LaToya Skrevet 22. februar 2013 #1 Skrevet 22. februar 2013 Jeg vet ikke om det er sånn tråd allerede, men jeg starter en ihvertfall Jeg elsker BareMinerals. Synes produktene derfra er veldig bra. Noen som har prøvd mascara fra de? Jeg har tidligere ikke brukt øyeskyggene derfra, men nå har jeg fått sansen for de også. Må bare få kjøpt meg noen flere farger etterhvert. Noen steder man får kjøpt BM billig? Gode tips til hvordan man best mulig bruker øyeskyggepulver med vann? Farger som anbefales? Jeg har blå øyne og veldig glad i bruntoner. Noen som har prøvd primer øyeskyggene?
Aphrodite Skrevet 22. februar 2013 #2 Skrevet 22. februar 2013 Jeg er misfornøyd med mineralmakeupen. Jeg blir så forferdelig grå i huden av den. Og får flekker.
laperla Skrevet 23. februar 2013 #4 Skrevet 23. februar 2013 (endret) Hei Jeg har en del produkter fra bareMinerals, og mye av det er jeg godt fornøyd med. Hudpleie: Blemish remedy er en reddende engel i pudderform. Reduserer og tryller bort urenheter. Pure transformation night treatment er "nattkrem" i pudderform, kostes over ansiktet som siste steg i rensrutinen. Gir fin glød, minsker porene og huden min ser renere ut. Har også anti age egenskaper. Renew & hydrate eye cream gir mye fukt og gjør huden rundt øyepartiet mer glødende, pluss for anti age egenskaper og at den ikke svir. Sminke: Original foundation (fair) sitter dårlig på meg, og i tillegg ser jeg blank ut i ansiktet pga. shimmer (?) eller noe i den duren. Den glir heller ikke inn i huden slik de to andre foundationene gjør. Matte foundation (fair) gjør hva den lover, gjør huden matt og har dekkevne etter ønske. Obs her kan en fort legge på for mye, og da ser den ikke naturlig ut lengre og legger seg utenpå huden. Huden min ble gjerne seende tørr ut når jeg har på denne. Ready foundation (fair) er den pressede varianten, og en må påføre noen ganger før en får taket på hvordan den. Glir fint inn i huden og ser helt naturlig ut på. Huden blir ikke seende tørr ut som med Matte. Denne holder også mye bedre, og jeg trenger ikke å påføre Mineral veil gjennom dagen. Lett til full dekkevne. Iflg. bareMinerals er denne hakket lysere enn de andre variantene, men fair er en perfekt match for meg. Min favoritt. Mineral veil (original) er finishpudderet som setter sminken, og den gjør at foundationen sitter lengre. Foreløpig det beste jeg har funnet. Andre tips? Multitasking (Bisque) brukte jeg som concealer på røde områder og urenheter. Produkter dekker fint lite, klumper seg og er nyansen er ikke tilskrekkelig lys. Skuffende. Flawless definition volumising mascara er en vemmelig overpriset mascara (340 kr eller deromkring), som ikke innfrir. Den glir noe volum, men det blir fort klumper. Dessuten skal det kun et par timer før en er svart under øynene. Flawless definition curling mascara er også vemmelig overpriset, men den gir en god krøll på vippene som faktisk varer. Den gir også lengde, og den klumper ikke i det hele tatt. Sitter som støpt. Kjøpes ikke igjen. Buxom lip polish (Dani & Katie) er to fine glosser som jeg bruker ofte. Katie er en helt lys rosa gloss, mens Dani har en litt mer kald rosafarge. Leppene ser litt større ut. Prikker noe i leppene rett etter påføring, men det gir seg fort. Karamellaktig (?) lukt, og transparent finish. Natural lipgloss (Birthday cake) var ikke så naturlig på likevel. Bomkjøp. Fargen passet ikke, den ble for "mye" for mine farger. Holdbarheten var også dårlig, og i tillegg ble leppene knusktørre etter bruk. Ikke lysten på prøve andre nyanser. Prime time face primer (original) skulle gjøre at mineralsminken satt som et skudd, noe den ikke gjorde. Silikonkonsistens, og merker ikke forskjell på sminken om jeg bruker den eller ei. Også bomkjøp. Blush (Beauty) fin fin fresh rosa blush som bikker mot det kalde som gjør at jeg ikke får spørsmål om jeg er syk. Med andre ord, passer fint til blek hud. Ser skummel ut i boksen, men ser naturlig ut på. Trenger minimalt av produkt. Sitter lenge, og glir fint inn i huden. Beklager langt innlegg ... Endret 24. februar 2013 av laperla 2
Gjest Tidssone Skrevet 24. februar 2013 #5 Skrevet 24. februar 2013 Jeg kjøpte en trepakning med prøver på maskara for 159,- på feelunique. Veldig greit å ha reisestørrelser, men kommer nok til å fortsette å kjøpe Clarin sin. Jeg har prøvd concealeren i "våtform", men den gav skimmer som fremhevet linjer. Veldig fornøyd med original fundation fra dem og concealerpenselen. Primeren er også helt ok.
Teabutter Skrevet 28. februar 2013 #6 Skrevet 28. februar 2013 Jeg er enig med deg over:) Primeren er super:) Personlig bruker jeg deres originale foundation (fast bruker i flere år), ready concealer (eneste som funker på mine øyne), flawless mascara og hudpleieserien.. Jeg har tørr/normal hud.
toffel Skrevet 28. februar 2013 #8 Skrevet 28. februar 2013 Jeg bruker orginale fondationen, veldig fornøyd. Bruker også mascara derfra, men vet ikke hvilken av de. Fikk med på kjøpet når jeg kjøpte fondationen, og er veeldig fornøyd.
toffel Skrevet 28. februar 2013 #9 Skrevet 28. februar 2013 Men når jeg starta, kjøpte jeg sånn starter kit, hvor jeg fikk med den finish greia, den likte jeg ikke, følte ansiktet mitt ble hvitt. Fikk også med en blush, men den var helt rød. Så likte ikke den heller.
Teabutter Skrevet 28. februar 2013 #10 Skrevet 28. februar 2013 Sammer her! Liker ikke den finish veilen eller hva det het..
sh97 Skrevet 28. februar 2013 #11 Skrevet 28. februar 2013 Bruker original foundationen hver dag! elsker den! Nå den blir tom tenker jeg å kjøpe meg den matte versjonen da jeg til tider er plaget av glans i huden. Er det noen som ha gode erfaringer med den? Om ikke vil jeg heller kjøpe et matt finish- pudder fra mac som jeg har sett litt på. Selvsagt kun om den matte BM foundationen ikke er god..
snøfrisk Skrevet 28. februar 2013 #12 Skrevet 28. februar 2013 Jeg kjøpte startpakken. Elsker primeren, originalpudderet i fargen "Fairly light" og den foundationkosten! Ikke så stor fan av den mineral veilen, eller den mørke, mørke rougen/solpudderet
Teabutter Skrevet 28. februar 2013 #13 Skrevet 28. februar 2013 Jeg har testa den matte..men den var ikke noe for meg:) jeg har tørre partier, og den er for litt fetere hud en min (prøvde den kun fordi jeg er en makeupjunike som måååå teste alt)
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2013 #14 Skrevet 1. mars 2013 Noen som har testa de moxie glossene?? Anonym poster: 17efa8939d4096268d6e65c74f79885f
Gjest Kaxxy Skrevet 1. mars 2013 #15 Skrevet 1. mars 2013 Har den der bareminerals correcting concealer.. Fin til å ta lokalt på røde arr/urenheter hvis man bare er hjemme eller hvis man trenger ekstra etter fundationen, men funker IKKE under øynene! får linjer jeg aldri før har hatt av den. Har akkutat bestilt tinted mineral veil siden jeg ikke tålte The balm sitt transparerte pudder, skal gi tilbakemelding
Gjest roseduft Skrevet 1. mars 2013 #16 Skrevet 1. mars 2013 Etter anbefaling fra ei dame i kosmetikkbutikken, har jeg nå bestilt meg min første mineralpudder i fargen golden fair! Fikk pålagt litt før jeg gikk derfra, og var ganske fornøyd resten av dagen, så er veldig spent på hvordan det vil bli å legge på meg selv første gang. Håper jo selvsagt jeg blir fornøyd Har aldri brukt noe særlig fundation, da huden blir skikkelig uren og jeg føler jeg går med en maske. Men ønsker som kvinner flest å se flawless ut så håper mineralpudderet vil gi meg dette
LaToya Skrevet 6. mars 2013 Forfatter #18 Skrevet 6. mars 2013 Jeg prøvde READY Foundationen, men gått tilbake til orginale. Synes ikke ready versjonene lå så naturlig på. Noen som har prøvd ready øyenskyggene? Hører at de får mye skryt. Tenk å kjøpe og prøve etterhvert.
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2013 #19 Skrevet 8. mars 2013 Etter anbefaling fra ei dame i kosmetikkbutikken, har jeg nå bestilt meg min første mineralpudder i fargen golden fair! Fikk pålagt litt før jeg gikk derfra, og var ganske fornøyd resten av dagen, så er veldig spent på hvordan det vil bli å legge på meg selv første gang. Håper jo selvsagt jeg blir fornøyd Har aldri brukt noe særlig fundation, da huden blir skikkelig uren og jeg føler jeg går med en maske. Men ønsker som kvinner flest å se flawless ut så håper mineralpudderet vil gi meg dette Husk at du trenger riktig påføringskost:) bare tipser deg, siden jeg ser at du er "ny" i baremineralsworld. Jeg likte ikke BM trodde jeg. Men dette var pga en drittkost fra H&M (kosten har ikke gode hår, så "pudderet" flyter ut i luften). Etter å ha kjøpt kvalitetskoster fra Everyday minerals, så er påføringen en drøm og huden er flawless:) Anonym poster: 17efa8939d4096268d6e65c74f79885f
Gjest roseduft Skrevet 8. mars 2013 #20 Skrevet 8. mars 2013 (endret) Husk at du trenger riktig påføringskost:) bare tipser deg, siden jeg ser at du er "ny" i baremineralsworld. Jeg likte ikke BM trodde jeg. Men dette var pga en drittkost fra H&M (kosten har ikke gode hår, så "pudderet" flyter ut i luften). Etter å ha kjøpt kvalitetskoster fra Everyday minerals, så er påføringen en drøm og huden er flawless:) Anonym poster: 17efa8939d4096268d6e65c74f79885f Hehe, takk for tipset!! Bruker en drittkost fra H&M, og merker forskjell fra når jeg ble sminket i butikken! Skal anskaffe meg skikkelige koster, koste hva det koste vil sikkert samme som med verktøy, du merker godt forskjell fra kvalitet og ikke Har 3 koster fra The bodyshop som jeg er veldig fornøyd med da, så kanskje en fundationbrush fra dem vil funke? Alle H&M kostene jeg har/har hatt er dårlige, harde i hårsteåene og langt ifra gode iforhold til hva som finnes på markedet.. Jeg må nokk starte å innvistere i skikkelige produkt og redskap merker jeg Alle tips råd og triks tas imot med åpent sinn her elsker å lære nye ting i skjønnhetsverdenen Endret 8. mars 2013 av roseduft
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå