Bambi Skrevet 22. mars 2004 #1 Skrevet 22. mars 2004 Det er en helt utrolig følelse - den nære, gode følelsen av samhørighet, fellesskap, erkjennelsen av å elske og være elsket... For første gang i mitt liv opplever jeg dette, i en alder av 35 år. Jeg har vært forelsket før, trodd at jeg har opplevd kjærligheten, men sammenlignet med dette er det bare bleke etterligninger... Etter snart tre år er følelsene bare enda sterkere, mer intense. Herregud, så heldig jeg er!!! Sitter nesten og synes synd på de som aldri får oppleve noe slikt (er stygt redd for at det er en del...). Er det flere der ute som har det som meg? Som nesten ikke klarer å puste til tider fordi det er så sterke følelser som river og sliter i brystet på en at man "knapt kan andas"? Å ja, han har sine feil. Mange, til og med... Men vet dere - det spiller ingen rolle! Uten sine feil hadde han jo ikke vært den han er...! Så godt det er å være menneske... :hjerter2: Bambi
Quinden Skrevet 22. mars 2004 #3 Skrevet 22. mars 2004 Ja, sånn har jeg det også, etter snart 18 års ekteskap... helt ubeskrivelig godt at du vet at du er heldig, så nyt det til fulle
PATS Skrevet 22. mars 2004 #5 Skrevet 22. mars 2004 Så deilig! Nyt det og ta for all del vare på det for alt det er verdt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå