Gå til innhold

Jenter, hvor ofte onanerer dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en jente i begynnelsen av tjueårene, og lurer på om jeg er normal!

Jeg onanerer flere ganger i uken, og om det går veldig mange dager mellom så kan jeg godt finne på å onanere flere ganger om dagen en dag jeg er hjemme alene for eksempel.

Er dette noe de fleste gjør?

Samboeren min, en mann på ca samme alder, tror jeg ikke gjør det så ofte. Det kan ha noe å gjøre med at han jobber mer, og at når han er hjemme så er stort sett jeg der.

Vi har regelmessig sex sånn ellers, rundt et par ganger i uken og stort sett hver helg! dette har jeg inntrykk av at er "vanlig" mengde for mange par som har vært sammen i mange år.

Blant mine venninner virker det som om de aldri eller sjelden onanerer, derfor jeg lurer egentlig..

Anonym poster: bc575a9959d7041618d7f51be055d54a

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt vanlig. Jeg var hvertfall sånn før jeg fikk barn :fnise:

Skrevet

Jeg er som deg, tror det er helt vanlig :)

Anonym poster: 77e452ab76ddcb6cc7cc6fb9a3137f7e

Skrevet

Jeg er ikke som deg. Tror det også er helt vanlig.

Anonym poster: e593375e6b7cf43d054da18bd1b822b4

• Liker 2
Skrevet

Tja ... Nå har jeg kjæreste, og vi er stort sett "oppi hverandre" mye av dagen. Så mye privatliv og tid til onani blir det ikke ;) men når jeg er alene kan jeg fint ta meg en runde eller fem i løpet av en dag, gjerne flere dager på rad. Men det varierer.

Skrevet

Jeg er en jente i begynnelsen av tjueårene, og lurer på om jeg er normal!

Jeg onanerer flere ganger i uken, og om det går veldig mange dager mellom så kan jeg godt finne på å onanere flere ganger om dagen en dag jeg er hjemme alene for eksempel.

Er dette noe de fleste gjør?

Samboeren min, en mann på ca samme alder, tror jeg ikke gjør det så ofte. Det kan ha noe å gjøre med at han jobber mer, og at når han er hjemme så er stort sett jeg der.

Vi har regelmessig sex sånn ellers, rundt et par ganger i uken og stort sett hver helg! dette har jeg inntrykk av at er "vanlig" mengde for mange par som har vært sammen i mange år.

Blant mine venninner virker det som om de aldri eller sjelden onanerer, derfor jeg lurer egentlig..

Anonym poster: bc575a9959d7041618d7f51be055d54a

Hvorfor har du ikke heller mer sex med samboeren din, enn så mye egensex?

Jeg er spør av ren nyssgjerrighet :)

Anonym poster: 9f32e497c92049fd5f6f2a462187b0b4

Skrevet

Så lenge kjæresten er til stede blir det ikke så ofte - vi har en liten leilighet, og uansett, han pleier ikke være tung å be hvis jeg er kåt. Kan finne på å kose meg litt hvis han sover men jeg ikke får sove selv. Hvis jeg bare teller med dager hvor han er bortreist blir det relativt hyppig. Ikke daglig, men kanskje annenhver dag, ihvertfall om han er borte flere dager i strekk.

Så skambelagt som det fortsatt er, forresten, er det vel ikke umulig at venninnene dine gjør det mer enn de sier. Ikke at det skal være noe galt i å onanere sjelden heller, da. Bare en tanke som slo meg.

Skrevet

Periodevis ingenting, periodevis mye.. Men aldri mer enn en gang på en dag. Har ikke samboer, men de dagene jeg skal møte kjæresten har jeg heller sex med ham.. Jeg er litt eldre enn deg da, mulig jeg onanerte mer før...? Husker ikke riktig, men tror kanskje jeg gjorde det hver dag frem til jeg fikk kjæreste når jeg var 19..

Anonym poster: 1966e18ef955118b414b0160e53da418

Skrevet

Jeg onanerte faktisk mest da jeg hadde kjæreste, gjerne et par ganger om dagen hvis jeg var alene. Nå blir det vel mer 1-2 ganger i uka :P

Anonym poster: 8249bbb1912a1216504d03078cf146d3

Skrevet

Jeg onanerer veldig mye dersom jeg er forelska og har en bestemt mann jeg tenker om. Ellers går det i perioder. I noen perioder hver dag, i noen perioder en gang i uka, eller en gang i måneden. Det kommer helt an på formen.

Anonym poster: e0c0912f125d3a5c25e418feaf7c35c8

Skrevet

Jeg onanerer daglig. Hvis jeg er hjemme alene en kveld, blir det en goood del orgasmer :)

Skrevet

Tenk om du sparer deg til samboeren din kommer hjem. OUF - regner med at orgasmene vil være eksplosive!

Anonym poster: 03d1b50271a1a20fdcb4e6932a60ca20

Skrevet

Jeg fulgte et mønster tilsvarende ditt før jeg fikk kjæreste... Nå gjør jeg det ikke på egen hånd lenger, til tross for sextørke... Likevel føles det rett for meg å la være nå... Savner det noen dager, men stort sett går det bra.

Gjest Grasjur
Skrevet

Jeg onanerer 1-3 ganger om dagen. Som regel 2 om dagen.

Skrevet

Hver gang jeg dusjer hjemme og hver gang jeg legger meg, men oftere hvis jeg er alene hjemme og i helger. Blir vel 2-3 hver dag. Kanskje litt oftere nå som jeg er singel.

Skrevet

Er nok helt vanlig tror jeg, er ikke kjæresten tilstede må man ta saken i egne hender.. Sånn er det bare. Hehe ;)

Anonym poster: 275835570e89f76f01a87ec9f9177c65

Skrevet

Hvorfor har du ikke heller mer sex med samboeren din, enn så mye egensex?

Jeg er spør av ren nyssgjerrighet :)

Anonym poster: 9f32e497c92049fd5f6f2a462187b0b4

Kanskje fordi de to tingene kan ikke sammenlignes for de fleste.

De multiorgasmene jeg gir meg selv har jeg aldri vært i nærheten av sammen med mannen min.

Jeg elsker ham masse og han var den første mann som gav meg orgasme. Men den sterke orgasmen jeg opplever med vibratoren er helt unik og spesiell.

Anonym poster: 8b3e51f66b2647147a2ff3586da59629

• Hjerte 1
Skrevet

Det er helt vanlig å starte en sånn tråd 2-3 ganger om dagen. :Nikke:

Anonym poster: c63fc6bad71e282194996fc1d7214863

• Liker 1
  • 5 år senere...
Skrevet

Det varierer, noen ganger kan det gå flere uker der jeg ikke onanerer. Men når jeg først «starter» på igjen, så kan det være flere ganger i uken, ja ☺️ 

Anonymkode: b304e...464

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...