AnonymBruker Skrevet 22. februar 2013 #1 Skrevet 22. februar 2013 Kattene her herjer vilt i rundt, så pelsdottene flyr i rundt, og jeg kom på at jeg har sett slik cd med musikk for katter Så jeg sjekka på youtube, pleier jo å finne det meste av lyd/musikk der.. Og jada, helt riktig, der fant jeg slik ''calming music for your cat''. Så jeg satte volumet på full guffe, så kattene skulle høre det innimellom all murring og mjauing. ( Den ene er voldsomt pratsom når de lekesloss ). Leste igjennom kommentarene under, mens jeg ga kattene tid til å roe seg og nyte musikken... ''Thanks so much God bless you formaking this for the animals me and my cat Paula fell asleep together again thanks alot.'' ''My cat Boussy was really nervous and thank for letting him calm down. ^ ^'' osv osv... Og jeg tenkte bare ''seriously!?''... Det funka i allefall ikke på kattene her Kanskje det var feil sang/melodi?! Er det noen av dere som har erfaring med slik kattemusikk? Anonym poster: e22b61991656131593c07961cfaedd8e
ninuska_ Skrevet 22. februar 2013 #2 Skrevet 22. februar 2013 Kjæresten min fant en slags kattemusikk på Spotify - og pus begynte å rulle rundt avslappende på gulvet og strekke seg. Jeg tror han likte det hvertfall - hva enn det var i lydsporet
frøkna Skrevet 22. februar 2013 #3 Skrevet 22. februar 2013 Dette skal jeg teste på katten neste gang jeg besøker foreldrene mine.
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2013 #4 Skrevet 22. februar 2013 Kjæresten min fant en slags kattemusikk på Spotify - og pus begynte å rulle rundt avslappende på gulvet og strekke seg. Jeg tror han likte det hvertfall - hva enn det var i lydsporet Hmm... Kanskje jeg skal sjekke Spotify da, er nok mere å velge i der. Kan jo være at pusene er kresne, de er ganske sære Anonym poster: e22b61991656131593c07961cfaedd8e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå