Gjest Vinglepetra Skrevet 21. februar 2013 #1 Skrevet 21. februar 2013 (endret) Hei, jeg trenger tips til treningsblogger som er motiverende og inspirerende. Vet at det er flere der ute, men dessverre er dreier disse seg om de som allerede er godt i gang med ett opplegg, de fleste er også veltrent fra før. Jeg spør etter treningsblogger der man ennå er i begynner fasen, men er i gang med treningen og opplegget. Og NB: misforstå meg rett har ikke noe i mot fitness bloggere, men de er på et nibå langt over mef og jeg klarer ikke å relatere meg til dem. Endret 21. februar 2013 av Vinglepetra
Gjest Vinglepetra Skrevet 22. februar 2013 #4 Skrevet 22. februar 2013 Helenedrage.com Jeg har sett litt på det. Det virker mer som en slanke blogger enn trenings blogger. Det var ikke det jeg var ute etter. ...
Månestråle** Skrevet 23. februar 2013 #5 Skrevet 23. februar 2013 Det er en del fine loggbøker på fitnessbloggen, har du sett på de? Man må registerer seg som medlem for å få lese loggbøkene (hvis jeg husker riktig). Loggbøkene er delt inn i flere kategorier, som fitness, ned i vekt, utholdenhet, muskelvekst og liknende. Jeg syns jeg fant mange gode tips til både kosthold og trening der.
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2013 #6 Skrevet 23. februar 2013 Jeg har sett litt på det. Det virker mer som en slanke blogger enn trenings blogger. Det var ikke det jeg var ute etter. ... Kikket innom bloggen hennes nå - kjenner ikke damen og har aldri hørt om henne.. Men, er nyskjerrig på hvordan kan du mene at den ikke dreier seg om trening? Undertittelen er fighting for fitness og annen hvert innlegg omhandler crossfit treningen hennes.. nå har jeg bare bladd meg to sider tilbake, men.. Anonym poster: 463c8b67e38df6ebb12678bffaaf1795
Gjest Vinglepetra Skrevet 24. februar 2013 #7 Skrevet 24. februar 2013 Det er en del fine loggbøker på fitnessbloggen, har du sett på de? Man må registerer seg som medlem for å få lese loggbøkene (hvis jeg husker riktig). Loggbøkene er delt inn i flere kategorier, som fitness, ned i vekt, utholdenhet, muskelvekst og liknende. Jeg syns jeg fant mange gode tips til både kosthold og trening der. Takk for at tips
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå