Gjest Anonymous Skrevet 22. mars 2004 #1 Skrevet 22. mars 2004 Hallo! Jeg bestilte en balsam fra lookfantastic for noen dager siden, men da pakken kom var det en hårkur i den(som koster litt mer). Noen som har opplevd lignende? Hvis jeg kontakter dem, ber de meg da returnere den, eller betale det ekstra den kostet? Må jeg bestille balsamen på nytt?.. :-?
Gjest Cuddly Skrevet 22. mars 2004 #2 Skrevet 22. mars 2004 Send dem en mail - de er kjempegreie, og det vil nok ordne seg!
-ida- Skrevet 22. mars 2004 #3 Skrevet 22. mars 2004 Jeg har aldri opplevd det, så de ordner nok opp.
Gjest Anonymous Skrevet 23. mars 2004 #4 Skrevet 23. mars 2004 Jojo, men jeg lurte mest på om de kommer til å be meg returnere hårkuren jeg fikk. For da blir det porto å betale og da gidder jeg ikke å gjøre noe med det..
Gjest Cuddly Skrevet 23. mars 2004 #5 Skrevet 23. mars 2004 Jeg ville vel begynt med å sende dem en mail, forklare hva som har skjedd og hvordan du ønsker det skal ordnes. Og så venter du og ser hva de mener. De er kjempegreie, så det blir nok en ordning...
Gjest Anonymous Skrevet 23. mars 2004 #6 Skrevet 23. mars 2004 Vil bare fortelle at jeg sendte dem en mail, og har fikk svar noen minutter etterpå, hvor de fortalte at de har sendt produktet jeg bestilte, og de ba meg beholde hårkuren! Sørvis! Imponert nå.. nesten så jeg lurer på om dette er en strategi for å beholde meg som kunde, hehe. For jeg har på følelsen at jeg kommer til å bli en god kunde der..
Gjest Cuddly Skrevet 23. mars 2004 #7 Skrevet 23. mars 2004 Så utrolig bra, det er det jeg sier: de er kjempegreie!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå