AnonymBruker Skrevet 21. februar 2013 #1 Skrevet 21. februar 2013 Hei:) Har sett at enkelte har en rekkering tilhørende forlovelsesringen, blir dette da gifteringen? Hva er hensikten, noen som vet? Anonym poster: 175c7a7febe1134eb3e7b379fffd1e31
ceci1985 Skrevet 22. februar 2013 #2 Skrevet 22. februar 2013 Vet ikke om det har noen direkte hensikt, jeg har forlovelsesring med tre, opphøyde steiner, og rekkering som giftering med prinsesseslipte diamanter. Rett og slett fordi vi synes det ble fint!!
våren14 Skrevet 28. februar 2013 #3 Skrevet 28. februar 2013 Jeg har en forlovelsesring med opphøyd diamant, og skal ha en rekkering med diamanter ved sidenav den på fingeren når jeg er gift. Har testet, det var veldig fint Er jo like mange kombinasjoner av ringer som det er ektefolk, hva man gjør/liker er jo helt individuelt. Ulempen jeg ser med to er selvsagt håndvasken. Merker jo at jeg må legge mer arbeid i å vaske ring og under ringen nå, og enda mer moro blir det med to Samtidig er det jo koslig å styre litt med de også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå