Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Var på treningssenteret i dag, og la tilfeldigvis merke til at det var en del damer som valgte å trene i g-streng. Hvordan klarer dere dette? Gnager ikke den alle mulige steder når dere trener? :trene:

Selv bruker jeg ikke dette hverken når jeg trener eller ellers, da jeg synes de er litt for ubehagelige for min smak.

Ingen kritikk altså, er rett og slett bare nyskjerrig. :fnise:

Endret av Antheia
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

G-streng er uansett usedvanlig ekkelt og uhygiensk.

Anonym poster: 8996cd08f6c434959e6bd9b27f40a9bf

• Liker 3
Skrevet

Vanesak tenker jeg. Da jeg først begynte å bruke g-streng sånn til daglig var det et hel.... Men så kommer det også veldig an på trusa. Noen er ekle, og da må jeg bare bytte. Boksere sliter jeg med. Der er det sjeldent jeg finner en som ikke glir opp og gnager. På trening liker jeg ikke synlig trusekant så derfor bruker jeg g-streng eller sånne tynne truser som ikke synes.

Anonym poster: d06034387cb208ae656f756f3924eb66

Gjest Badebuksa
Skrevet

Jeg tviler på at de hadde hatt på seg stringtruse om den gnagde overalt. Med mindre de ikke har følelser i huden, da. Det kan jo være.

Skrevet

Jeg trener faktisk helst i string:P Kjenner ikke at den er der i det hele tatt, mens slike hipsters, briefs etc. de blir jo klamme og våte etterhvert av svette og det er så ekkelt å ha et vått klede limt over ræva:P Pluss at de har en tendens til å skli oppi rompa sånn etterhvert, og DET gnisser og er vondt. Men jeg bruker jo vanlig undertøy da, blir kanksje annerledes med skikkelig sportsundertøy?

Anonym poster: e4babb3077c46e230fe0508e02e5421b

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...