Gå til innhold

Hva stryker du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mulig jeg har postet i feil tråd.

Hva stryker du egentlig?

Jeg verken liker eller kan stryke, så her stryker jeg KUN finskjorter/bunadsskjorte. Har hørt at folk stryker alt fra håndduker til sengetøy, er dette vanlig?

Noen som stryker "alle" klærne sine?

Anonym poster: fe6b7de33ee3b401aad3dad1c38b1ee0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her strykes bare duker og gardiner. Skjorter strykes hvis de ikke kan brukes uten stryking.

Skrevet

Stryker bare det jeg må, d.v.s enkelte bomullsbukser og skjorter.Jeg henger klær pent opp til tørk, eventuelt tørketrommler, men da henter ut de klærne som blir fine/skrukkefrie der innen 10-15 min,før deblir liggende å skrukke igjen.

Anonym poster: 11eea3f9e3b0fbef3cbae268056e8bb9

Gjest Eurodice
Skrevet

Mulig jeg har postet i feil tråd.

Hva stryker du egentlig?

Jeg verken liker eller kan stryke, så her stryker jeg KUN finskjorter/bunadsskjorte. Har hørt at folk stryker alt fra håndduker til sengetøy, er dette vanlig?

Noen som stryker "alle" klærne sine?

Hvis du ikke kan stryke, er det risikosport å stryke finskjorter og bunadsskjorter. Her må man kunne sine saker :). Jeg anbefaler at du øver deg på lettere ting.

Selv stryker jeg duker og bluser/skjorter om nødvendig. Det hender jeg stryker putevar med kanter rundt, for de blir lett skrukkete i tørketrommelen.

Skrevet

Ingenting! Eller jo, bunadskjorta, men ellers er livet for kort til å stryke.

• Liker 2
Skrevet

Stryker gardiner, duk, putetrekk og det er det hele.

Anonym poster: ea32df04a1f505b1bf5ef54c582c4eff

Skrevet

Stryker så lite som mulig. Duker og skjorter er vel det eneste, hvis jeg må. Er nøye med hvordan jeg tørker og oppbevarer, så jeg helst slipper å stryke...

Har ei venninne som stryker ALT, til og med trusene sine... :fnise:

Gjest Lille-pus
Skrevet

I rekkefølge etter hvor ofte de vaskes og dermed må strykes;

Skjorter

Duker

Gardiner

Samme hvordan man vrir og vender på det så synes jeg det er litt kjedelig, men tanken på ustrøkne skjorter er verre enn å stryke dem en gang i uken eller så ;)

Gjest Funky Punk
Skrevet

Ingenting

Har ikke engang strykejern :)

Gardiner henger jeg opp mens de er litt fuktige, så retter de seg ut selv.

Skjorter bruker jeg ikke. Mannen min har en skjorte han bruker til fest...henger den til tørk på en kleshenger så er den fin og rett når den er tørr.

Får helt fnatt av ei venninne som stryker sengetøyet sitt. Det skjønner jeg bare ikke vitsen med

Skrevet

Stryker faktisk ingenting. Kjøper ikke ting som skal strykes, da jeg ikke har strykjern :P Har vurdert å kjøpe meg det flere ganger, og har til og med fått tilbud om å få det i julegave, men nei.. hva skal jeg stryke egentlig?

Skrevet

Stryker kun penskjorter som trenger det.

Alt annet er enten strykefritt, eller jeg driter i det.

• Liker 1
Skrevet

Stryker alt mulig rart, dog ikke håndduker og undertøy og denslags. Men jeg stryker faktisk t-skjortene til mannen min og gensere og cardiganer (i tillegg til skjorter og bluser). Jeg synes klærne ser mye penere og nyere ut på den måten.

Anonym poster: 2aa182da9b5e67a990dc9d9dac7142b6

• Liker 1
Skrevet

Stryker alt, sengetøy også. Alltid gjort det. Liker faktisk og stryke :) og ingenting er så digg som og legge seg på rent strøket sengetøy . Klærne holder seg også lenger når man stryker de.

• Liker 1
Skrevet

Her strykes bare skjorter, og det må mannen gjøre selv. Så jeg stryker vel ingen ingen ting :fnise: (en duk i ny og ne da)

Skrevet

Stryker alt mulig rart, dog ikke håndduker og undertøy og denslags. Men jeg stryker faktisk t-skjortene til mannen min og gensere og cardiganer (i tillegg til skjorter og bluser). Jeg synes klærne ser mye penere og nyere ut på den måten.

Når får du tid til alt dette?

Jeg har ikke sjangs til å ha tid til å stryke masse klær og håndduker.

Skrevet

Når får du tid til alt dette?

Jeg har ikke sjangs til å ha tid til å stryke masse klær og håndduker.

Jeg stryker altså ikke håndduker, men jeg stryker det meste av andre klær. Hvordan jeg får tid til det? Ofte gjør jeg det mens jeg ser tv. Aldri tenkt at det er så utrolig tidkrevende, dessuten liker jeg ikke å se sjuskete ut.

Skrevet

Stryker mest sånt som ungene har perlet på perlebrett :fnise:

Tørketrommelen har eget skjorteprogram som "stryker" skjortene for meg, men før denne supre dingsen kom i hus, ble skjorter strøket også. En sjelden gang glattes det over en duk eller noen gardiner.

Er ikke så glad i å stryke...

Skrevet

Jeg stryker altså ikke håndduker, men jeg stryker det meste av andre klær. Hvordan jeg får tid til det? Ofte gjør jeg det mens jeg ser tv. Aldri tenkt at det er så utrolig tidkrevende, dessuten liker jeg ikke å se sjuskete ut.

Samme her :) ser på nyheter eller film, har jeg det travelt så samler jeg opp Ila uken og stryker alt på søndagen .

Skrevet

Skjorter og bluser, for begge to. Duker, putetrekk, t-skjorter, glasshåndklær, bukser som bør presses, hvis tid boksershorts...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...