Gå til innhold

Fant ut at hun har hatt mange partnere (1,5 års forhold) :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blah. Vet ikke hvordan jeg skal forholde meg til dette. Har kommet frem i det siste (fra flere hold) at dama mi har hatt en god del ons og sexpartnere før meg. Vi har vært sammens i 1,5 år nå og har hatt det ganske bra (alle forhold går vel opp og ned). Hun har begynt å snakke om å flytte inn hos meg og jeg har inntil nå tenkt at det kunne ha blitt veldig bra. Men nå vet jeg ikke.

Jeg vet det ikke endrer noe som helst. Eller det burde ikke det, men det gjør det. Jeg hadde aldri trodd at hun hadde en slik fortid. Hun er pen, morsom, intelligent og hele pakken. Likevel gjør dette at jeg ser på henne på en annen måte enn før. Vil ikke bruke ordet billig, men det er det jeg tenker. Har ikke sagt noe til henne, men hun merker at noe er galt. Jeg er helt klart mer kald og avvisende overfor henne. Hun virker bekymret.

Vet ikke helt hva jeg spør om. Måtte bare lufte tankene litt. Har begravd meg i jobb i de siste ukene, for å unngå å ta tak i dette. Har tilbragt lite tid med henne i det siste (vanligvis sammen 4-5 dager i uken).

Videoannonse
Annonse
Gjest BettyBoop
Skrevet (endret)

Blah. Vet ikke hvordan jeg skal forholde meg til dette. Har kommet frem i det siste (fra flere hold) at dama mi har hatt en god del ons og sexpartnere før meg. Vi har vært sammens i 1,5 år nå og har hatt det ganske bra (alle forhold går vel opp og ned). Hun har begynt å snakke om å flytte inn hos meg og jeg har inntil nå tenkt at det kunne ha blitt veldig bra. Men nå vet jeg ikke.

Jeg vet det ikke endrer noe som helst. Eller det burde ikke det, men det gjør det. Jeg hadde aldri trodd at hun hadde en slik fortid. Hun er pen, morsom, intelligent og hele pakken. Likevel gjør dette at jeg ser på henne på en annen måte enn før. Vil ikke bruke ordet billig, men det er det jeg tenker. Har ikke sagt noe til henne, men hun merker at noe er galt. Jeg er helt klart mer kald og avvisende overfor henne. Hun virker bekymret.

Vet ikke helt hva jeg spør om. Måtte bare lufte tankene litt. Har begravd meg i jobb i de siste ukene, for å unngå å ta tak i dette. Har tilbragt lite tid med henne i det siste (vanligvis sammen 4-5 dager i uken).

GAAAH. Ikke ennå en slik tråd. RULL INN!!! Hennes fortid med ons spiller ikke en jævla rolle. Get over it!!!!

Har du ingen fortid du da? Er du så himla uskyldig selv liksom?

Endret av BettyBoop
  • Liker 23
Skrevet

Hvis du ikke tåler at hun har en fortid, har dere heller ikke noen framtid.

• Liker 49
Skrevet

Menn! :scorpis: Om du ikke tåler at kjæresten din har en fortid fortjener du henne ikke. Du er nok helt perfekt selv og har aldri gjort noe som kan tolkes negativt (har du forresten tenkt over at grunnen til at kjæresten din ikke sier noe selv er fordi hun angrer? Eller at hun er redd for hva du kommer til å si?)

• Liker 10
Gjest BettyBoop
Skrevet

Menn! :scorpis: Om du ikke tåler at kjæresten din har en fortid fortjener du henne ikke. Du er nok helt perfekt selv og har aldri gjort noe som kan tolkes negativt (har du forresten tenkt over at grunnen til at kjæresten din ikke sier noe selv er fordi hun angrer? Eller at hun er redd for hva du kommer til å si?)

profilbildet ditt er faktisk et bra nok svar alene til ts :)
  • Liker 11
Skrevet

Før tråden blir nedrent med hets av typen "bli voksen!" og "fortid er fortid" kan jeg si at jeg forstår godt dine tanker om situasjonen.

Vet ikke om det går ann å gi noen konkrete råd, men har værtfall forståelse.

Og til alle dere som sier at hennes fortid ikke spiller noen rolle og at mange ONS ikke har noe å si. Det er faktisk sånn at folk har forsjellig syn på hva som er greit og hva som ikke er greit, og det må være lov å vurdere noen etter valgene de har tatt gjenom sine liv (det gjelder også fortiden).

Det er ganske naivt å tro at en kun blir vurdert for valgene man tar i dette øyeblikket.

Skrevet

Les denne du:http://www.indreverden.blogspot.no/2013/02/sannheten-om-kvinner-med-mange.html

De antakelsene du har om henne fordi hun har hatt mange sexpartnere stemmer neppe. Det er viktig at du jobber med å endre tankegangen din, slik at du ikke mister en flott partner fordi du ikke klarer å se på henne på den måten hun fortjener. Kvinner kan ha akkurat like høy sexlyst som menn, og det å si at hun er billig fordi hun har den sexen du gjerne skulle hatt er ganske kvinneundertrykkende.

Gjest BettyBoop
Skrevet

Før tråden blir nedrent med hets av typen "bli voksen!" og "fortid er fortid" kan jeg si at jeg forstår godt dine tanker om situasjonen.

Vet ikke om det går ann å gi noen konkrete råd, men har værtfall forståelse.

Og til alle dere som sier at hennes fortid ikke spiller noen rolle og at mange ONS ikke har noe å si. Det er faktisk sånn at folk har forsjellig syn på hva som er greit og hva som ikke er greit, og det må være lov å vurdere noen etter valgene de har tatt gjenom sine liv (det gjelder også fortiden).

Det er ganske naivt å tro at en kun blir vurdert for valgene man tar i dette øyeblikket.

om han selv har hatt mange ons så kan han bare drite i å ha de følelsene
  • Liker 3
Skrevet

Hvis dere har hatt det fint i 1,5 år så er det en ide og heller fokusere på det.

• Liker 21
Skrevet

Hva er din forhistorie? Bare for å ha satt det opp mot det kjæresten din har.

Dersom du ikke kan leve med det så avslutter du forholdet. Hun er ikke tjent med en som tenker billig hver gang hun er der. Hun er heller ikke tjent med en som ikke klarer å se hvem og hva hun er i forholdet deres, men en mann som henger seg opp i historien.

Anonym poster: a1d409bb880b1bd05ed7d230282c223f

• Liker 7
Skrevet

Les denne du:http://www.indreverden.blogspot.no/2013/02/sannheten-om-kvinner-med-mange.html

De antakelsene du har om henne fordi hun har hatt mange sexpartnere stemmer neppe. Det er viktig at du jobber med å endre tankegangen din, slik at du ikke mister en flott partner fordi du ikke klarer å se på henne på den måten hun fortjener. Kvinner kan ha akkurat like høy sexlyst som menn, og det å si at hun er billig fordi hun har den sexen du gjerne skulle hatt er ganske kvinneundertrykkende.

Skummet gjennom lenken din og fant ingenting om det jeg misliker med hele situasjonen. Jeg mister en del respekt for henne når hun har vært såpass "billig" tidligere. Kvinner som har mange partnere har ikke høye nok krav til hvem de hopper til sengs med. Når jeg er sammen med en jente, ønsker jeg at det vi har er spesielt og unikt. Ikke bare på det emosjonelle plan, men også selve sexlivet. At det ikke er noe hun har delt med gud og hvermann.

Om det er kvinneundertrykkende eller ikke bryr jeg meg ikke om. Dette handler ikke om kvinner og menn, det handler om meg og henne.

Skrevet

om han selv har hatt mange ons så kan han bare drite i å ha de følelsene

Selvsagt vil det i en slik situasjon være ekstremt hyklerisk og meningsløst. Jeg har ingenting til overs for holdninger om at menn kan kjøre på som de vil mens kvinner må holde seg nesten jomfruelig. Jeg mente at jeg hadde forståelse for TS sitt syn under antagelsen om at han selv står inne for, og lever etter, de verdiene han savner hos kjæresten.

Gjest BettyBoop
Skrevet (endret)

Skummet gjennom lenken din og fant ingenting om det jeg misliker med hele situasjonen. Jeg mister en del respekt for henne når hun har vært såpass "billig" tidligere. Kvinner som har mange partnere har ikke høye nok krav til hvem de hopper til sengs med. Når jeg er sammen med en jente, ønsker jeg at det vi har er spesielt og unikt. Ikke bare på det emosjonelle plan, men også selve sexlivet. At det ikke er noe hun har delt med gud og hvermann.

Om det er kvinneundertrykkende eller ikke bryr jeg meg ikke om. Dette handler ikke om kvinner og menn, det handler om meg og henne.

SKJERP DEG!!!!! Hun har ikke hatt ons på over 1,5 år siden. Om du skal se ned på henne for det og kalle henne billig så kan du ta de holdningene dine og stappe de opp i R......... Endret av BettyBoop
  • Liker 8
Skrevet

Jo mindre man vet om den seksuelle fortiden til en partner, jo bedre...Derfor tror jeg det er viktig å ikke snakke så mye om akkurat det. For selv om vi prøver, så er det jo tydelig at det plager ganske mange likevel.

• Liker 4
Skrevet

Fortid er fortid. Det er kanskje en bra ting at hun har knullet fra seg litt. Jeg har bare hatt sex med typen min og det skal sies at jeg skulle ønske jeg hadde hatt sex med flere før jeg traff han.

Skrevet

Om hun har hatt mange ONS så får jeg inntrykk av at dette er en dame som like sex. Å hvis hun liker sex burde ikke hun få lov å gjøre det med hvem hun ville? noen mennesker ser på sex som en hobby, på lik linje med trening, vin smaking osv.....

Desuten, du skrev at du ikke hadde pratet med henne om saken enda, kan det være at den/de kildene du har fått informasjonen om hennes ONS fra ikke er helt politlige? vi lever i en ganske syk verden, er utrolig hva folk er villig til å gjøre for å gjøre livet surt for andre.

Uansett, hvis du mener hun er for billig for deg. dump henne, hun finner seg nok fort en mann som vet å verdesette henne for den hun er, uansett fortid.

• Liker 8
Gjest Riskjeks
Skrevet

Aller først bør du jo forvisse deg om at dette er sant, hvis det er så viktig for deg. Hvem vet om ikke det finnes folk som er ute etter å sverte dama di?

Du er i alle fall nødt til å snakke med henne om det.

Jeg kan forstå følelsen av ikke å føle seg spesiell for partneren osv, men å se på henne som billig synes jeg er skikkelig slemt. Har du ingen respekt for henne? Forsvinner alle de gode følelsene bare fordi hun visstnok han hatt sex med flere menn enn du så for deg? Gå litt i deg selv og finn ut om dette egentlig dreier seg om deg og ditt selvbilde, og ikke henne.

• Liker 7
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...