Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hallo!

Jeg bestilte en balsam fra lookfantastic for noen dager siden, men da pakken kom var det en hårkur i den(som koster litt mer). Noen som har opplevd lignende? Hvis jeg kontakter dem, ber de meg da returnere den, eller betale det ekstra den kostet? Må jeg bestille balsamen på nytt?.. :-?

Videoannonse
Annonse
Gjest Cuddly
Skrevet

Send dem en mail - de er kjempegreie, og det vil nok ordne seg!

Skrevet

Jeg har aldri opplevd det, så de ordner nok opp.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jojo, men jeg lurte mest på om de kommer til å be meg returnere hårkuren jeg fikk. For da blir det porto å betale og da gidder jeg ikke å gjøre noe med det.. :roll:

Gjest Cuddly
Skrevet

Jeg ville vel begynt med å sende dem en mail, forklare hva som har skjedd og hvordan du ønsker det skal ordnes.

Og så venter du og ser hva de mener.

De er kjempegreie, så det blir nok en ordning...

Gjest Anonymous
Skrevet

Vil bare fortelle at jeg sendte dem en mail, og har fikk svar noen minutter etterpå, hvor de fortalte at de har sendt produktet jeg bestilte, og de ba meg beholde hårkuren! Sørvis! Imponert nå.. nesten så jeg lurer på om dette er en strategi for å beholde meg som kunde, hehe. For jeg har på følelsen at jeg kommer til å bli en god kunde der.. :)

Gjest Cuddly
Skrevet

Så utrolig bra, det er det jeg sier: de er kjempegreie!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...