AnonymBruker Skrevet 22. februar 2013 #1 Skrevet 22. februar 2013 Vi har hatt våre krangler, diskusjoner og uenigheter. Det er andre gangen vi er sammen, men første gangen vi bor sammen. Vi begynte på nytt i august, litt frem og tilbake i starten. Jeg var på eksen min litt, han på eksen sin litt. Så ble vi sammen i oktober, siden da har det bare vært oss to. Flyttet sammen i desember, og har det godt! Han er ikke av typen som kjøper blomster og gaver uten grunn. Men til jul ønsket jeg meg sjokolader, jeg fikk jaggu fire sjokolade esker alà yndlingssjokoladen. Ved siden av andre ting. Lager middag, tar alltid ut søpla, tar oppvasken. Dusjer med meg. Helt klart, jeg er forelsket! Jeg er lykkelig. Etter en tøff oppvekst fortjener jeg det nå, jeg er virkelig lykkelig forelsket og samboer med en veldig vakker gutt! Anonym poster: dcfbbb48d077209284a3aeac724e14cb 1
lillsunshine Skrevet 22. februar 2013 #3 Skrevet 22. februar 2013 Så bra Herlig å lese noen gode historier innimellom alle de triste her på KG. Nyt det og ta vare på denne mannen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå