Gå til innhold

Hvor Nemi er du??

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Love :hjerte: Nemi, men dette ble mitt resultat.

Kan nok stemme.

Nesten Nemi

Score: 47% Du er et utpreget nattemenneske, men du har dårlig samvittighet for det. Ennå litt jobbing igjen, før du kan kalle deg en ekte Nemi

Skrevet

Du er

Nesten Nemi

Score: 41% Du er et utpreget nattemenneske, men du har dårlig samvittighet for det. Ennå litt jobbing igjen, før du kan kalle deg en ekte Nemi

Gjest Seleena
Skrevet

Eg synst ikkje eg lignar Nemi noko særlig, men fekk dette fordi:

Du er

Nesten Nemi

Score: 47% Du er et utpreget nattemenneske, men du har dårlig samvittighet for det. Ennå litt jobbing igjen, før du kan kalle deg en ekte Nemi

Gjest Anonymous
Skrevet

Du er

Du er mer Nemi enn Nemi

Score: 82%

Du er mørkere enn mørketida og dine sarkastiske kommentarer er viden kjent.

Skrevet
Du er

Nesten Nemi

Score: 58% Du er et utpreget nattemenneske, men du har dårlig samvittighet for det. Ennå litt jobbing igjen, før du kan kalle deg en ekte Nemi

:ler2: :digge Nemi:

Skrevet

Du er

Nesten Nemi

Score: 35% Du er et utpreget nattemenneske, men du har dårlig samvittighet for det. Ennå litt jobbing igjen, før du kan kalle deg en ekte Nemi

Skrevet

Nesten Nemi

Score: 64% Du er et utpreget nattemenneske, men du har dårlig samvittighet for det. Ennå litt jobbing igjen, før du kan kalle deg en ekte Nemi

Gjest Madam Felle
Skrevet

Du er

Nesten Nemi

Score: 35% Du er et utpreget nattemenneske, men du har dårlig samvittighet for det. Ennå litt jobbing igjen, før du kan kalle deg en ekte Nemi

Skrevet

regnet med at jeg kom til å score lavt, men dette er pinlig :hoho:

Du er

Britney Spears

Score: 29% Neimen, har du virkelig til å ta denne testen. Har du ikke en annulering å ta deg av???

:oops:

Skrevet

Score: 76%

Du er mørkere enn mørketida og dine sarkastiske kommentarer er viden kjent.

Woho!

Men så har jeg fått høre det på byen også, at jeg "likner". (Det har vel kun med det lange svarte håret tenker jeg, folk ser ikke så mye annet i fylla..)

Skrevet

Du er

Nesten Nemi

Score: 41%

Du er et utpreget nattemenneske, men du har dårlig samvittighet for det. Ennå litt jobbing igjen, før du kan kalle deg en ekte Nemi

Skrevet

Du er

Nesten Nemi

Score: 41% Du er et utpreget nattemenneske, men du har dårlig samvittighet for det. Ennå litt jobbing igjen, før du kan kalle deg en ekte Nemi

:o

Og jeg som svarte "A-menneske" og alle greier.....

Skrevet

hehe... ikke helt nemi nei... :tunge1:

47%

Du er et utpreget nattemenneske, men du har dårlig samvittighet for det. Ennå litt jobbing igjen, før du kan kalle deg en ekte Nemi

:ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...