Gå til innhold

Er det normalt?

Anbefalte innlegg

Gjest Fortvilet kvinne
Skrevet

Bare lure på en ting plutselig.

Er snart skilt fra min man etter 11 år og flere barn sammen. Brudd kommer fra han. Han hadde mistet kjæreste følelser for meg, det som gjort at jeg flyttet ut etter 6 måneder av rent helvete!

Nå bor vi i nærheten av hverandre og praktisere 50/50 fordeling med barn, en løsning som fungerer bra. Vi kommuniserer ganske bra når det gjelder barna.

Når det gjelder resten av det som var i ekteskap fortsetter vi å krangle om alt. Formue fordeling kan jeg forstå at det er rom for uenighet og vi er på vei til retten med dette. Men vi krangler fremdeles om "hvem det er sin feil" ....ellers han fremdeles krangler om det fordi jeg er ikke interessert om den diskusjon lenger.

At Han ville ikke være med meg lenger var vanskelig nok å svelge. Men hvorfor må han absolutt fortelle meg hver gang han har anledning til hvor feil jeg var og hvor dårlig han hadde det med meg???

Det må presiseres der at jeg var ikke det selvfølgelig. Jeg er helt normal med god dager og dårlig dager ( disse er få), og alle rundt oss har støttet meg mest.

Er det normal at han fortsetter med det? Skulle han ikke være fornøyd med livet sitt nå at han har fått meg vekk fra hans hverdag? Er det ikke nok? Forventer han at JEG skal si unnskyld for at han hadde mistet følelsene for meg?

Kan ikke en mann være mann nok for å kunne si : " det var ingenting du kunne ha gjort bedre baby, jeg hadde bare lyst å se om det er grønnere på andre siden"???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje han må nevne det fordi han trenger å få "bekreftet det"? At han egentlig har følelser for deg og føler seg litt bitter på en måte?

Skrevet

Hva mener du med bekrefte?

Tror du han er bitter over hvem? Meg eller seg selv?

Skrevet (endret)

Altså, han må påminne seg selv på hvorfor han gikk... At han egentlig angrer litt?

Han har ikke kommet over deg enda?

Jeg vet ikke:) jeg bare nevnte det første jeg kom på når jeg leste innlegget ditt:)

Endret av Tina87
Skrevet

Takk Tina for svaret din.

I dag ble det igjen en dag med meldinger frem og tilbake hvor han skriver igjen hvor vanskelig jeg var etc, etc, etc.

Jeg er så trøtt og lei av å lese og å høre på det gang på gang.

Jeg vet at jeg må kutte ham ut av livet mitt, men det er ikke så lett med barna i midten....og at jeg fremdeles elsker han (lurer på om jeg er masokist)....

Jeg må virkelig ta det sammen.

Jeg er ganske sikkert han ser noen med han vil ikke inrømme det (har en vennine som så han med en kvinne)....

Jeg har bodde i "lureland" i 1 år nå og vil flytte vekk derifra!!!!!!

Skrevet

Det er ikke lett med brudd, spesielt ikke når der er unger- og man må ha en form for kontakt uansett... Prøv å tenk at du fortjener bedre, og du finner en senere!:)

Han er bare ute etter å unnskylde seg selv. Det er alltid to for å bli sammen- 2 for brudd... Lykke til!! :)

:klemmer:

Skrevet

Jeg tror han har dårlig samvittighet for bruddet og prøver å dytte skylden over på deg.

Skrevet

Sånn holdt min eks på også men bruddet var det jeg som tok initiativet til. Jeg spurte han rett ut til slutt om hvorfor han holdt på på den måte, hvis jeg var så ille burde han bare være fornøyd med at det var over. Han holdt smella etter det.

Skrevet

Sånn holdt min eks på også men bruddet var det jeg som tok initiativet til. Jeg spurte han rett ut til slutt om hvorfor han holdt på på den måte, hvis jeg var så ille burde han bare være fornøyd med at det var over. Han holdt smella etter det.

Akkurat det jeg har skrev til han i dag :-)

Håper for å få den samme reaksjon....

TS

Skrevet

Akkurat det jeg har skrev til han i dag :-)

Håper for å få den samme reaksjon....

TS

Krysser fingrene for deg ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...