Gå til innhold

Har aldi hatt guttebesøk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en jente på 16 år. I det siste har jeg snakket en del med en gutt på skolen min, og han kommer mest sansynlig til meg imorgen. Jeg er litt nervøs, for det første har jeg aldri snakket noe særlig med han på ekte og for det andre har jeg aldri hatt guttebesøk hjemme.

Det er litt langt fra hvor jeg bor og hvor han bor, så han må reise litt langt. Det går buss til selve sentrum her, og litt forbi hvor jeg bor. Jeg bor på en veldig liten plass hvor det ikke går mange busser. Jeg aner ikke hvordan jeg skal forklare han hvor han skal gå av.. og ikke kan jeg møte han i sentrum for det er veldig langt og da han kommer er foreldrene mine på jobb.

Når han skal hjem må foreldrene mine kjøre han til fergekaia. Det kommer til å bli så merkelig! Hva skal vi gjøre mens han er her? Hva skal jeg si? er så nervøs!

Anonym poster: a106b534badeda36488cd362e8df7157

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sette høres jo noe i overkant komplisert ut. Er det ikke lettere å møtes etter skolen og heller dra hjem litt senere?

Buss er jo ikke noe problem. Fortell han hva stoppet heter, så ber han sjåføren si ifra når han er framme.

Å se en film er jo alltid safe på første "date" :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...