Gjest snyball Skrevet 21. februar 2013 #1 Skrevet 21. februar 2013 Jeg har brukt denne i mange måneder nå, og er veldig fornøyd med effekten den har på arr og røde flekker. Har i det siste tenkt over om denne kremen gir meg urenheter. Jeg får stadig vekk små kviser. Har prøvd å kun bruke den direkte på arr og røde flekker, og da får jeg små urenheter rundt. Noen som opplever det samme?
Minnie Mus Skrevet 21. februar 2013 #2 Skrevet 21. februar 2013 Ja, jeg har også fått små kviser av den, desverre. Det er en god krem, men får utbrudd etter bare et par netter med denne, å jeg har ikke sensitiv eller acneprone hud. Kunne ikke bruke den så lenge at jeg kan si noe om effekten på arr. Tåler andre Decleor produkter, så aner ikke hva det er med denne som jeg reagerer på.
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2013 #3 Skrevet 23. februar 2013 Jeg bruker serumet som heter det samme og lurer også på om jeg har fått kviser av dette. Skulle jo behandle arrene mine som jeg hadde etter kviser nå som kvisene endelig var borte, og så får jeg kviser av arrbehandlingen, da. Det er frustrerende! Anonym poster: 0249e328b5936b94937ed1b9958fead1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå