Gjest .,. Skrevet 22. februar 2013 #1 Skrevet 22. februar 2013 Vi jobber samme sted og han kom ofte med komplimenter før. Sa at jeg var sexy i den nye buksa jeg hadde kjøpt meg og lignende kommentarer. Han åpnet også døra for meg når jeg skulle dra hjem for dagen Utover dette tok han ikke intiativ..Dette har pågått i to år. Tok derfor mot til meg og spurte han om vi skulle ta en kaffe sammen en dag,men han sa nei. Deretter var han kald mot meg i flere dager for deretter å komme med nye hyggelige kommentarer om utseendet mitt.Han er ikke homofil.Han har hatt flere kjærester som alle er kvinner. Hvorfor oppfører han seg sånn?
Gjest .,. Skrevet 22. februar 2013 #2 Skrevet 22. februar 2013 Er dette vanlig oppførsel ifra menn? Først flørter han for å vekke interesse,deretter blir han iskald.(?????) Jeg kan jo ikke bli sur heller.Jeg kjenner han ikke så godt. Kun overflatisk siden vi jobber sammen. Jeg er ikke så flink sosialt,så er det noe jeg overser? Er det noe jeg bør si eller gjøre når han kommer med komplimenter? Er det der jeg gjør feil?
Gjest Gjest Skrevet 22. februar 2013 #3 Skrevet 22. februar 2013 Du, det går an å flørte litt og gi komplimenter uten at man ønsker å drikke kaffe eller inngå et forhold.
Steinar40 Skrevet 22. februar 2013 #4 Skrevet 22. februar 2013 Du får la være å bry deg noe om fyren.
Gjest .,. Skrevet 22. februar 2013 #5 Skrevet 22. februar 2013 Du, det går an å flørte litt og gi komplimenter uten at man ønsker å drikke kaffe eller inngå et forhold. Synes sånt er rart jeg...det virker ikke som om han er interressert i kun sex engang. Allikevel kommer han med positive kommentarer om utseendet mitt.Tenker han ikke over at det kan være sårende å bli flørtet med for deretter å bli avvist? Hvorfor oppføre seg sånn når han overhodet ikke mener noe med det?
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2013 #6 Skrevet 22. februar 2013 Neimen om jeg hadde hatt troen på at alle som kom med positive kommentarer om utseendet mitt, ville ha et forhold eller sengekos med meg. Så innbilsk er jeg ikke. Det er bare komplimenter fra en gentleman som åpner dørene for deg. Mer er det ikke. Du har tydeligvis lagt mer i det enn det egentlig er, men det er ikke hans feil. Bare litt vennlighet fra hans side. Anonym poster: 24756c4f80a9bf53577f7677a4c2e4d6 1
Gjest .,. Skrevet 22. februar 2013 #7 Skrevet 22. februar 2013 Du får la være å bry deg noe om fyren. Takk for rådet .Det er bare det at det er litt vanskelig å overse han.
Steinar40 Skrevet 22. februar 2013 #8 Skrevet 22. februar 2013 Takk for rådet .Det er bare det at det er litt vanskelig å overse han. Uansett kan du lukke øra og tenke ditt. Det finnes alltid mange blåste folk.
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2013 #9 Skrevet 22. februar 2013 Jeg tolker vel dette som at han gir deg komplimenter uten å legge særlig i det. Du (mis)tolket det som romantisk interesse, og derfor holdt han avstand til deg en stund etter avslaget for å vise at det ikke var slike intensjoner bak. Deretter ville han fortsette å være hyggelig. Og hvis det å åpne døren for andre er flørting i noen form, da bør dama være ufattelig sur på meg. Det virker som det er umulig for ham å gjøre rett her. Du mener det er sårende at han gir deg komplimenter uten også å ville date deg. Mange andre kvinner blir nedfor om de aldri får komplimenter, men her er det altså galt å gi komplimenter fordi dét er leit og vondt når han ikke følger opp med mer. Nei, han har antagelig ikke tenkt at det kan være sårende. Han bare vet at damer flest setter pris på dem. Han mener jo kun å være hyggelig og gjøre deg glad, men han blir likevel oppfattet som hensynsløs. Anonym poster: 690e34c88b7d738509ebaa51c3b5d998 2
Gjest .,. Skrevet 22. februar 2013 #10 Skrevet 22. februar 2013 Neimen om jeg hadde hatt troen på at alle som kom med positive kommentarer om utseendet mitt, ville ha et forhold eller sengekos med meg. Så innbilsk er jeg ikke. Det er bare komplimenter fra en gentleman som åpner dørene for deg. Mer er det ikke. Du har tydeligvis lagt mer i det enn det egentlig er, men det er ikke hans feil. Bare litt vennlighet fra hans side. Anonym poster: 24756c4f80a9bf53577f7677a4c2e4d6 Da må jeg si at menn er rare. Selv ville jeg aldri gitt komplimenter til en mann uten å mene noe med det.Hva faen er vitsen da? Få han til å føle seg dum hvis han trodde jeg mente noe med det?
Steinar40 Skrevet 22. februar 2013 #11 Skrevet 22. februar 2013 Jeg tolker vel dette som at han gir deg komplimenter uten å legge særlig i det. Du (mis)tolket det som romantisk interesse, og derfor holdt han avstand til deg en stund etter avslaget for å vise at det ikke var slike intensjoner bak. Deretter ville han fortsette å være hyggelig. Og hvis det å åpne døren for andre er flørting i noen form, da bør dama være ufattelig sur på meg. Det virker som det er umulig for ham å gjøre rett her. Du mener det er sårende at han gir deg komplimenter uten også å ville date deg. Mange andre kvinner blir nedfor om de aldri får komplimenter, men her er det altså galt å gi komplimenter fordi dét er leit og vondt når han ikke følger opp med mer. Nei, han har antagelig ikke tenkt at det kan være sårende. Han bare vet at damer flest setter pris på dem. Han mener jo kun å være hyggelig og gjøre deg glad, men han blir likevel oppfattet som hensynsløs. Anonym poster: 690e34c88b7d738509ebaa51c3b5d998 Det du ikke forstår det er at dette (uthevet over) gjelder opptatte kvinner. TS er singel. 1
Gjest Gjest Skrevet 22. februar 2013 #12 Skrevet 22. februar 2013 Jeg tolker vel dette som at han gir deg komplimenter uten å legge særlig i det. Du (mis)tolket det som romantisk interesse, og derfor holdt han avstand til deg en stund etter avslaget for å vise at det ikke var slike intensjoner bak. Deretter ville han fortsette å være hyggelig. Og hvis det å åpne døren for andre er flørting i noen form, da bør dama være ufattelig sur på meg. Det virker som det er umulig for ham å gjøre rett her. Du mener det er sårende at han gir deg komplimenter uten også å ville date deg. Mange andre kvinner blir nedfor om de aldri får komplimenter, men her er det altså galt å gi komplimenter fordi dét er leit og vondt når han ikke følger opp med mer. Nei, han har antagelig ikke tenkt at det kan være sårende. Han bare vet at damer flest setter pris på dem. Han mener jo kun å være hyggelig og gjøre deg glad, men han blir likevel oppfattet som hensynsløs. Anonym poster: 690e34c88b7d738509ebaa51c3b5d998 Neimen om jeg hadde hatt troen på at alle som kom med positive kommentarer om utseendet mitt, ville ha et forhold eller sengekos med meg. Så innbilsk er jeg ikke. Det er bare komplimenter fra en gentleman som åpner dørene for deg. Mer er det ikke. Du har tydeligvis lagt mer i det enn det egentlig er, men det er ikke hans feil. Bare litt vennlighet fra hans side. Anonym poster: 24756c4f80a9bf53577f7677a4c2e4d6 Når kvinner opptrer sånn er hun luremus/lurefitte. Når menn opptrer sånn er de tydeligvis hyggelige gentlemenn. Her er det bare en ting å si: Fy faen....
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2013 #13 Skrevet 22. februar 2013 Da må jeg si at menn er rare. Selv ville jeg aldri gitt komplimenter til en mann uten å mene noe med det.Hva faen er vitsen da? Få han til å føle seg dum hvis han trodde jeg mente noe med det? Nei. Vitsen er å gjøre ham happy. De fleste blir happy av positive kommentarer. Det du ikke forstår det er at dette (uthevet over) gjelder opptatte kvinner. TS er singel. Nei, det gjelder ikke kun opptatte kvinner. Det gjelder overhodet ikke alle kvinner, men de det gjelder kan være både opptatte og single. Det er jevnlig tråder her inne fra kvinner som føler seg stygge og jævlige fordi de ikke får oppmerksomhet fra menn også. Jeg synes for øvrig det er helt i orden, det bare illustrerer poenget. Når kvinner opptrer sånn er hun luremus/lurefitte. Når menn opptrer sånn er de tydeligvis hyggelige gentlemenn. Her er det bare en ting å si: Fy faen.... Om en kvinne sier jeg ser bra ut, eller for den saks skyld åpner døren for meg, er hun selvsagt ingen luremus bare fordi hun ikke vil noe mer med det. Jeg tar det som en hyggelig kommentar og lar det fare. Om han her hadde bedt deg med ut og deretter avlyst og sagt "haha, du gikk fem på" hadde han selvsagt vært et rasshøl, men han har bare sagt hyggelige ting til deg. Det virker uansett som om TS kun er interessert i å høre at folk er enige med henne, all den tid hun bare blir sur og tverr når noen vurderer situasjonen annerledes enn henne. Da er det ikke noe særlig poeng i å diskutere. Jeg synes fortsatt denne fyren bare virker som en misforstått, men hyggelig, mann. Anonym poster: 690e34c88b7d738509ebaa51c3b5d998 2
Gjest Gjest Skrevet 22. februar 2013 #14 Skrevet 22. februar 2013 så å komme med hyggelige kommentarer og åpne døra er det samme som å være interessert? neppe!!! da er jeg i tilfelle interessert i 5 stykk i dag siden jeg både har gitt komplimenter og holdt oppe døra til kantina i dag..
Gjest Gjest Skrevet 22. februar 2013 #15 Skrevet 22. februar 2013 så å komme med hyggelige kommentarer og åpne døra er det samme som å være interessert? neppe!!! da er jeg i tilfelle interessert i 5 stykk i dag siden jeg både har gitt komplimenter og holdt oppe døra til kantina i dag.. Du står på skjønner jeg. Hørtes sinnsykt slitsomt ut da.Løper du bort til døra og holder den opp hver gang en kjerring kommer inn da eller? Hahaha!!!
Gjest HÆ? Skrevet 22. februar 2013 #16 Skrevet 22. februar 2013 Herlighet, så man skal ikke kunne si "Så fin du var på håret" til en dame lengre heller nå da? For da tror hun at man er interessert og vil bli lei seg vis vi ikke er det? Men når dere er på ferie i syden, da elsker dere jo at mannfolkene kommer med komplimenter, og så kommere dere hjem og klager over at norske menn er er så kjedelige og tafatte. Hva skal vi gjøre, egentlig???
Gjest Gjest Skrevet 22. februar 2013 #18 Skrevet 22. februar 2013 Hehe for en mørje det ble her da ... Hva er mørje og hvorfor gikk du inn i tråden bare for å si det?
Gjest Gjest Skrevet 22. februar 2013 #19 Skrevet 22. februar 2013 Herlighet, så man skal ikke kunne si "Så fin du var på håret" til en dame lengre heller nå da? For da tror hun at man er interessert og vil bli lei seg vis vi ikke er det? Men når dere er på ferie i syden, da elsker dere jo at mannfolkene kommer med komplimenter, og så kommere dere hjem og klager over at norske menn er er så kjedelige og tafatte. Hva skal vi gjøre, egentlig??? Nå drar jeg aldri til syden for jeg liker ikke så varmt vær,men kanskje damene som du snakker om faktisk blir sjekket opp av mennene der? Dvs at de faktisk blir sjekket opp og ikke blir utsatt for lurepikker/ såkalte gentlemenn?
Steinar40 Skrevet 22. februar 2013 #20 Skrevet 22. februar 2013 Nei, det gjelder ikke kun opptatte kvinner. Det gjelder overhodet ikke alle kvinner, men de det gjelder kan være både opptatte og single. Det er jevnlig tråder her inne fra kvinner som føler seg stygge og jævlige fordi de ikke får oppmerksomhet fra menn også. Jeg synes for øvrig det er helt i orden, det bare illustrerer poenget. Anonym poster: 690e34c88b7d738509ebaa51c3b5d998 Flyr du rundt å gir alle du ser komplimenter så må du bare regne med å bli misforstått. Sånn er livet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå