Gå til innhold

Må strammes opp, men ikke ned i vekt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er kanskje et luksusproblem, men det bekymrer meg veldig!

Siden oktober har keg gått ned en del i vekt, og nå begynner jeg å se resultater.

Jeg trener styrke, men har kuttet ut en del cardio fordi jeg ser at jeg kommer til å se skranten ut om jeg blir tynnere.

Jeg har vel "atlet-kroppsform" med brede skuldre og smale hofter, og ganske lange ben. Dessuten er jeg veldig høy.

Problemer er at jeg ser dvasken ut, jeg trenger å stramme opp men ikke bli tynnere..

Er det mulig å få lagt på seg nok muskler rundt mage, rumpe og lår så jeg strammes opp til sommeren?

Anonym poster: a5595b43541af08953e88794b9da12df

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har samme mål som deg. Har ikke lyst å gå ned i vekt, for da kan jeg fort se for tynn ut. Har lyst å bli strammere, så jeg vil gjerne følge med hva svar du får. Er 164cm og veier 49 kg.

Anonym poster: 4c4b6742ff5a1f90794fecb9e22bffc5

Skrevet

Spis nok og proteinrik mat og tren tung styrketrening. Les på Fitnessbloggen, det står det mange gode artikler om kosthold og styrketrening.

Det er viktig at man spiser nok i slike perioder, dersom man skal bygge muskler må man hvertfall ikke ligge i et kaloriunderskudd. Å få til noe til sommeren, skal gå helt fint, men du må vite hva du gjør og være målrettet.

Anonym poster: 8077297fb579c48da14288851c44d6d8

• Liker 1
Skrevet

Styrketrening med skikkelige vekter og nok mat. That´s it.

Er du dedikert og trener ordentlig 2-3 ganger i uka så tar det ikke mange ukene før du ser et godt resultat.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...