Gå til innhold

Han banket meg, nå er det over.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjæresten min, samboeren min, 5 år har vi vært sammen.

Idag ble det slutt, det har ikke helt gått opp for meg enda.

Men jeg vet kjærlighetssorgen vil komme krypende uansett, hvordan kan jeg slippe unna den?

Selv om han slo meg og kastet meg i veggen idag, vil jeg jo få en sorg.

Vi har kjent hverandre siden vi var barn, idag er vi 25.

Og når jeg flytter vekk imorgen, så vet jeg sorgen kommer.

Til tross for at han ga meg litt juling, så var han min bestevenn og kjæreste.

Han har alltid stilt opp for meg uansett hva det måtte være, både før og etter vi ble ett par.

Jeg gruer meg sånn, til de ukene jeg har i vente, tunge uker, jeg må bare presse meg selv til og ha det moro med venninner, kompis og familie.

Jeg skal sove alene, har ikke sovet alene på 5år. - utenom noen netter.

Jeg har ikke lenger den varme kroppen ved siden av meg i sengen, som jeg kan krype inntil og kose meg med. Alt det gode vi hadde sammen blir kun til et minnet, jeg vet jeg fremdeles er ung og har masse igjen av livet mitt. Men ja, vi trodde selvfølgelig at det var oss to livet ut. Kjærlighet gjør en både godt og vondt. Jeg kommer til og savne han, hunden vår er det han som beholder, så jeg vurderer om jeg skal kjøpe meg min egen når jeg har kommet litt til rette igjen.

Vi skulle kjøpe hus sammen iår, ett smårbruk eller noe litt landlig til, det var drømmen.

Det er forsatt min drøm og få ett stort hus med stor hage, nydelig utsikt, skog og mark.

Jeg gruer meg så sinnsykt til kjærlighetssorgen kommer.

Har dere noen tips til og kommer over sorgen?

Jeg må ha tankene mine ett annet sted.

Sletten fra FB er alt gjort, blokkert nr er alt gjort. .

Vi er done, finito.

Vi kommer aldri til å være med hverandre igjen, vi er bare kun ett minne hos hverandre.

Ett minnet for livet, han var mine første ordentlig kjærlighet, han har hjulpet meg så masse, han var så god, jeg kan ikke forstå at han gjorde meg gul og blå.

Anonym poster: f34eee5361b325b99f79a31d04399a7c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slår han en gang, så slår han igjen..

Bare bra du har slått opp med drittsekken..

Kom deg laaang unna han.

KLEM.

• Liker 10
Skrevet

Du er sterk som kommer deg bort såpass fort, all respekt til deg. Kjærlighetssorgen kommer du nok ikke unna som du selv skriver, men hold deg med nære venner og familie. Hold deg opptatt så ikke fristelsen for å gi han en ny sjanse kommer.

Som du selv skriver, du har ett helt liv foran deg. Kanskje du kan gjøre noe du har hatt lyst til lenge? En ny hobby?

:klem:

• Liker 2
Skrevet

Stakkars deg!

Kjærlighets sorgen går over, hvis det kan være en trøst.

Nå må du være sterk! Du må fullføre det du har begynt på - nemlig å komme deg vekk. DET FINNES IKKE tilgivelse for å slå. Det er nok jenter på kirkegården som tilga de som slo. Vær glad du oppdaga det før dere fikk barn. Det finnes nok av parforhold der barna opplever fedre som slår. Og husk: det er ALDRI din skyld at andre slår!!!

• Liker 3
Skrevet

Du er sterk som kommer deg bort såpass fort, all respekt til deg. Kjærlighetssorgen kommer du nok ikke unna som du selv skriver, men hold deg med nære venner og familie. Hold deg opptatt så ikke fristelsen for å gi han en ny sjanse kommer.

Som du selv skriver, du har ett helt liv foran deg. Kanskje du kan gjøre noe du har hatt lyst til lenge? En ny hobby?

:klem:

Ja, jeg tenker det er best og komme seg. Har jo hørt at menn som slår en gang, slår som regel igjen. Han har også sagt det at han har banket den ene x'en sin. Har blokket han på FB og blokkert nr på mobilen.

Ikke faen om jeg skal ha en taper som han der :bond:

Stakkars deg!

Kjærlighets sorgen går over, hvis det kan være en trøst.

Nå må du være sterk! Du må fullføre det du har begynt på - nemlig å komme deg vekk. DET FINNES IKKE tilgivelse for å slå. Det er nok jenter på kirkegården som tilga de som slo. Vær glad du oppdaga det før dere fikk barn. Det finnes nok av parforhold der barna opplever fedre som slår. Og husk: det er ALDRI din skyld at andre slår!!!

Ja, jeg kan trøste meg med det kjærlighetssorgen går over, det er bare så utrolig leit at det på en måte bare er noe som kommer uansett :( .

Nå har jeg også masse avtaler i helgen med venninner, så håper sorgen går vekk fort :)

• Liker 3
Gjest Svampebob1
Skrevet

Jeg gruer meg så sinnsykt til kjærlighetssorgen kommer.

Har dere noen tips til og kommer over sorgen?

Jeg må ha tankene mine ett annet sted.

Sletten fra FB er alt gjort, blokkert nr er alt gjort. .

Vi er done, finito.

Vi kommer aldri til å være med hverandre igjen, vi er bare kun ett minne hos hverandre.

Ett minnet for livet, han var mine første ordentlig kjærlighet, han har hjulpet meg så masse, han var så god, jeg kan ikke forstå at han gjorde meg gul og blå.

Trist lesing :-(.

Gråt deg tom og vær med gode mennesker som støtter deg.

Ikke fortreng følelsene. De må ut. Da blir det lettere å gi slipp.

• Liker 2
Skrevet

Akkurat nå så er du sint. Du er forbanna på han fordi han har gjort noe mot deg som du ikke trudde han ville gjøre. Noe du ikke aksepterer og som ikke samfunnet aksepterer.

Men når du blir ensom er det lett for å veie opp de gode tingene dere hadde sammen, eller drømte om. Det gjør du allerede i innlegget ditt. Mitt beste råd er derfor at du ikke skal fokusere på disse gode tingene med assosiasjoner til han og dere. Det er ting du fortsatt skal drømme om og som du fortsatt skal oppleve, bare sammen med en som behandler deg bra og som gjør deg lykkelig.

Du må huske på at du ikke savner han, du savner han du trudde han ville være og var.

Jeg VET hvordan du har det nå, (min første samboer mishandlet meg psykisk og fysisk) og jeg vet hvordan tiden fremover vil bli og hvilke tanker som vil komme når han angrer seg og skal vise hvor mye du betyr for han. Fordi han innser hva han har mistet, eller savner noen/deg.

Vær sterk, ikke la deg lure av gode minne og flotte ord og så vil dette gå bra. Trenger du noen å snakke med når du vurderer å ta han tilbake igjen så send meg en PM eller ta kontakt med familie venner og vær ærlig om hva du føler og at du trenger hjelp for å ikke gjøre noe dumt.

Alt for mange kvinner og menn går tilbake til forhold som ikke var bra for dem ikke bli en del av statistikken. :(

Klem!

• Liker 4
Gjest Lille-pus
Skrevet

Det du vil sørge over TS, det er de drømmen om det som kunne vært.

Det er det du vil savne, det er disse tankene du vil hilse på, og de er og var drømmer.

Behandle disse ferdig og reis deg på nytt før du så går ut i livet med fornyet styrke.

Varm klem :hug:

• Liker 2
Skrevet

Kjæresten min, samboeren min, 5 år har vi vært sammen.

Idag ble det slutt, det har ikke helt gått opp for meg enda.

Men jeg vet kjærlighetssorgen vil komme krypende uansett, hvordan kan jeg slippe unna den?

Selv om han slo meg og kastet meg i veggen idag, vil jeg jo få en sorg.

Hva med å finne en eske?

Til alle de fine tingene?

Etter et forhold hvor man har vært utsatt for vold, får man liksom ikke lov til å sørge.

Å være lei seg og ha kjærlighetssorg.

Man får liksom ikke savne de fine stundene og alt det fine man hadde sammen.

Det virker litt som en selvfølge at man skal være glad for at alt er over, at man er kvitt drittsekken osv.

og at det ikke finnes rom for å være lei seg.

Skrevet

Mange gode svar til deg her, sier meg enig med bl.a. Nettinett :) Du er sterk og flott, en kvinne man kan se opp til!

Sorgen kommer nok når sinnet legger seg, jeg synes ikke du skal skamme deg om du savner ham, selv om han gjorde deg vondt, har han jo vært din bestevenn og kjæreste. Ta vare på de gode minnene, han har tross alt vært en viktig del av livet ditt.

Bruk tiden fremover med mennesker som gjør at du føler deg trygg. Gå med hodet hevet, og vær det beste mennesket du kan være :) Gjør ting som gjør at du føler deg glad og vell.

Masse klemmer og varme tanker til deg! :hug:

• Liker 1
Skrevet

Bare lurer litt på førhistorien din. Har han slått før eller er det noen nytt nå? Vet det er tungt å komme seg videre etter et brudd. Lykkelykke til :hug:

Anonym poster: 43b9d0f071c781706efdea8f91dbbf6b

Skrevet (endret)

Tråden er ryddet for avsporende debatt, enda en gang..

Sulosi, mod.

Endret av Sulosi
  • Liker 1
Skrevet

Hva med å finne en eske?

Til alle de fine tingene?

Etter et forhold hvor man har vært utsatt for vold, får man liksom ikke lov til å sørge.

Å være lei seg og ha kjærlighetssorg.

Man får liksom ikke savne de fine stundene og alt det fine man hadde sammen.

Det virker litt som en selvfølge at man skal være glad for at alt er over, at man er kvitt drittsekken osv.

og at det ikke finnes rom for å være lei seg.

Enig. "Glem drittsekken!" er noe av det minst konstruktive venner kan si i den sammenhengen.

Anonym poster: 80db0ef1c92993593c058bec7025725e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...