Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym for øyeblikket
Skrevet

Mange kjenner meg her, så jeg er anonym i dag.

Stort problem, nemlig. Er sammen med verdens nydeligste fyr. God, snill, gjør alt for meg og jeg elsker han. Men De siste månedene (og de neste, regner jeg med) har jeg vært utrolig sliten på grunn av at jeg har masse å gjøre, familien går helt skeis, osv, osv. Samtidig er jeg ofte litt nedfor. Dette får jeg selvsagt dårlig samvittighet for, jeg vil jo være glad sammen med han!

På toppen av det hele kan vi ikke ha sex for tiden pga. et helseproblem (hos meg, selvsagt), noe som bare legger til mer skyldfølelse.

Jeg er rett og slett ingen god kjæreste, og selv om han sier at han ikke syns jeg er det, at han synes alt er greit & den vanlige talen, føler jeg at han blir mer og mer lei av meg for hver dag som går. Hva gjør man?

Før noen spør; ja, vi er unge. 19/20, og bor sammen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns du skal være ærlig med ham og si til ham akkurat det du har skrevet her jeg :wink:

Gjest Anonymfor øyeblikket
Skrevet

Har gjort det, men fikk ikke annet respons enn at jeg skulle slutte med det. Men jeg kan jo ikke bare styre det.

Noen som har noen konstruktive råd?

Gjest Anonymous
Skrevet

hei,

om han sier at det er greit, så må du bare stole på han. problemet er at du ikke tror på at det er greit når han sier at det er greit. alle har sine perioder og om du skal gå rundt å ha dårlig samvitighet, så blir du bare mer masete og sliten inni deg... ingen er på topp hele tiden...angående sex:i helgen sa jeg til kjæresten min:"er det greit å ha så lite sex som vi selv om vi er så unge?" så du skjønner, kravet til sex er større enn vi har lyst på. Han svarte at det var greit.... da slappet vi av... da klarte vi å ha sex igjen...ikke legg press på deg selv. om han er glad i deg, så aksepterer han dette og om han kjenner deg, så vet han at dette er noe som er forbigående.

ikke være redd...

lykke til, lille venn :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...