Anehan Skrevet 21. februar 2013 #1 Skrevet 21. februar 2013 Jeg har så lyst på en sittebenk til spisestuen vår, og alle jeg finner er enten feil strl eller ser lite pene ut. Har derfor funnet ut av at jeg og mannen får hive oss rundt etterhvert og lage en selv. Lurte derfor på om noen av dere har laget en benk, og om dere vil dele bilder og fremgangsmåte?
pulverheksa Skrevet 22. februar 2013 #2 Skrevet 22. februar 2013 Sånn spisesofa eller benk med oppbevaring? Spisesofa så jeg i en blogg eller magasin noen som hadde satt høyere bein på en Ikea sofa. Det var knallstilig. Så i et magasin jeg kjøpte for et par uker siden noen som hadde bygd egen benk, det var også en DIY bak i bladet. Tror det var svenske Hus&hem, var et svensk magasin i alle fall.
Anehan Skrevet 22. februar 2013 Forfatter #3 Skrevet 22. februar 2013 Tenkte mer bare en benk, fire ben og en sitteplate-lignende Tror de med oppbevaring/eller med ryggstøtte blir for omfattende til at vi kan få det ti med det førstel, Hehe Skal sjekke kioskene rundt her om de har hus&hem! :-) Takk for tips!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå