åpent. Er det noen av dere som har noen gode ideer?
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2013 #2 Skrevet 28. februar 2013 Tydeligvis vanskelig å få tips om det her, jeg er også ute etter tips... Anonym poster: 0ceec3c32b564b24cc0cff7364cde507
Gjest Adriane Skrevet 28. februar 2013 #3 Skrevet 28. februar 2013 Når på året skal det være da? Er det vår/sommer/tidlig høst, syns jeg personlig at f.eks piknik/grilling i parken (eller noens hage), med litt godt drikke og kanskje en quiz eller noe annet artig kan være veldig koselig (ikke koster det mye heller). Ang aktivitet/lek kunne man jo gjøre noe sånt som i "Hvem kan slå Aamodt og Kjus" - at alle kommer opp med f.eks 5 utsagn om seg selv, og bruden skal gjette på om de er fleip eller fakta? Pakkeleken er jo en "slager", der alle som er med kjøper en liten ting til bruden (trenger verken være dyrt eller seriøst eller noe, det er bare for gøy), og bruden gjetter hvem som har kjøpt gaven. Det går også an, om man skal være innendørs, å spille noe ala Singstar, et eller annet dansespill osv. Mimelek, der dere bytter på å skulle mime f.eks en sangtittel, filmtittel, boktittel eller hva det måtte være, og de andre skal gjette. Ang mat, så kan dere jo f.eks ha tapas, og alle som kommer har med seg en eller to retter hver? Det er mye å finne på som ikke trenger å koste noe særlig, om man bare bruker fantasien Lykke til! 3
Gjest Nordavind Skrevet 12. mars 2013 #4 Skrevet 12. mars 2013 Jeg skal arrangere et utdrikningslag, og er helt blank på hva jeg skal finne på. Vi blir ikke så mange, 6-7 stk, og det blir heller ikke alkohol da en av de som er med er under 18. Og det bør heller ikke være noe som koster mye. Utover det er det helt åpent. Er det noen av dere som har noen gode ideer? Sendte deg mail
Holar Skrevet 12. mars 2013 #5 Skrevet 12. mars 2013 Hva med å ta kontakt med alle FBvennene? De kan skrive en hilsen og så kan du lage en liten perm med det i? Hva med å utvikle et talent? Tenker på type stå på gata med gitar/fløyte/trekkspill og samle inn penger til en dram(brus). Har du tenkt på "bortføringen?" Hva med å få en totalt ukjent til å hente med bil/motorsykkel/traktor? Gi den som skal drikkes ut en handleliste og send dem inn i en dagligvareforretning for å handle iført en fangedrakt. De skal ikke shoppe fra hyllene, men fra andre kunders handlevogner. Dette kan bli moro. Avtal gjerne dette med butikkpersonalet på forhånd, slik at ingen griper inn. Har hederspersonen endret seg mye siden tenårene kan det være morsomt å kle den som skal drikkes ut slik de så ut i tenårene, forutsatt at det er mulig å oppdrive de samme type klær, briller og sko som den personen brukte den gang.
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2013 #6 Skrevet 14. mars 2013 Jeg ba om tips fra de andre i utdrikkingslaget. Tips er curling, danstime for bruden, gocart, synge i musikkstudio, hyttetur, småfly osv osv Anonym poster: a5e789b62c712083e99de9981b3920c4
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2013 #7 Skrevet 14. mars 2013 Er det aktuelt med strippere? Anonym poster: acebf18d76a89a7149bfd4e8583ea2e3
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2013 #8 Skrevet 14. mars 2013 dildoparty Anonym poster: 924b5b13ebf52b8fa5530502f23a973d
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2013 #9 Skrevet 15. mars 2013 Er vel en grunn til at det er få svar. Det er rett og slett harry. Ser jo noen som svarer dildoparty eller stripping. Ser nivået? Skjønner ikke de greiene der. Voksne folk går ned på apenivå. Utdrikkingslag er vel noe de gjorde før i tiden. Verste jeg er med på, og takker alltid høflig nei Anonym poster: c379a7b1ca215bf35bebffb5d59929fa
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2013 #10 Skrevet 15. mars 2013 Heh. Siste utdrikningslaget jeg var i, var vi fem venninner som dro og bada først, og så spiste en bedre middag hjemme hos en av jentene, med innleid kokk og greier. Og drakk cava og skravla til langt på natt. Dritharry. Anonym poster: b6e761c226e49fa27c7570ebd00a948e 5
Dove Skrevet 17. mars 2013 #11 Skrevet 17. mars 2013 Mitt utdrikningslag var ikke det minste harry, det var bare stas! Venninne mine hentet meg hjemme på formiddagen, og tok meg med til et klatresenter (planen var egentlig vannski og tubekjøring, men været var helt krise). Etter klatringen var det champagne-lunsj i den gamle leiligheten til min ene forlover ved et nydelig dekket bord med god mat. Deretter dro vi til hennes nye leilighet, hvor vi skravlet, drakk litt mer champagne, så på halvpinlige videoer fra da jeg var 16 år, også satte de på meg slør. Så hadde min ene forlover fått en fransk kokk hun kjente til å lage fireretters middag for hele gjengen hjemme i leiligheten, med god rødvin til. Sånn rundt kl 23 fikk jeg beskjed om at vi skulle ut, og vi satte oss i en taxi. Det ble over all forventning. I steden for å dra på klein bytur, hadde de invitert så og si alle vennene mine (gutter som jenter) til restauranten til en kompis, som fungerer mer som bar på kvelden. Jeg visste ingenting, og da jeg kom inn var det bare kjente fjes overalt. Utradisjonelt, men veldig veldig stas og VELDIG meg. 3
Pearl2.0 Skrevet 21. mars 2013 #12 Skrevet 21. mars 2013 (endret) P Endret 22. november 2015 av Perle 1
4evainløv Skrevet 26. mars 2013 #13 Skrevet 26. mars 2013 I mitt utdrikningslag begynte jeg med -Motorsykkelkjøring -Styling og fotoshot og champagne (bildene ble dritkule, så ut som en skikkelig modell) -Piknik i nordnesparken -Striptease-dansekurs på steg og dans i bergen sentrum -Musikkvideo-innspilling i Hyperklikk studio i Fyllingsdalen -"Brazillian Wax" på Wahwah -Middag hjemme hos hun som arrangerte utdrikningslaget, her hadde alle med seg en gave som jeg skulle gjette hvem den var fra. -Avsluttet kvelden sammen med min kommende mann og hans utdrikningslag i et leid lokale! Kjempefornøyd med alt, helt rått! Ellers kan forslag være: -cd-innspilling i Hyperklikk studio, har vært her ett par ganger og det er alltid like gøy. -akt-maling, få en kompis av forloveden til å stille opp i tanga eller noe, hysterisk morsomt! -pub til pub quiz, med spørsmål om venninnene eller brudeparet. Viktigste, synes jeg, er at bruden får en prinsesse for en dag opplevelse, der hun får bjøre ting hun liker og koser seg med gode venner! Lykke til
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2013 #14 Skrevet 27. mars 2013 I mitt utdrikningslag begynte jeg med -Motorsykkelkjøring -Styling og fotoshot og champagne (bildene ble dritkule, så ut som en skikkelig modell) -Piknik i nordnesparken -Striptease-dansekurs på steg og dans i bergen sentrum -Musikkvideo-innspilling i Hyperklikk studio i Fyllingsdalen -"Brazillian Wax" på Wahwah -Middag hjemme hos hun som arrangerte utdrikningslaget, her hadde alle med seg en gave som jeg skulle gjette hvem den var fra. -Avsluttet kvelden sammen med min kommende mann og hans utdrikningslag i et leid lokale! Kjempefornøyd med alt, helt rått! Ellers kan forslag være: -cd-innspilling i Hyperklikk studio, har vært her ett par ganger og det er alltid like gøy. -akt-maling, få en kompis av forloveden til å stille opp i tanga eller noe, hysterisk morsomt! -pub til pub quiz, med spørsmål om venninnene eller brudeparet. Viktigste, synes jeg, er at bruden får en prinsesse for en dag opplevelse, der hun får bjøre ting hun liker og koser seg med gode venner! Lykke til Det må jeg si. Litt av en dag! Det var sikkert fantastisk, og kanskje litt hektisk? Veldig mange aktiviteter presset inn på én dag (Og den intimvoksinga hadde jeg glatt stått over om det var meg... men regner med forloveren din kjenner deg og vet at du vanligvis gjør det, eller var åpen for å prøve) Det eneste jeg stusser litt på, er at dette må da ha vært et utrolig dyrt utdrikningslag for de som var med? Men igjen: for alt jeg vet var dere 35 jenter, og det ble ikke for dyrt i det hele tatt, for hver enkelt. Anonym poster: 208c4ac6d1589734e88fe0da94c22471 1
4evainløv Skrevet 28. mars 2013 #15 Skrevet 28. mars 2013 Det må jeg si. Litt av en dag! Det var sikkert fantastisk, og kanskje litt hektisk? Veldig mange aktiviteter presset inn på én dag (Og den intimvoksinga hadde jeg glatt stått over om det var meg... men regner med forloveren din kjenner deg og vet at du vanligvis gjør det, eller var åpen for å prøve) Det eneste jeg stusser litt på, er at dette må da ha vært et utrolig dyrt utdrikningslag for de som var med? Men igjen: for alt jeg vet var dere 35 jenter, og det ble ikke for dyrt i det hele tatt, for hver enkelt. Anonym poster: 208c4ac6d1589734e88fe0da94c22471 Ja, det var helt fantastisk, en utrolig minnerik dag -og det føltes ikke hektisk ut for meg. Jeg storkoste meg hvert sekund, og har bare fått positive tilbakemeldinger fra venninner som synes det var helt supert! Intimvoksingen er noe jeg og forloveren min har snakket om å gjøre i åresvis, men aldri blitt noe av. Så hun visste at jeg var glatt! med på dette Det jeg angrer på her er at jeg inviterte hele gjengen med inn for å se på!! I ettertid så er dette litt pinlig, men god og brisen, så sånn gikk det... Vet forloveren min brukte kontaktnettet hun har, og vi var en gjeng på rundt 20 stk - så prisen ble ikke faktisk ikke så høy. Motorsykkelkjøringen var med en kompis, styling og fotoshot fikk vi billig gjennom en bekjent, Beate Haaland (kjempedyktig!) for dere som bor i Bergensområdet Musikkvideoen kostet ca. 2000,- og det blir ikke så mye når du deler det på 20... Men som jeg sa, det viktigste er at utdrikningslaget passer til bruden, forhåpentligvis var det noen tips her som kan være interessant
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå