AnonymBruker Skrevet 21. februar 2013 #1 Skrevet 21. februar 2013 Jeg bruker denne om natten med serumet Decleor White C under. Er det nok, eller må jeg bruke nattkrem utenom? Anonym poster: 44c1ac5d70f1d1412c31fb857b0a7ab1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2013 #2 Skrevet 2. mars 2013 Jeg har også akkurat begynt å bruke denne, men sa som (erstatning for) et serum under dag- og nattkrem... Var det jeg fikk anbefalt av hudpleieren min. Ville kanskje tro at den gir litt lite fuktighet, men det går kanskje bra om du bruker serum i tillegg? Har du prøvd det noen dager nå, eller? Hva syns du om prolagene gelen? Anonym poster: cc780f24f8ce815e17c3dd0e4a3f5e33
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2013 #3 Skrevet 2. mars 2013 Så jeg bruker egentlig to serum jeg, da? Jeg har vel brukt den en ukes tid nå. Synes den gir nok fuktighet akkurat når jeg tar den på, men jeg vet ikke hvor bra den er i lengden. Den skal visstnok være veldig bra for arr, brukt med et serum under. Det er derfor jeg gir den en sjanse. Jeg lurer også litt på hvilken krem jeg burde bruke for å forebygge aldring. Jeg leste at kremer med mye fuktighet generelt er bra, da. Om dagen bruker jeg Decleor Radiance Smoothing Creme. Den har antiage-egenskaper. Hvilken dagkrem og nattkrem bruker du og hvilken hudtype har du? Anonym poster: 44c1ac5d70f1d1412c31fb857b0a7ab1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2013 #4 Skrevet 3. mars 2013 Var ihvertfall det hudpleieren sa, jeg hadde aldri hørt om produktet før jeg. Men leste også et sted på nett at dne skal være effektiv sammen med Neroli aromessensen. Er det den du bruker? Jeg har akkurat gått over fra Ylang Ylang serum og Aroma Purete-dagkrem, til Neroli-serum og Prolagene Gel og Hydra Floral-emulsjonen. Bruker prolagene på de områdene i ansiktet jeg har store porer, ellers Neroli-serum. Nattkremen er fra Exuviance. Har vel en kombinert hudtype, litt tendenser til fet og uren hud, men hudpleieren anbefalte meg å gå over til mer fuktgivende produkter. Har ikke så mye peiling på anti-aging, men fukt er nok bra ja Anonym poster: cc780f24f8ce815e17c3dd0e4a3f5e33
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2013 #5 Skrevet 3. mars 2013 Var ihvertfall det hudpleieren sa, jeg hadde aldri hørt om produktet før jeg. Men leste også et sted på nett at dne skal være effektiv sammen med Neroli aromessensen. Er det den du bruker? Jeg har akkurat gått over fra Ylang Ylang serum og Aroma Purete-dagkrem, til Neroli-serum og Prolagene Gel og Hydra Floral-emulsjonen. Bruker prolagene på de områdene i ansiktet jeg har store porer, ellers Neroli-serum. Nattkremen er fra Exuviance. Har vel en kombinert hudtype, litt tendenser til fet og uren hud, men hudpleieren anbefalte meg å gå over til mer fuktgivende produkter. Har ikke så mye peiling på anti-aging, men fukt er nok bra ja Anonym poster: cc780f24f8ce815e17c3dd0e4a3f5e33 Akkurat, ja. Serumet jeg bruker hete Decleor Brightening White C. Det skal bleke arr det også. Anonym poster: 44c1ac5d70f1d1412c31fb857b0a7ab1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå