Gå til innhold

Hvordan bygge opp selvtiliten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan bygge opp selvtiliten? Føler jeg ikke har noe bas inni i meg som jeg kan "lande på", jeg vet at jeg ser VELDIG bra ut og at jeg er en snill jente. Jeg er selvsikker, det er ikke det jeg mangler. Det er min selvtilit, noe som ikke er detsamme som selvsikker som jeg ikke eier i det hele tatt.

Hvordan går det ann at ha høy selvsikkerhet men ikke ha noen form av selvtilit? Og hvordan får jeg tak i det? Min lave selvtilit går jo ut øver så mangt i livet.

Hilsen en litt førvirra kvinne som føler seg som en liten jente innvendig.

Anonym poster: 388ce3a9d19f1063cdc2ebcc87582693

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er nydligen singel også da, kun gått et par månader men føles ut som veldig nytt. Bodde sammen med han i fire år og er rett og slett ikke vant ved å være alene. Men jeg har aldrig hatt noe særlig selvtilit så det går ikke på det. Jeg vill jo ikke være sammen med han eksen men har altid hatt kjæreste og nå føler jeg meg desperat til trots før at jeg innerst inne vet at det beste nå er å være singel.

Hvordan akseptere sitt øde når man ikke liker det som skjer?

Håper jo på flere svar her slik at jeg kan føle meg litt bedre enn det jeg gjør nå.. Har grått masse, til hver mann jeg møtt i det siste (blitt allerede 3st på bare to uker...) så sier jeg at jeg er håpløs og at ingen liker meg. Men jeg har jo venner da, men jeg tror bare det er det at jeg ikke vet hvordan man "er alene". Jeg trenger bekreftelse så og si hele tiden uten at jeg vet hvorfor, jeg vill føle meg bra og er rett og slett beroende av andra før å må bra.

Hvordan kommer det seg?

Anonym poster: 388ce3a9d19f1063cdc2ebcc87582693

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...