SøtPike Skrevet 22. februar 2013 #1 Skrevet 22. februar 2013 (endret) Ofte kan han ikke noe for det selv. Vi avtaler at vi skal gjøre det og det i helgen og så er det alltid noe som kommer i veien. Enten er det jobben eller så får han ikke brukt bilen eller så er det noe annet. Forrige gang jeg skulle møte han, så sov han til laangt på dag så vi ble bare sammen i noen timer.. Jeg ordner meg og venter og venter.. Er dumt at det alltid skal være noe, og jeg blir halvveis såret hver gang. Får heller aldri sett han en hel helg, så nå ser jeg han en dag hver 14. dag ca, om ikke sjeldnere. Må legge til at dette er egentlig ikke SøtPike som skriver, men ei som fikk låne brukeren:) Endret 22. februar 2013 av SøtPike
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2013 #2 Skrevet 22. februar 2013 røyker han hasj? Anonym poster: aa85e5f5d00b9ae773e3dfa4d12192f2
Gjest Gjest Skrevet 22. februar 2013 #3 Skrevet 22. februar 2013 røyker han hasj? Anonym poster: aa85e5f5d00b9ae773e3dfa4d12192f2 trenger han vel aldeles ikke gjøre. mange med feks add eller adhd vimser jo som hodeløse kyllinger. jeg er selv ganske vimsete og glemmer avtaler og er også ofte sent ute. men jeg er hverken hasjrøyker eller har noen diagnose, det er bare sånn jeg er
SøtPike Skrevet 22. februar 2013 Forfatter #4 Skrevet 22. februar 2013 røyker han hasj? Anonym poster: aa85e5f5d00b9ae773e3dfa4d12192f2 Nei. Men han har et sovehjerte av en annen verden.
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2013 #5 Skrevet 22. februar 2013 trenger han vel aldeles ikke gjøre. mange med feks add eller adhd vimser jo som hodeløse kyllinger. jeg er selv ganske vimsete og glemmer avtaler og er også ofte sent ute. men jeg er hverken hasjrøyker eller har noen diagnose, det er bare sånn jeg er Hadde jeg tatt det som en selvfølge, hadde jeg ikke spurt. Bare det at jeg har vært borti den samme problemstillingen. Anonym poster: aa85e5f5d00b9ae773e3dfa4d12192f2 1
Gjest Gjest Skrevet 22. februar 2013 #6 Skrevet 22. februar 2013 Hadde jeg tatt det som en selvfølge, hadde jeg ikke spurt. Bare det at jeg har vært borti den samme problemstillingen. Anonym poster: aa85e5f5d00b9ae773e3dfa4d12192f2 jeg og. men det finnes hundre andre grunner til at folk er sløve, vimsete og glemske. man trenger heller ikke bli sløv og vimeste av å røyke.
SøtPike Skrevet 22. februar 2013 Forfatter #7 Skrevet 22. februar 2013 jeg og. men det finnes hundre andre grunner til at folk er sløve, vimsete og glemske. man trenger heller ikke bli sløv og vimeste av å røyke. Han er verken sløv eller glemsk, for han husker avtalene våre og han sier at han er sorry for det når jeg blir skuffa, men er jo bare det at jeg blir litt lei meg hver gang vi planlegger noe og jobben kommer i veien og jeg får ikke vite der før kanskje timen før vi skal møtes.
Steinar40 Skrevet 22. februar 2013 #8 Skrevet 22. februar 2013 Han er verken sløv eller glemsk, for han husker avtalene våre og han sier at han er sorry for det når jeg blir skuffa, men er jo bare det at jeg blir litt lei meg hver gang vi planlegger noe og jobben kommer i veien og jeg får ikke vite der før kanskje timen før vi skal møtes. Hvorfor gidder du folk som nedprioriterer deg? 5
Gjest Charlene87 Skrevet 22. februar 2013 #9 Skrevet 22. februar 2013 Finn deg en gutt som setter deg på nr 1 på lista !! ei jente kan ikke vente for alltid vettu
idapia89 Skrevet 22. februar 2013 #10 Skrevet 22. februar 2013 Jeg skjønner godt at du blir skuffet over at han nedprioriterer deg, selv om det ikke alltid er hans feil som du sier. Har du snakket med han om dette? Det går jo utover deres tid sammen også, og det er jo dumt for dere begge. 1
Gjest Gjest Skrevet 22. februar 2013 #11 Skrevet 22. februar 2013 Han er verken sløv eller glemsk, for han husker avtalene våre og han sier at han er sorry for det når jeg blir skuffa, men er jo bare det at jeg blir litt lei meg hver gang vi planlegger noe og jobben kommer i veien og jeg får ikke vite der før kanskje timen før vi skal møtes. ja men da er det jo ikke stort du får gjort med det da. om han har en slik jobb så må du nok bare bite det i deg eller finne noen som har en mer stabil jobb med stabile arbeidstider
SøtPike Skrevet 22. februar 2013 Forfatter #12 Skrevet 22. februar 2013 Hvorfor gidder du folk som nedprioriterer deg? Han nedprioriterer meg vel ikke heller, men han får ikke vite om han skal jobbe eller ikke før hver morgen, og han kan nesten ikke si han er syk heller og la de jobbe underbemannet.
Gjest Gjest Skrevet 22. februar 2013 #13 Skrevet 22. februar 2013 Jeg skjønner godt at du blir skuffet over at han nedprioriterer deg, selv om det ikke alltid er hans feil som du sier. Har du snakket med han om dette? Det går jo utover deres tid sammen også, og det er jo dumt for dere begge. hva er det å snakke om? om han har en slik jobb som krever at han kan stille opp på kort varsel så må jo ts bare innfinne seg med at det er slik det er. da jeg ble sammen med min samboer var jeg fullstendig klar over at vi kom til å se hverandre lite til tider. men det er ikke noe jeg kan klage på, det er bare sånn det er.
idapia89 Skrevet 22. februar 2013 #14 Skrevet 22. februar 2013 hva er det å snakke om? om han har en slik jobb som krever at han kan stille opp på kort varsel så må jo ts bare innfinne seg med at det er slik det er. da jeg ble sammen med min samboer var jeg fullstendig klar over at vi kom til å se hverandre lite til tider. men det er ikke noe jeg kan klage på, det er bare sånn det er. Jeg forsto det som om det var mer enn bare jobben hans som gjorde at han ikke kunne møte til avtalene, og derfor lurte jeg på om de hadde snakket sammen om det. Hvis det kun er arbeidstidene hans som gjør det, er det selvsagt ikke mye å snakke om. Da er det jo bare sånn det er som du sier, og TS må finne ut om hun kan leve med det. 2
rockarollawoman Skrevet 22. februar 2013 #15 Skrevet 22. februar 2013 (endret) Han er verken sløv eller glemsk, for han husker avtalene våre og han sier at han er sorry for det når jeg blir skuffa, men er jo bare det at jeg blir litt lei meg hver gang vi planlegger noe og jobben kommer i veien og jeg får ikke vite der før kanskje timen før vi skal møtes. Han nedprioriterer meg vel ikke heller, men han får ikke vite om han skal jobbe eller ikke før hver morgen, og han kan nesten ikke si han er syk heller og la de jobbe underbemannet. Hvis han får beskjed hver morgen, burde han klare å si ifra lenge før det er en time igjen til dere møtes. Ikke lag unnskyldninger for oppførselen hans. Å forsove seg en gang i mellom kan skje den beste, men hvis dette er gjennomgående og han ikke klarer å utvise normal folkeskikk - som å si ifra så fort som mulig når en avtale må brytes - så burde du vurdere om dette er noe du har lyst til å bruke tid på. Endret 22. februar 2013 av rockarollawoman
Callisto83 Skrevet 22. februar 2013 #16 Skrevet 22. februar 2013 Hvis du ikke vil ha det sånn, hvorfor har du det sånn? Du skal tross alt trives med den du dater, og hvis dette er en forsmak på hvordan fremtiden kommer til å bli, så har du nok det riktige svaret på det du bør gjøre. 1
SøtPike Skrevet 22. februar 2013 Forfatter #17 Skrevet 22. februar 2013 Hvis han får beskjed hver morgen, burde han klare å si ifra lenge før det er en time igjen til dere møtes. Ikke lag unnskyldninger for oppførselen hans. Å forsove seg en gang i mellom kan skje den beste, men hvis dette er gjennomgående og han ikke klarer å utvise normal folkeskikk - som å si ifra så fort som mulig når en avtale må brytes - så burde du vurdere om dette er noe du har lyst til å bruke tid på. Du har vel dessverre rett. Men er bare det at han er så fantastisk på alle andre områder og vi har det så bra når vi er sammen. Men jeg kan jo snakke med han om det. Sa til han i dag før han dro på jobben at han burde kanskje legge seg tidlig om kveldene slik at han greier å stå opp før det blir mørkt. Han skal se om han kan komme i morgen da, men er ikke sikkert det heller.
idapia89 Skrevet 22. februar 2013 #18 Skrevet 22. februar 2013 En ting er jo om dere møtes sjeldent på grunn av arbeidstidene hans, men en annen ting er jo om han er slik uansett grunn. Det vil si om han alltid har en unnskyldning for å ikke kunne komme, enten det er bilen, eller han sover, glemmer å si ifra osv. Det hindrer jo at dere får møtt hverandre og utviklet videre det dere har startet på sammen. Hvis datingen skal føre til noe så må dere jo få mer tid sammen til å bli bedre kjent. Men tror det kan hjelpe å snakke med han om dette. Da får han i hvert fall vite hva du føler og så får dere ta det derfra. Arbeidstidene får han ikke gjort så mye med, men han kan jo bli bedre til å si ifra tidligere slik at du ikke venter på han hele tiden. Du har jo sikkert andre ting å bruke tiden på også 1
rockarollawoman Skrevet 22. februar 2013 #19 Skrevet 22. februar 2013 Du har vel dessverre rett. Men er bare det at han er så fantastisk på alle andre områder og vi har det så bra når vi er sammen. Men jeg kan jo snakke med han om det. Sa til han i dag før han dro på jobben at han burde kanskje legge seg tidlig om kveldene slik at han greier å stå opp før det blir mørkt. Han skal se om han kan komme i morgen da, men er ikke sikkert det heller. Ja, det er absolutt en fordel å høre med ham før du tar en avgjørelse, for det er mulig dere kan komme til en enighet. Det kan være at begge to må innfinne seg med å tilpasse seg noe, for at det skal gå rundt. Hvis det ikke er mulig å møtes på halvveien, eller dere blir enige om noe og det ikke følges opp, så er det kanskje lurt om du finner ut av om du orker dette i lengden. Nå som du vet at avtalen i morgen ikke er helt sikker, burde du ikke la det ødelegge hele dagen din dersom det ikke blir noe av - ha en plan B, og gjør det beste ut av det!
Charmander Skrevet 22. februar 2013 #20 Skrevet 22. februar 2013 (endret) Traff en jente en periode som personen du beskriver, bare la han gå / dump han. Høres ut som dere kun møtes og gjør ting på hans premisser, jeg hadde ikke klart å godta det. Endret 22. februar 2013 av Charmander 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå