Gå til innhold

Lørdagslunsj med gjester -hva skal jeg servere tro?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får litt besøk tidlig på dagen på lørdag og tenkte å servere lunsj av noe slag...litt usikker på hva bare, noen som har tips? Både voksne og barn, så vil gjerne ha noe barnevennlig (men kanskje ikke pølse e.l.).... Håper noen har noen gode forslag, helt blank jeg! :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Vinglepetra
Skrevet

Snitter? Tapas eller pizza? Pizzaer kan lages både barnevennlig og samtidig er det lett å piffe dem opp litt til de voksne.

Skrevet

Denne pastasalaten med godt brød og med både vanlig smør og hvitløkssmør til.

Anonym poster: a71a42948b59378e5e70e43716b76c0b

Skrevet

Pai, for eksempel med bacon, løk og tomat? Serveres med en grønn salat!

Anonym poster: a2223887f680a7bfbea787b2c4c32f10

Skrevet

Takk for tips! Litt vanskelig å velge, men tror jeg går for pai til de voksne og pizza til ungene....:) og den pastasalaten må jeg prøve til uka, den så god ut!! :)

Gjest Magdalene
Skrevet

Hvorfor ikke pai til både voksne og barn?

Værste jeg vet er når vi skal spise borte og ungene får servert pølser eller pizza.

• Liker 2
Gjest Funky Punk
Skrevet

Jeg ville lagd et par forskjellige paier. En veldig vanlig med typ skinke, løk, ost...og en med litt mer spesielle smaker.

Og en salat ved siden av.

Ville ikke lagd pizza til barna, ser ikke noe grunn til at de ikke kan spise pai

• Liker 2
Gjest NozMonster
Skrevet

er det bare jeg som synes det høres litt vel tungt ut med pizza/pai til formiddagsmat?

Jeg ville heller ha tipset om laks og eggerøre eller spekeskinke, potetsalat og det som hører til.(Pluss nystekte baguetter).

Det går jo for.eks ann å kjøpe en grilla kylling med tanke på barna, siden det går til spekeskinke-tilbehøret også (tilfelle de ikke liker det).

• Liker 1
Skrevet

Jeg ville lagd et par forskjellige paier. En veldig vanlig med typ skinke, løk, ost...og en med litt mer spesielle smaker.

Og en salat ved siden av.

Ville ikke lagd pizza til barna, ser ikke noe grunn til at de ikke kan spise pai

Den ene tåler ikke egg, derfor vi hoppet over pai til ungene. :) kunne selvfølgelig hatt det samme til alle, men jeg fikk så veldig lyst på pai da jeg fikk tipset her, så da ble det sånn :) tenkte ikke på å skrive det. Er vanligvis enig i at barn skal ha det samme som de voksne... Men denne voksne (jeg altså) måtte bare ha pai, så da ble det sånn :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...